Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #1 Del Skrevet 29. oktober 2003 har sett i en del reklamer fra maxbo og sånn hvor de reklamerer med ovner hvor man bruker gass. Har dere noen erfaringer med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 30. oktober 2003 #2 Del Skrevet 30. oktober 2003 Regner med at du mener en sånn varmeovn sak (ikke komfyr)? Hos meg fungerer den kjempe bra. Det blir godt og varmt, og ikke noe tull. Vi bruker den stort sett bare til å få opp varmen hvis vi ikke gidder å tenne i ovnen, eller mens vi venter på at vedovnen skal gi fra seg nok varme,da. Jeg har ikke turt å reise hjemmfra med den på, siden det tross alt er brennende gass involvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. november 2003 #3 Del Skrevet 1. november 2003 Ja, jeg mente varmeovn. Vi bruker oljefylt radiator nå, men jeg synes den ikke gir noen god varme, vi trenger noe annet. Vet ikke helt hva jeg skal velge, panelovner kan vi ikke ha, for sofaen er så tett inntil veggen, og det er ikke plass til å flytte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå