AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg bruker en del selvbruning om vinteren. Men jeg føler at jeg ikke blir like fort brun om sommeren etter jeg begynte med det. Gjør selvbruning slik at jeg ikke blir så fort brun av sol? Og hva kan jeg gjøre for å bli fort brun uten selvbruning,solarium eller betakaroten?
sophiaM Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Nei, selvbruning påvirker ikke pigmentene som ligger lengre ned i huden enn en krem kan rekke. For å bli fort brun uten selvbruning, solarium eller betakraoten, er eneste muligheten å dra til syden
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Har hørt det hjelper å spise gulrøtter. Hjelper det ?
sophiaM Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Har hørt det hjelper å spise gulrøtter. Hjelper det ? Hvis du skal unngå å bruke betakaroten så kan du ikke spise gulrøtter heller
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Hvis du skal unngå å bruke betakaroten så kan du ikke spise gulrøtter heller Mener bare at jeg vil bruke minst mulig penger på brunfargen min, å vil egentlig ikke vere avhengig av noe, men det er jo bare positivt å spise mye gulrøtter. Så gulrøtter hjelper like mye som betakaroten ?
Cæm Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Det er nok heller det at du er vant med å få brunfarge så fort av selvbruneren. 1
Cæm Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Ikke spis for mye gulrøtter... Da blir du oransje, og forgiftet. Ikke bra Men litt er selvfølgelig sunt. Alt med måte :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå