Gå til innhold

Mr. Lee Nudler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager selger de fleste butikkene bare dette merket? Nudlene smaker jo ingenting!

Skrevet

Helt enig! Tung-i-ramen, var det ikke noen som het det? De var gode. Jeg pleier å spise de i svart pakke (fra Coop?), med sånn hvitløkssmør :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Tung-i-ramen, var det ikke noen som het det? De var gode. Jeg pleier å spise de i svart pakke (fra Coop?), med sånn hvitløkssmør :lur:

Bor du i Oslo? I så fall anbefaler jeg deg en tur til Brugata like utenfor Gunerius. Det er to vietnamesiske butikker som selger et ti-talls forskjellige nudel-merker med masse smak. Også nudler i kopp. Og de er myee billigere enn de smakløse nudlene til Mr. Lee

Skrevet

Bor du i Oslo? I så fall anbefaler jeg deg en tur til Brugata like utenfor Gunerius. Det er to vietnamesiske butikker som selger et ti-talls forskjellige nudel-merker med masse smak. Også nudler i kopp. Og de er myee billigere enn de smakløse nudlene til Mr. Lee

Nei, dessverre, bor i Trondheim! Og her er det langt mellom innvandrerbutikkene. :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en gunn til at det føller med kryddermix :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en gunn til at det føller med kryddermix :)

Ooooh, er det sant? Smart ass. Kryddermixen smaker ikke en dritt den heller.

• Liker 1
Skrevet

Bor også i Trondheim, og ser da andre merker enn bare Mr. Lee :gjeiper: Yum Yum er min favoritt, de andre merkene husker jeg ikke hva heter :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kryddermixen smaker ikke en dritt den heller.

Det er vel egentlig det den gjør.

• Liker 5
Gjest Applestore
Skrevet

De få gangene jeg spiser nudler, er Yum Yum Favoritten, helt klart :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser mye andre merker enn Mr. Lee. Har ikke sett ML nudler på lenge.

Men det er digg å lage sin egen kryddermix å ha oppi. Det som er bra med nudler som smaker lite.

Skrevet

For ca ti år siden hadde Mr. Lee en annen type nudler i kopp. De var i en hvit plastkopp med grønn og rød dekor. De smakte utrolig godt! I Danmark har de denne typen, men da under et annet merke.

Skrevet

Jeg synes de pakkene med nudler er gode (den med kylling), men de "spannene" synes jeg smaker forferdelig.

Bruker å koke opp vann med nudler i for seg selv, så strør jeg over krydderet når nudlene er kommet oppi skåla, da blir det bra med smak :)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi folk kjøper dem? ;)

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe yum-yum.. Husker også de tung-i-ramen nudlene, men finner de ikke lenger. :tristbla:

Skrevet

Jeg elsker Mr. Lee sin nudler! Nå følger ikke jeg oppskriften helt da. Tar i vann så det akkurat dekker nudlene, så hiver jeg i krydderet. Så lar jeg det koke til det så vidt er væske igjen, slik at nudlekraften har trukket godt inn i nudlene! Ikke smakløst i det hele tatt. :)

Annonse
Skrevet

Jeg elsker Mr. Lee sin nudler! Nå følger ikke jeg oppskriften helt da. Tar i vann så det akkurat dekker nudlene, så hiver jeg i krydderet. Så lar jeg det koke til det så vidt er væske igjen, slik at nudlekraften har trukket godt inn i nudlene! Ikke smakløst i det hele tatt. :)

Jeg lager det på samme måte. :5:

Skrevet

Jeg lager det på samme måte. :5:

Awsome! Det er jo da de blir best! :jepp: Det har også hendt seg at jeg har stekt kyllingfilet og litt wok-grønnsaker og slengt oppi, men det er sjeldent. Som regel er nudler noe jeg lager når jeg vil ha noe lettvindt, og ikke tenker så mye på næringsinnhold. :ler:

Skrevet

Nei, dessverre, bor i Trondheim! Og her er det langt mellom innvandrerbutikkene. :tristbla:

Neste gang du er på City Syd, så ta deg en tur i den nye asiatiske butikken på andre siden av gaten (Bamboo), i samme bygget som Dolly Dimples. Der finner du et stort utvalg av nudler. Jeg kjøper ikke nudler, så jeg aner ikke hvordan de smaker. Jeg har bare registrert at de har et godt utvalg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem spiser nudler bortsett fra studenter? ...har kjøpt, men bare i stanerbutikker, litt mer smak og billigere.

Gjest NozMonster
Skrevet

hvis dere synes mr lee er smakløse, så anbefaler jeg rema 1000 sine!!! de har 5 pakker inni sånn platikk-ting. koster 7-10 kr! den med kylling har gul pakke. også i tillegg til krydderblanding, så følger det med en pose med chili ( aaaaaltfor sterk for meg men!!( oooog en sånn pose med sånn " olje"....lover dere at den er like god som yumyum!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...