Dolly-Betty Skrevet 10. mars 2011 #1 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har prøvd å laste ned denne til datamaskin: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?cc=no&lc=no&dlc=no&softwareitem=ob-78896-1 Dette fungerer ikke. Noen tips? Finnes det universalprogramvare som passer til alt?
feuerstein Skrevet 10. mars 2011 #2 Skrevet 10. mars 2011 Kan du være mer spesifikk på hva som går galt enn "fungerer ikke"? Hvilket operativsystem har du? Finnes neppe noen universaldriver for cam, sånt er vanskelig å få til for noe mer avansert enn en mus.
Gjest Nedfall Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 Har du lagt inn driveren til webcamen? (HP Universal Camera Driver) Og som feuerstein er inne på; "fungerer ikke" kan bety så mangt, kan du beskrive problemet bedre?
Dolly-Betty Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2011 Kan du være mer spesifikk på hva som går galt enn "fungerer ikke"? Hvilket operativsystem har du? Finnes neppe noen universaldriver for cam, sånt er vanskelig å få til for noe mer avansert enn en mus. Driveren fungerer. Kameraet kan brukes i msn og skype osv... Men ønsker programvare som kan ta bilder selv om man ikke er pålogget sånne steder.
Dolly-Betty Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2011 Har du lagt inn driveren til webcamen? (HP Universal Camera Driver) Og som feuerstein er inne på; "fungerer ikke" kan bety så mangt, kan du beskrive problemet bedre? Dårlig forklart i utgangspunktet... Det er ikke min Pc. Brukeren vil veldig gjerne vil bruke webcam til annet enn msn og skype (dvs ta bilder av seg selv med det). Det ligger ikke inne noe programvare på PC såvidt jeg kan se. Har lastet ned HP MediaSmart Webcam-programvare fra HP sine sider, men finner ikke ut at det hjalp så mye... Noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå