Gjest trine Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Føler at det er noe unormalt med meg. I erotiske noveller er det ofte beskrevet at det drypper av kvinnen når hun er våt. Jeg blir veldig våt, men det drypper aldri, og jeg går ut fra at det er på grunn av konsistensen. Hva er egentlig normalt? Har aldri oralsex fordi jeg er så redd jeg er unormal. Må være ekkelt for mannen å få det i munnen.
Lady Stardust Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Tror vel heller det brukes som et "bilde", altså ikke at det faktisk drypper. Slike noveller pleier jo alltid å være veldig overdrevne. Jeg tror også det varierer veldig fra person til person, noen blir søkkvåte, andre moderat, mens noen må supplere meg glidemiddel. Det er nok ingenting som er galt med deg Endret 10. mars 2011 av Lady Stardust
Chiyo Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Det er noe man ser i hentai. Hehe. Da drypper det seriøst ned på golvet i en dam. Ikke at jeg har til vane å se på hentai.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Føler at det er noe unormalt med meg. I erotiske noveller er det ofte beskrevet at det drypper av kvinnen når hun er våt. Jeg blir veldig våt, men det drypper aldri, og jeg går ut fra at det er på grunn av konsistensen. Hva er egentlig normalt? Har aldri oralsex fordi jeg er så redd jeg er unormal. Må være ekkelt for mannen å få det i munnen. både jeg selv og de jentene jeg har hatt sex med har vært slimete og ikke dryppende.
Lulilelu Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Tror nok sjeldent noen blir så våte at det drypper. Alle er forskjellig, noe blir fort veldig våt, andre ikke. De fleste menn syns det er digg når damen er skikkelig våt, ingenting ekkelt med det.
Gjest trine Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Tror jeg uttrykte meg litt uforståelig. Spørsmålet var ikke tørr eller våt, men hvordan konsistensen er. Vannaktig eller slimete for å si det rett ut. Anonym bruker har svart på spørsmålet. Takk:) Håper å høre fra andre også. Føler meg fortsatt litt usikker. 1
Lulilelu Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Det er ikke er vannete, men mer slimete. Litt typisk glidemiddel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå