Nuffen Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Ok. Jeg skal innrømme det med én gang. Jeg har virkelig ikke peiling på dette med strøm og strømpriser. Men, nå synes jeg det er noe som er påfallende merkelig. For en tid siden, ca ett år, byttet jeg til Telinet som strømleverandør. Hafslund eier nettet, og jeg betaler leie til de, men Telinet er altså i tillegg. Etter jeg var så dum og byttet til de, så synes jeg at jeg betaler så utrolig mye mer i strøm. Jeg får også regning oftere. Er det noen andre her inne som har samme erfaring? Går Telinet for å være mye dyrere? Jeg har prøvd å sjekke litt rundt om det på nettet, men blir ikke så mye klokere . Noen her inne som har noen tanker rundt dette?
Zzyzx Skrevet 11. mars 2011 #2 Skrevet 11. mars 2011 Telinet er ikke nødvendigvis dyrere, men betaler du etterskuddsvis for faktisk forbruk eller a konto?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #3 Skrevet 11. mars 2011 Du kan jo sjekke litt her: http://www.konkurransetilsynet.no/no/kraftpriser/sjekk-kraftpriser/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå