AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Har nettopp kjøpt alle "the L word" sesongene på dvd. Så langt liker jeg serien. Morsom og handler om jenter som er forelsket i hverandre. Det er alltid bare hetro forhold, men her viser de ekte lez vare. Noen andre som liker denne serien? Hvorfor? Hvem liker du i serien (eller ikke)? Personlig liker jeg Shane og Marina. Shane fordi hun er badass og Marina fordi hun er hot. 1
Berentsens Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Likte de første tre sesongene, etter det gikk det bare nedover. Dessverre er avslutningen helt forferdelig. 1
Porselen Skrevet 11. mars 2011 #4 Skrevet 11. mars 2011 Jeg tror de fleste som har sett L-word liker Shane.. Men jeg liker Bette veldig godt, og i begynnelsen likte jeg Alice, men hun ble bare mer og mer irriterende gjennom sesongene, samme med Jenny. Men jeg likte best Dana. 1
pantora Skrevet 11. mars 2011 #5 Skrevet 11. mars 2011 Elsker den serien men det blir litt vel mye drama og intriger innimellom... Jeg ELSKER Shane! Og haaater Jenny, for ei dåse hu blir etterhvert... Kit er dritkul
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 Holder faktisk på å ser den serien nå om dagene og det er faktisk kun pga Shane jeg gidder å se alle sesongene. Hun er ekstremt seksuelt triltrekkende og jeg tenner vanligvis ikke på jenter heller. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #7 Skrevet 5. mai 2011 Har faktisk greid å bli vandt til Max. I begynnelsen var jeg litt skeptisk fordi jeg syns hun var litt rar, men når skjønner jeg at hun er en viktig person i serien.
Jodi Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Holder faktisk på å ser den serien nå om dagene og det er faktisk kun pga Shane jeg gidder å se alle sesongene. Hun er ekstremt seksuelt triltrekkende og jeg tenner vanligvis ikke på jenter heller. Samme her! Digget serien, spesielt Shane, og følte meg også nesten tiltrukket av henne (og jeg tenner heller aldri på kvinner)! 1
Totalya Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 Har alle sesongene gått på TV3? Husker ikke hvordan siste sesong slutta, og om det var den siste...
Miranda16 Skrevet 10. juni 2011 #11 Skrevet 10. juni 2011 Elsker The L word! Jeg er hetero, men Shane er H-O-T!
Berentsens Skrevet 11. juni 2011 #12 Skrevet 11. juni 2011 Har alle sesongene gått på TV3? Husker ikke hvordan siste sesong slutta, og om det var den siste... Ja, alle 6 sesongene har gått på TV3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå