Julie:) Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Hei, skal til London neste uke og hadde tenkt å shoppe litt... Har ikke shoppet her før og tenker det er lett og rote seg bort i alt og bruke mer tid på å lete etter butikker enn og kose seg i de. Derfor ønsker jeg noen tips om butikker som ligger i nærheten av hverandre der jeg kan tilfredstille mine behov. Jeg liker kjoler med ganske enkle snitt og gjerne noen fine detaljer, ellers så håper jeg på å finne noen jeans, jeg foretrekker helst fornarnia men tar gjerne i mot noen tips ellers noen gensere og her gjelder det samme som for kjoler, enkle men gjerne med noen detaljer. Også skulle jeg hatt noen nye støvletter. Jeg tenker ikke billige kjedebutikker, men heller ikke dyre designerbutikker... Om det er noen som har peiling her så gi meg gjerne tips og råd og gjerne linker Gleder meg!
Gjest LOGAN Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 monsoon - river island - bershka - all saints - coast - dorothy perkins - french connection - guess jeans - jane norman - levis - karen millen - mango - new look etc... HIMMEL det er så mye! Alle disse ligger i oxford street og området derifra ned mot piccadilly circus! MEN det er også en senter! WESTFIELD MALL - ta tuben til SHEPHERDS BUSH! Dette ER himmelen - det er gigangtisk og har alle kjedebutikker - alle billigkjeder og disse dyre fancy!! det er en million restauranter der og Abercrombie butikk - (Hollister er på vei inn der også - mulig den har åpnet nå) GOD TUR!
Julie:) Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2011 takker for svar Jeg gleder meg ja! En tur på oxford street blir det nok ja, der har jeg fått kikket på gode linker på nettet. Men skal helt klart sjekke ut westfield mall på nettet her og se om jeg får rotet meg dit he he..
defaitist Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 (endret) Anbefaler en tur til Bond Street, som ikke er langt unna Oxford street. Halvparten så mange mennesker der, riktignok mest designerbutikker men, kanskje du finner noe rimelig der Endret 11. mars 2011 av defaitist
catwar Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Åh, super tråd!! Skal til London neste søndag så har lurt litt på det samme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå