Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 heihei! kjøpte en slik "ballong" til å blåse ut ørevoks i øret men den kom visst uten bruksanvisning.. lurer bare på om noen har gjort dette før og ev kunne forklare meg hvordan det gjøres.. i esken min ligger det ti stk nesedråpe lignende småflasker og en rød "ballong"..
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 ingen som vet... skal helle i en slik ikveld go er ganske ganske usikker og vil nødig gjøre noe feil... og orker ikke gå slik med tett øre lenger..
Devi Skrevet 29. oktober 2003 #3 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg tror du skal helle væsken i øret, og ha hodet på skakke så det ikke renner ut i ca 20 min. Etter 20 min så skal det som er ha løst seg opp og renne ut.
chimp Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Du skal suge opp væsken inni ballongen og sprute det inn i øret!
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 Hei! Forte meg å rette opp her jeg!! Du skal legge deg på siden, og dryppe innholdet fra en av de små beholderene inn i øret, skal ligge sånn i noen minutter så voksen får løst seg opp. Så tar du lunkent/varmt vanni en bolle, suger opp vann i ballongen, holder øret over bollen, og pumper forsiktig vannet i ballongen, inn i øret.(For stor kraft kan skade trommehimmen) Dette må du antakelig gjøre MANGE ganger, men fatt mot!!, har du en plagsom propp i øret, løsner den tilslutt, og det er MYE bedre etterpå! Håper du skjønte noe av dette! Mvh Brumm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå