AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har slanket meg en del opp gjennom årene, og brystene har blitt tunge og veldig hengete. Har så lyst til å gå i topper uten stropper, tubetopper, og kjoler uten stropper osv.. men kan ikke dette, da brystene er så hengete og stygge. Vil tilføye at jeg har prøvd mange bh uten stropper, men disse sklir ned med en gang. Kan noen hjelpe meg? Bruker ca. str 85C i bh
Antoinette Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Fiks brystene dine. Da kan du bruke vanlige BH'er og alle toppene du vil. Endret 10. mars 2011 av Antoinette
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 85 er veldig bredt rundt kroppen, sitter bhene dine stramt? Selv har jeg aldri hatt stroppeløse bher som sklir ned siden de sitter som støpt og har silikonbelegg bak på ryggen. Det finnes også bh-stropper som er gjennomsiktig om det er et alternativ.
Jill Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Og du er sikker på du bruker riktig bh-størrelse? Kan være lurt å få målt seg hvis du ikke har gjort det før. Ellers så kan du kjøpe sånn gjennomsiktig, dobbelsidig puppetape. Den er vel egentlig beregnet på å holde klær på plass når du ikke bruker bh, men hvorfor ikke prøve å tape fast bhen?
Fru Filifjonka Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Gå i en skikkelig undertøysforetning og få hjelp av ekspertisen der. De har garantert et og annet triks på lur.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Gå i en skikkelig undertøysforetning og få hjelp av ekspertisen der. De har garantert et og annet triks på lur. Takker for svar hvor finner jeg slike undertøysforetninger i oslo/akerhus ell hedmark?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 85 er veldig bredt rundt kroppen, sitter bhene dine stramt? Selv har jeg aldri hatt stroppeløse bher som sklir ned siden de sitter som støpt og har silikonbelegg bak på ryggen. Det finnes også bh-stropper som er gjennomsiktig om det er et alternativ. Vet at 85 er bredt, og jeg har fått vite at jeg kan bruke 80 under brystene, men da synes jeg det blir ubehagelig stramt. Skal bh være veldig stramme rundt?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Sist jeg var i undertøysforretning endte jeg opp med fantastisk flotte pupper! (Selv om bh-en gav meg gnagsår og røde merker etter å ha gått med den. Man må lide for skjønnheten.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå