AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Hei! Hadde en MA i august/september og måtte til utskrapning 5. september. (Det var mitt første svangerskap). Det jeg lurer på, er om noen andre her har opplevd uregelmessig menstruasjon i månedene etter en MA? Jeg har alltid hatt ganske regelmessig menstuasjon, både før og etter jeg sluttet på p-pillen, men etter MA har det vært ustabilt.. Fikk 1. menstruasjon 20. oktober, neste 20. november (og jeg tenkte "YES! Kjemperegelmessig!")..Men så fikk jeg mensen 1 dag 17. desember, så opphold og 1 dag 28. desember.. Neste gang kom den 30. januar, og nå har den ikke komt siden det.. Jeg regna ut at jeg burde hatt den ca. 2 mars.. Testa meg både 2. og 6. mars, men negative tester. Får teste igjen om noen dager, hvis mensen ikke kommer. Håper bare det ikke utvikler seg til kjempelange sykluser Noen andre erfaringer med dette? Blir veldig glad for svar
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #2 Skrevet 18. mars 2011 Sikkert et dumt spm, siden ingen svarte.. Men men..har nå funnet ut grunnen til forsinka mens denne mnd; positiv test Så da er case closed, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå