Gå til innhold

Holmenkollstafetten 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi begynte å snakke om å sette sammen et eller to lag på jobb. Føler jeg kanskje burde trene litt mer denne gangen. 2 år siden jeg var med sist men..

http://www.holmenkollstafetten.no/newIndex.asp

Noen flere som skal være med?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg satser på å være med.

Vi har i en årrekke stilt med lag på jobben og mange ligger i hardtrening for årets løp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å være med :) Noen her på jobben tar det ganske seriøst, men for de fleste er det en hyggelig sosial greie.. jeg trener jevnt og trutt og kommer nok ikke gjøre noe spes for å komme i "toppform" før løpet.. ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Da har vi klart å samle sammen folk til 1 lag. Så nå må jeg virkelig begynne å trene og løpe.

Skrevet

Da har vi klart å samle sammen folk til 1 lag. Så nå må jeg virkelig begynne å trene og løpe.

Du begynner å få dårlig tid! :-P

Jeg skal og delta, men tar det ikke så seriøst. Det er mer en sosial greie med jobben. Er der primært for å ha det gøy.

• 3 uker senere...
Skrevet

Gruer meg litt til lørdag, merker jeg... Men tar det ikke så seriøst. Ingen av oss som skal løpe gjør det egentlig. Tror jeg.

Skrevet

Jeg skal også delta. Har kjørt hardt med intervalltrening de siste to ukene. Jeg må gjøre det bedre enn han som løp etappen i fjor :)

Skrevet

Noen flere som skal løpe imorgen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...