Kvist Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg trenger en ny trenchcoat, i en mindre størrelse Men etter noen titterunder synes jeg ikke at jeg finner noen fine. Jeg vil nemlig ha med én knapperad og nå er jo omtrent alle dobbelspent. Dobbeltspent får meg til å se ut som en matrone, ikke særlig kledelig. Så har noen sett en beige trench, med enkel knapperad og gjerne snitt som går tydelig inn i livet og ut igjen over hoftene? Og absolutt ingen fiksfakserier med "morsomme" knapper, glitrete stoff eller annet, bare en plain, klassisk og nøytral kåpe.
Gjest LOGAN Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 jeg vet at RICCOVERO får inn en knallfin trench i løpet av våren! har spurt etter den men den er ikke kommet i butikk enda, de har 2-3 andre der nå men likevel... den fineste gjenstår! den er lys LYS beige med enkel knepping. RICCOVERO har definitivt de mest feminine jakkene som finnes så denne kommer du til å like! anbefaler deg å forhøre deg om når denne dukker på
Gjest idakaroline Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Jeg liker denne veldig godt! Kanskje ikke så lett å få tak i, men den er veldig fin ihvertfall!
Gjest LOGAN Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 http://webshop.riccovero.no/produkt.asp?c1=441&c2=1034&c3=0&p=32149
Kvist Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2011 Takk for svar! Skal følge med på Ricco Vero, selv om jeg helst skulle hatt den med en gang. Og den fra TopShop var jo dobbeltspent, noe jeg ikke ville ha, ellers var den veldig fin i snittet.
Gjest LOGAN Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 virket ikke som det er lenge til denne riccovero trenchen kommer - men ta kontakt med de, enten en butikk eller noe - de vet sikkert ca når den kommer
Kvist Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2011 Fant faktisk en OK en på Veromoda i dag. Får prøve den litt her hjemme og se om jeg skal ha den. Hehe, ikke bare bare å shoppe sammen med en ettåring Den hadde litt annerledes krave, som jeg egentlig likte, den bare var ikke helt sånn jeg så for meg på forhånd. Iris, fra Vero Moda Og så var den jo billig da... så får vi heller se om jeg finner en i bedre kvalitet når jeg nærmer meg vekta og størrelsen jeg er på vei til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå