AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Hei, kan noen hjelpe meg? Jeg er blek, nesten blåhvit. Jeg skjemmes for å gå med kortarmede gensere osv. og vil gjerne finne en slags selvbruner som kan gi meg litt FARGE. Jeg er ikke ute etter å være brun, men bare litt midre blendende hvit. Finnes det noe slikt, om ikke er testet på dyr (Dior osv.)
FantasDick Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Det finnes masse slike produkter - for ikke å snakke om tråder her på forumet, bruk søkefunksjonen. Vil legge til at gradual tan-produkter sikkert er det beste for deg, siden du ikke vil bli brun. De tilfører som regel ikke så mye farge og er lette å regulere intensiteten på.
Cæm Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Du må nesten bare prøve deg frem. Men bruk bodylotion med selvbruner i, de går mer gradvis. Veldg vanskelig å anbefale slik.. jeg liker Dove summer glow kjempegodt, og jeg får fin farge. Men andre jeg kjenner blir skikkelig fæle av den.. så!
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Du må nesten bare prøve deg frem. Men bruk bodylotion med selvbruner i, de går mer gradvis. Veldg vanskelig å anbefale slik.. jeg liker Dove summer glow kjempegodt, og jeg får fin farge. Men andre jeg kjenner blir skikkelig fæle av den.. så! Ja, jeg tenkte at sånn selvbruner med bodylotion kanskje er det beste for meg å bruke. Problemet er at alle jeg finner er testet på dyr, slik som Dove f. eks.... =/
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Det finnes masse slike produkter - for ikke å snakke om tråder her på forumet, bruk søkefunksjonen. Vil legge til at gradual tan-produkter sikkert er det beste for deg, siden du ikke vil bli brun. De tilfører som regel ikke så mye farge og er lette å regulere intensiteten på. Mener du selvbruner i bodylotion? For alle jeg finner er testet på dyr Både Garnier, Dove og Loreal...
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Aco hos apoteket har en som lukter godt og har gradvis bruner i seg. De tester ikke på dyr heller!
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Aco hos apoteket har en som lukter godt og har gradvis bruner i seg. De tester ikke på dyr heller! Jo, det gjør de. Dessverre.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 http://www.hildechristina.com/dyretesting-yay-or-nay-for-aco Ser de står som rødt på dyrevernalliansen sine lister, men jeg antar nesten det er fordi de innrømmer at råvarene kan ha blitt testet på dyr i fortiden.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 http://www.hildechristina.com/dyretesting-yay-or-nay-for-aco Ser de står som rødt på dyrevernalliansen sine lister, men jeg antar nesten det er fordi de innrømmer at råvarene kan ha blitt testet på dyr i fortiden. Hilde Christina sender kun mail og spør. Dyrevernalliansen ber merkene om å bevise at de ikke tester på dyr. Det er ikke alltid nok å bare sende mail og spørre. ACO klarer ikke å bevise at de ikke tester på dyr, og det synes jeg sier det meste Hilde C sier også at Biotherm ikke tester på dyr, enda det er en kjent sak at de gjør det. Så ja, er det noen som kan tipse om merker som ikke tester på dyr (etter Dyrevernalliansen og PETA's liste)?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Hilde Christina sender kun mail og spør. Dyrevernalliansen ber merkene om å bevise at de ikke tester på dyr. Det er ikke alltid nok å bare sende mail og spørre. ACO klarer ikke å bevise at de ikke tester på dyr, og det synes jeg sier det meste Hilde C sier også at Biotherm ikke tester på dyr, enda det er en kjent sak at de gjør det. Så ja, er det noen som kan tipse om merker som ikke tester på dyr (etter Dyrevernalliansen og PETA's liste)? RED: Jeg ser det står på DVA sin side at ingrediensene KAN være testet på dyr. Det er nok for meg til å styre unna... 1
såpedispenser Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 Yves Roche tester ikke på dyr. De har også endel selvbrunere å velge mellom. Bruker selv en av disse, og er veldig fornøyd.
Djungelvrål Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 Er det ikke slik at selv om et produkt ikke er testet på dyr så er enkelt-ingrediensene i produktet blitt det likevel...tviler på at disse store selskapene tør markedsføre noe som ikke er testet? Bruker de mennesker til å teste ingrediensene/produktet da?? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 Er det ikke slik at selv om et produkt ikke er testet på dyr så er enkelt-ingrediensene i produktet blitt det likevel...tviler på at disse store selskapene tør markedsføre noe som ikke er testet? Bruker de mennesker til å teste ingrediensene/produktet da?? Jo, mange merker tester ikke ferdigproduktene sine på dyr, men de tester ingrediensene. For meg er det ett fett om det er ingrediensene eller ferdigproduktet som har blitt testet; å teste kosmetikk på dyr er forkastelig uansett. Det finnes flere humane måter å teste produkter på, som ikke involverer tortur av dyr. Det kan du lese om her: http://www.dyrevern.no/kampanjer/dyretesting/fakta/alternativer_til_dyreforsok
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 Yves Roche tester ikke på dyr. De har også endel selvbrunere å velge mellom. Bruker selv en av disse, og er veldig fornøyd. Oh, det hørtes interessant ut! Har de bodylotion med selvbruner i?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #15 Skrevet 11. mars 2011 Til lys hud vil jeg anbefale en som er beregnet på lys hud. Vet at mange foretrekker de som er merket med middels til mørk fordi du ser resultatet fortere. Men min melkehvite hud får veldig lett skjolder hvis jeg prøver en av de "effektive", så da er det bedre å være tålmodig og få et gjevnere resultat.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 Til lys hud vil jeg anbefale en som er beregnet på lys hud. Vet at mange foretrekker de som er merket med middels til mørk fordi du ser resultatet fortere. Men min melkehvite hud får veldig lett skjolder hvis jeg prøver en av de "effektive", så da er det bedre å være tålmodig og få et gjevnere resultat. Ja, det skal jeg huske på! Er som sagt ikke ute etter å se solbrun ut akkurat (det hadde vel aldri sett naturlig ut på meg uansett, siden jeg er så blek), men bare litt farge, så tror de som er medium til mørk blir for mørke for meg uansett
såpedispenser Skrevet 14. mars 2011 #17 Skrevet 14. mars 2011 Oh, det hørtes interessant ut! Har de bodylotion med selvbruner i? Ja det har de, hvis ikke jeg husker feil... Jepp, det har de. Her er linken: http://www.yves-rocher.no/control/category/~category_id=1103_sol_1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå