Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg prøvde å søke, men det virker som søkemotoren var nede når jeg prøvde, så jeg prøver meg på et nytt emne.. :-)

Er det noen som kan anbefale meg en skikkelig god øyekrem, som ikke ruller/preller av huden når jeg tar på concealer eller mineralpudder?

Jeg er ikke interessert i kremer fra parfymeri, apotek osv, kun fra hudpleiemerker.

Jeg er 28 og har en del linjer under øynene og litt i sidene, og har egentlig fet hud, men på denne årstiden er huden min veldig fuktfattig og ser fort tørr og flassete ut.

Nå bruker jeg Decleor Harmonie Eye Cream på dagen, da denne ikke preller av, men gir for lite fukt, og Exuviance Hydrating Eye Complex om natta, siden den preller av med en gang jeg prøver å legge smink oppå.

Jeg hadde tenkt å kjøpe Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Creme og fant ein liten prøvepose av den i skapet, og har testet denne et par dager, men opplever at også denne preller av.. :frown:

Decleor sin Harmonie preller som sagt ikke av, men gir alt for lite fukt nå på vinteren, er det noen av de andre Decleor sine øyekremer som gir mye fukt? Eller har dere noen andre dere vil anbefale? Har lest mye poritivt om Dermalogica Intensive Eye Repair, noen som har erfaringer med denne? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle akkurat til å anbefale Dermalogica Intensive Eye Repair. Dette er en basic fuktighetskrem for øyepartiet, og den inneholder ikke sånne ekstremmengder silikon som mange øyenkremer som bare blir liggende oppå uten å trekke inn. Ellers synes jeg Trilogy har en veldig god øyenkrem, faktisk like god eller bedre enn Dermalogica, men siden du kun vil ha salongmerker (dette er hi-tech naturkosmetikk, fås for eksempel hos Feelunique), er vel den uaktuell.

AnonymBruker
Skrevet

Henger meg på denne, for har akkurat samme problem som deg TS.

-Bruker nå Decleor Hydra Floral, men denne gir ikke nok fukt.

-Jeg kjøpte MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Creme, men denne reagerer jeg på, og opplever også at den preller av.

-Nå skal jeg teste ut Clinique All about eyes.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :-)

Jeg har også sett litt på Vitaroma Wrinkle Prevention Eye Contour Cream, denne skal være for oss som er 20+, denne er visstnok litt fetere i konsistensen, noen som har testet denne?

Har lest at mange ikke er fornøyde med Hydra Floral øyekremen, den gir ikke nok fukt..

Så da står det vel mellom Dermalogica Intensive Eye Repair og Decleor Vitaroma, håper noen som har testet disse, hyler ut om sin erfaring! :-)

Skrevet

Jeg hadde Vitaroma for lenge siden. Det var som å smøre seg med vann, og jeg var akkurat like tørr etterpå. Clinique AAE synes jeg forresten også bare er silikonhelvete. Jeg er nok mer kresen enn snittet.

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet

Thalgo Moistuizing Eye Care

og, siden du ikke er interessert i å handle i parfymeri så er det antageligvis helt bortkastet å anbefale Chanel Ultra Correction Line Repair, hhv. nattkremen og dagkremen selv om de hos meg har fjernet alt som kan minne om tørr hud i øyeområdet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...