MissStiles Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Nå har vi begynte å snakke om å sette sammen et eller to lag på jobb. Føler jeg kanskje burde trene litt mer denne gangen. 2 år siden jeg var med sist men.. http://www.holmenkollstafetten.no/newIndex.asp Noen flere som skal være med?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Ja, jeg satser på å være med. Vi har i en årrekke stilt med lag på jobben og mange ligger i hardtrening for årets løp.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Jeg tenkte å være med Noen her på jobben tar det ganske seriøst, men for de fleste er det en hyggelig sosial greie.. jeg trener jevnt og trutt og kommer nok ikke gjøre noe spes for å komme i "toppform" før løpet..
MissStiles Skrevet 17. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2011 Da har vi klart å samle sammen folk til 1 lag. Så nå må jeg virkelig begynne å trene og løpe.
Supraspinatus Skrevet 18. april 2011 #5 Skrevet 18. april 2011 Da har vi klart å samle sammen folk til 1 lag. Så nå må jeg virkelig begynne å trene og løpe. Du begynner å få dårlig tid! :-P Jeg skal og delta, men tar det ikke så seriøst. Det er mer en sosial greie med jobben. Er der primært for å ha det gøy.
MissStiles Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2011 Gruer meg litt til lørdag, merker jeg... Men tar det ikke så seriøst. Ingen av oss som skal løpe gjør det egentlig. Tror jeg.
ilcrappo Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Jeg skal også delta. Har kjørt hardt med intervalltrening de siste to ukene. Jeg må gjøre det bedre enn han som løp etappen i fjor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå