Wildy Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg skal være forlover for en veldig god vennine til sommeren. Det blir et lite og uformelt bryllup, med den nærmeste familie og venner, ca 40 stk totalt. Jeg og bruden har kommet ett stykke på vei til å finne kjole til henne,det er nå jeg som har valgets kval.Jeg bruker gjerne bunaden min i bryllup, og bruden vil også gjerne at jeg bruker bunad. Men sommer, varmt og matcher bruden dårlig ( hun skal ikke ha "vanlig" brudekjole, men en tre-delt drakt i lys brun....vet ikke helt om bunad blir greit... Jeg har en mørkebrun kjole som kunne fungere, men synes den er litt for galla til sommerbruk. Men om jeg fjerner tyllskjørtet blir den straks mere selskapskjole, og ikke så "stor". Eller så lurer jeg på å finne en kort kjole, det blir kanskje litt "tungt" med forlover i lang kjole og brud i knekort? Vil jo ikke ende opp med noe som er helt feil, og i hverfall ikke noe som er mere pyntet enn bruden. Er ikke enkelt, dette..... Har trålet meg gjennom vet-ikke-hvor-mange sider med kjoler, og finner ingenting som jeg liker. Noen som har tips om sider jeg kan lete?
9naah Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg skal være forlover for en veldig god vennine til sommeren. Det blir et lite og uformelt bryllup, med den nærmeste familie og venner, ca 40 stk totalt. Jeg og bruden har kommet ett stykke på vei til å finne kjole til henne,det er nå jeg som har valgets kval.Jeg bruker gjerne bunaden min i bryllup, og bruden vil også gjerne at jeg bruker bunad. Men sommer, varmt og matcher bruden dårlig ( hun skal ikke ha "vanlig" brudekjole, men en tre-delt drakt i lys brun....vet ikke helt om bunad blir greit... Jeg har en mørkebrun kjole som kunne fungere, men synes den er litt for galla til sommerbruk. Men om jeg fjerner tyllskjørtet blir den straks mere selskapskjole, og ikke så "stor". Eller så lurer jeg på å finne en kort kjole, det blir kanskje litt "tungt" med forlover i lang kjole og brud i knekort? Vil jo ikke ende opp med noe som er helt feil, og i hverfall ikke noe som er mere pyntet enn bruden. Er ikke enkelt, dette..... Har trålet meg gjennom vet-ikke-hvor-mange sider med kjoler, og finner ingenting som jeg liker. Noen som har tips om sider jeg kan lete? Motehus.no har mange fine kjoler :)Nelly også Denne var søt Endret 10. mars 2011 av 9naah
HerbGirl Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Motehus.no har mange fine kjoler :)Nelly også Denne var søt Ser mer ut som en strand-kjole enn en bryllups-kjole.. 1
Wildy Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2011 lightinthebox.com Åh, der var det mye fint! Og rotet meg helt bort, endte opp med å se på servantbatterier m\lys ( visste ikke at det fantes, engang...)...hehe... Tapp for tips, og tar gjerne imot flere!
fruBeist Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 http://www.fantasikjoler.com/display.aspx http://www.drommekjoler.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå