Gjest döderlein Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg slanker meg om dagen, så trener og spiser sunt. Har gått ned uten å gå på noe piller eller noe ved siden av. Men oppdaget at jeg har 30 days-piller stående fra tidiligere "slankeperioder". Så, vil det være dumt å gå på disse pillene ved siden av å trene og spise sunt? Tenker på om jeg vil gå opp igjen når jeg slutter på dem, eller om det bare blir en starthjelp. Er det like greit å droppe pillene og bare spise sunt og trene?
Ueland Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Pillene er kun placebo. Det eneste som til slutt påvirker vekten er kalorier inn vs kalorier ut. (Selv om mange mener de overgår fysikkens lover..) Ville heller ha brukt pengene på noen mnds medlemskap på VGs vektklubb for på den måten å fått litt starthjelp til å holde kontroll over hvor mye kalorier du bør spiser, og faktisk spiser på en dag.
Gjest döderlein Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Pillene er kun placebo. Det eneste som til slutt påvirker vekten er kalorier inn vs kalorier ut. (Selv om mange mener de overgår fysikkens lover..) Ville heller ha brukt pengene på noen mnds medlemskap på VGs vektklubb for på den måten å fått litt starthjelp til å holde kontroll over hvor mye kalorier du bør spiser, og faktisk spiser på en dag. Men da skader det jo ikke ta dem, siden jeg allerede har kjøpt dem - dersom jeg ikke går opp i vekt igjen. Haha. Pluss at jeg ikke skal forandre hvordan jeg lever etter det er slutt på dem. Vel og bra det, men har allerede kjøpt dem.
MissStrøken Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Jeg vil råde deg til å ikke bruke dem. Den varige formen for vektnedgang er den som foregår ved hjelp av riktig mat, og trening. Alt av shaker, piller, slankebarer, osv. er unødvendig, og ødelegger for en fin og varig vektnedgang.
Gjest RoNo Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Heia, Jeg vil anbefale deg å prøve 30days, siden du har de alt. Jeg er 175 og veier 66 kg og er nå 73 cm rundt midja (fornøyd siden minstebarnet ikke er 1,5 år enda)... Jeg begynte med 30days for en og en halv mnd siden, men ikke tatt det slavisk. Synes det har hjulpet på apetitten (som var ute av kontroll) og gjort det lettere å ta sunnere valg. Før jeg begynnte var jeg 69,5 kg, og 81 cm rundt midja. Blåser i at folk kaller det plasebo, har hatt synlige resultat, og nå ønsker mamma at jeg skal bestille til henne også! Jeg spiser mindre, derfor virker det. Og snop og snacks frister ikke like mye om kvelden. Lavere apetitt hjelper på vekta det...! Det virket for meg, så prøv det! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 30 days har selvsagt lyst til å prakke på deg produktet sitt i evig tid.
Gjest RoNo Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Har ikke tenkt å kjøpe nytt etter at jeg går tom, men satser på at mine nye rutiner er blitt innarbeidet og at magesekken har krympet litt... Brukte å være unormalt sulten og det er jeg ikke lengre. Men det er sikkert forskjell på folk, iallefall hvor mye man ønsker å gå ned..
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Har ikke tenkt å kjøpe nytt etter at jeg går tom, men satser på at mine nye rutiner er blitt innarbeidet og at magesekken har krympet litt... Brukte å være unormalt sulten og det er jeg ikke lengre. Men det er sikkert forskjell på folk, iallefall hvor mye man ønsker å gå ned.. Magesekken krymper ikke hvis du spiser lite. Den bare utvider seg dersom du overspiser over tid.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Magesekken krymper ikke hvis du spiser lite. Den bare utvider seg dersom du overspiser over tid. Den må da krympe når man spiser mindre, har lest det mange plasser...
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #10 Skrevet 13. mars 2011 Magesekken krymper bare om den i utgangspunktet har blitt forstørret som resultat av overspising. En person med smal midje og flat mage kan ikke få krympet magesekken noe mer i det hele tatt, en feit person kan krympe den big time. Skjønner?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2011 #11 Skrevet 13. mars 2011 Magesekken krymper bare om den i utgangspunktet har blitt forstørret som resultat av overspising. En person med smal midje og flat mage kan ikke få krympet magesekken noe mer i det hele tatt, en feit person kan krympe den big time. Skjønner? Forstår!
Wiggins Skrevet 13. mars 2011 #12 Skrevet 13. mars 2011 (endret) Jeg slanker meg om dagen, så trener og spiser sunt. Har gått ned uten å gå på noe piller eller noe ved siden av. Men oppdaget at jeg har 30 days-piller stående fra tidiligere "slankeperioder". Så, vil det være dumt å gå på disse pillene ved siden av å trene og spise sunt? Tenker på om jeg vil gå opp igjen når jeg slutter på dem, eller om det bare blir en starthjelp. Er det like greit å droppe pillene og bare spise sunt og trene? Nå er det noen dager siden du skrev dette, jeg håper du ikke har begynt å ta pillene ennå. Du bør ikke ta dem, fordi: Nå er du allerede på rett vei. Hvis du tar dem nå og tilfeldigvis opplever raskere nedgang så er det lett å tro at pillene hadde effekt, og det kan forlede deg til å tro at pillene er nødvendige. Her kommer en historie om omtrent det samme, en annen som ville nå sine mål raskt. Jesper Skibby var en dansk proffsyklist på 80- og 90-tallet. Han hadde gode resultater, men det var veldig sjelden han vant. I sin selvbiografi, som kom for noen år siden, skriver han hvordan han overbeviste seg selv om at doping var nødvendig for å komme det siste stykket og begynne å vinne. Han begynte med kortikosteroider, og kom på 2. plass i rittet dagen etter injeksjonen, slått hårfint på målstreken. Etterhvert begynte han med flere dopingmidler, og seirene kom. Men til hvilken pris? Han skriver videre hvordan han var mentalt avhengig av doping akkurat som en narkoman er avhengig av heroin. Han følte at han måtte ha dopingen for å klare å prestere. Etterhvert kom det mye angst og paranoia av redselen for å bli tatt i dopingkontroll. Nå trenger du ikke engste deg for noen juridiske konsekvenser av å bruke 30 days, men resten passer bra. Hvis du er overvektig så er det fordi du har hatt sykdommen Feil Livsstil over lengre tid. Den ENESTE varige kuren er Riktig Livsstil resten av livet. EDIT: Jeg ser at jeg kanskje har formulert meg litt skarpt her. Jeg sier ikke at du med absolutt sikkerhet kommer til å ødelegge for deg selv ved å ta pillene, men jeg mener det er god sjanse for det. Endret 13. mars 2011 av Lance
Gjest döderlein Skrevet 14. mars 2011 #13 Skrevet 14. mars 2011 Nå er det noen dager siden du skrev dette, jeg håper du ikke har begynt å ta pillene ennå. Du bør ikke ta dem, fordi: Nå er du allerede på rett vei. Hvis du tar dem nå og tilfeldigvis opplever raskere nedgang så er det lett å tro at pillene hadde effekt, og det kan forlede deg til å tro at pillene er nødvendige. Her kommer en historie om omtrent det samme, en annen som ville nå sine mål raskt. Jesper Skibby var en dansk proffsyklist på 80- og 90-tallet. Han hadde gode resultater, men det var veldig sjelden han vant. I sin selvbiografi, som kom for noen år siden, skriver han hvordan han overbeviste seg selv om at doping var nødvendig for å komme det siste stykket og begynne å vinne. Han begynte med kortikosteroider, og kom på 2. plass i rittet dagen etter injeksjonen, slått hårfint på målstreken. Etterhvert begynte han med flere dopingmidler, og seirene kom. Men til hvilken pris? Han skriver videre hvordan han var mentalt avhengig av doping akkurat som en narkoman er avhengig av heroin. Han følte at han måtte ha dopingen for å klare å prestere. Etterhvert kom det mye angst og paranoia av redselen for å bli tatt i dopingkontroll. Nå trenger du ikke engste deg for noen juridiske konsekvenser av å bruke 30 days, men resten passer bra. Hvis du er overvektig så er det fordi du har hatt sykdommen Feil Livsstil over lengre tid. Den ENESTE varige kuren er Riktig Livsstil resten av livet. EDIT: Jeg ser at jeg kanskje har formulert meg litt skarpt her. Jeg sier ikke at du med absolutt sikkerhet kommer til å ødelegge for deg selv ved å ta pillene, men jeg mener det er god sjanse for det. Tok poenget. Haha. Tok de i noen dager før jeg slutta, for å gjennomføre dette uten noen "hjelpemidler". Håper bare jeg ser noen store forandringer i nærmeste fremtid ;D
Kråkesaks Skrevet 17. mars 2011 #14 Skrevet 17. mars 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks, moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå