Dolly-Betty Skrevet 10. mars 2011 #1 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg var så glad i det programmet som liten Noen andre som også var det? Jeg er født i 1986, så det gikk vel i 1989-1990 eller noe tror jeg... Går det an å få tak i den serien? Hva het det egentlig? Hva heter de som spilte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiriel Skrevet 31. mars 2011 #2 Del Skrevet 31. mars 2011 er det den serien om de to jentene som får seg en hest? hvis det er den du mener så husker jeg den elsket den! Har den på opptak vhs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Betty Skrevet 1. april 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 1. april 2011 er det den serien om de to jentene som får seg en hest? hvis det er den du mener så husker jeg den elsket den! Har den på opptak vhs Ja, nettopp! Det var så gøy. Letet hjemme og fant ut av i også hadde det på VHS fra før i tida. Det var favorittprogammet mitt som liten :gjeiper: Hvilket årstall er du født i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå