AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Hei! Har noen en god øyekrem å anbefale? Evnt en skikkelig god concealer? Jeg sliter veldig med mørke ringer , og til dels litt poser under øynene.. og tar gjerne i mot råd om gode produkter til dette!
Ekkornet Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Du er ikke den eneste... Slenger meg på i håp om gode råd
^^Belle^^ Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Jeg bruker Nyx concealer in a jar i orange først, for å nøytralisere de superblå ringene mine. Deretter bruker jeg Nyx concealer in a jar i beige oppå. Jeg avslutter med å sette concealeren med det pudderet jeg bruker i ansiktet. De er litt tørre, men det ser jeg egentlig bare som positivt, siden alt annet jeg har prøvd (og som har vært mer flytende) har satt seg i de fine linjene.
Hotslash Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Jeg sliter selv med mørke ringer under øynene, og etter det jeg vet finnes det ingen mirakelkur Det som hjelper er nok søvn, nok vitaminer, en daglig dose frisk luft og denne øyekremen!! Trykker du på linken kommer du til min anmeldeldelse av denne:)
Arlandria Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Syns Too Faced sin herbal concealer er ganske nice! Ellers menes det at grønn te kan hjelpe. Drikke et par kopper om dagen og legge posene på øynene?
Gjest WendyClear Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Syns Too Faced sin herbal concealer er ganske nice! Ellers menes det at grønn te kan hjelpe. Drikke et par kopper om dagen og legge posene på øynene? bare husk å avkjøle teposene først... har jo merket at enkelte kvinneguidenbrukere trenger sånne guidelines (etter å ha lest tråden om hun som dumpet røyken via "vaginal metode").
Rainbow Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Jeg er født med mørke ringer under øynene (såkalt "dark eye syndrome"), så det hjelper ikke med søvn og jern, dessverre. Selv om det selvsagt blir verre om jeg sover dårlig. Ble faktisk litt glad da jeg fant ut at det er et syndrom, og at jeg ikke bare gjorde alt feil hele tida. Ser på bilder av bestefar feks, at han også hadde det. Det som funker best akkurat nå er det concealer og pulver fra Sheer Cover og en dekkrem fra Glo Minerals. Det blir litt borte iløpet av dagen og kan sette seg i linjene under øynene, men er likevel det jeg i alle årenes løp har funnet som har funka best. Bruker også tidvis YSL dekkpenn. (nr 2). Den liker jeg godt, men sheer cover funker bedre. Har fått Bare Minerals i gave, men ikke hatt tid til å prøve om det er noe bedre. Kuriositet: Matthew Gray Gubler, som spiller Dr Reid i Criminal Minds, har også dette. Han synes imidlertid det er så kult at han ønsker at det blir sminka bort minst mulig under opptak. Han driver også med kunsttegning, og alle personer og dyr på tegningene hans er blå under øya, hehe!
Gjest WendyClear Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Kuriositet: Matthew Gray Gubler, som spiller Dr Reid i Criminal Minds, har også dette. Han synes imidlertid det er så kult at han ønsker at det blir sminka bort minst mulig under opptak. Han driver også med kunsttegning, og alle personer og dyr på tegningene hans er blå under øya, hehe! Er det derfor han har så mørke ringer ja. Var usikker på om han ikke var anemisk, i og med at han også er så tynn og har vært modell tidligere (anorektiske tendenser?). Har selv anemi og mørke ringer under øynene, jerntabletter hjelper for meg.
Larry Croft Skrevet 14. september 2011 #10 Skrevet 14. september 2011 Jeg bruker to øyekremer etter behov. Simple Soothing Eye Balm og Elderflower Unperfumed Eye Gel. Eye gelen hjelper vell kanskje ikke mot mørke ringer, men funker om du føler deg trøtt og trenger å kvikkes opp. Eyebalmen derimot funker fett. Den beste concealeren jeg har prøvd er et slags concealer hjul fra Oriflame. Den har en gul, oransje og en grønn concealer. Den oransje skjuler mørke ringer kjempebra. Tykkere concealere som den jeg nevnte skjuler ting bedre enn concealere som er tynnere i konsistens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå