Gå til innhold

Mr. Lee Nudler

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere synes mr lee er smakløse, så anbefaler jeg rema 1000 sine!!! de har 5 pakker inni sånn platikk-ting. koster 7-10 kr! den med kylling har gul pakke. også i tillegg til krydderblanding, så følger det med en pose med chili ( aaaaaltfor sterk for meg men!!( oooog en sånn pose med sånn " olje"....lover dere at den er like god som yumyum!!!

Syns dette hørtes ut som yumyum jeg :S

Skrevet

Synes FP sine er gode jeg, tar i litt tabasko og soyasaus etter jeg har silt av vannet. Også sparer jeg litt av krydderet ti å ha på til slutt. 5 pk koster 10,90 på kiwi.

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

heheheeee, akkuratt derfor jeg logget inn igjen nå! fordi det ER yumyum, fant jeg ut nå....... nammenam! :fnise:

Endret av NozMonster
Skrevet

heheheeee, akkuratt derfor jeg logget inn igjen nå! fordi det ER yumyum, fant jeg ut nå....... nammenam! :fnise:

:fnise: De er utrolig gode da :D

Skrevet

Nei, det er disse jeg mente også! Svart pakke.. De er best :skravle:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager selger de fleste butikkene bare dette merket? Nudlene smaker jo ingenting!

Og uten næring. Spiser man ye av dette,kan du ødelegge deg

Skrevet

Neste gang du er på City Syd, så ta deg en tur i den nye asiatiske butikken på andre siden av gaten (Bamboo), i samme bygget som Dolly Dimples. Der finner du et stort utvalg av nudler. Jeg kjøper ikke nudler, så jeg aner ikke hvordan de smaker. Jeg har bare registrert at de har et godt utvalg.

eller ved Biltema på invandrerbutikken der. Kjempebillige og gode nudler. Iallefall synes sønnen i huset her det. :)

Skrevet

Og uten næring. Spiser man ye av dette,kan du ødelegge deg

Kan du utdype?

Gjest Heloise
Skrevet

Mr. Lee-nudlene er grusomme! Jeg savner reke-nudlene fra et eller annet "billigmerke" som forsvant :sjenert:

Skrevet

Mr. Lee-nudlene er grusomme! Jeg savner reke-nudlene fra et eller annet "billigmerke" som forsvant :sjenert:

Jeg finner fremdeles yum yum rekenudler på en rema 1000 her jeg bor, men de er litt dyrere.. Ca 7 kr for en pakke istedenfor 10 kr for fem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...