AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #1 Del Skrevet 10. mars 2011 vi bor i en leie leilighet, og skal nå flytte.. dette er første gang vi har bodd for oss selv, så skal ærlig innrømme at vasking har ikke blitt gjort like grundig som hjemme hos a mor sto og vasket litt på badet, og la merke til at flisene i dusjen ikke er så rene og pene lenger, så tenkte og høre mer dere litt mer erfarne husmødre om dere har noen effektive skuretips?? hva jeg trenger av såpe og svamper ol..?? fikk mld av huseier i gårkveld at han gjerne ville ta litt bilder i dag, så fikk litt hastverk plutselig hehe.. takk på forhånd for alle tips og forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily7 Skrevet 10. mars 2011 #2 Del Skrevet 10. mars 2011 Hei! Hvis du tar en bøtte med godt varmt vann og legger oppi en sånn tablett man bruker i oppvaskmaskinen, og lar denne løse seg godt opp. Så kan du skure i vei med en skuresvamp og skylle godt til slutt! Flisene blir veldig blanke og fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #3 Del Skrevet 10. mars 2011 oi det hørtes jo både billig og greit ut var redd jeg måtte ut med fler hundre kroner jeg nå hehe... da skal jeg prøve det med en gang kan jeg bruke sånn vanlig skuresvamp (grønn/gul/rød osv med har bust på ene siden) ??? -TS- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Del Skrevet 10. mars 2011 forresten, må jeg bruke en spesiell tablett?? finnes jo så mange å velge mellom, jeg selv har den 5i1 greia, med sånn rød ting i midten, går den greit også?? -TS- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Del Skrevet 10. mars 2011 kjøpte meg steamvasker til resten av badet, så nå skal det virkelig bli rent og pent her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 10. mars 2011 #6 Del Skrevet 10. mars 2011 Jif har en slik skrubbedings med refiller, den bruker jeg på både fliser, fuger, armaturer og dusjdørene i glass. Kalk og såperester forsvinner som dugg for solen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. mars 2011 #7 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg skurer innimellom med Jif Skurekrem og skuresvamp. Men som regel bruker jeg Domestos Fresh og skuresvamp. Og innimellom Nylonvask. Eneste som funker på bad, er å skrubbe :gjeiper: Skal teste ut oppvaskmaskinpulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #8 Del Skrevet 11. mars 2011 vi bor i en leie leilighet, og skal nå flytte.. dette er første gang vi har bodd for oss selv, så skal ærlig innrømme at vasking har ikke blitt gjort like grundig som hjemme hos a mor sto og vasket litt på badet, og la merke til at flisene i dusjen ikke er så rene og pene lenger, så tenkte og høre mer dere litt mer erfarne husmødre om dere har noen effektive skuretips?? hva jeg trenger av såpe og svamper ol..?? fikk mld av huseier i gårkveld at han gjerne ville ta litt bilder i dag, så fikk litt hastverk plutselig hehe.. takk på forhånd for alle tips og forslag Det beste du kan skure bad med, uten å ødelegge noe, og i tillegg blir skinnende rent er kaffigrut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. mars 2011 #9 Del Skrevet 12. mars 2011 Jif har en slik skrubbedings med refiller, den bruker jeg på både fliser, fuger, armaturer og dusjdørene i glass. Kalk og såperester forsvinner som dugg for solen. Etter mye betenkning mht. sriper (normal Jif skurekrem) så krøp jeg til korset og kjøpte meg en slik en jeg også. Så langt er jeg positivt overrasket Helt enig; kalk og såperester forsvinner som dugg for solen, og det uten engang å lage de typiske skurekrem ripene (bitte-bittesmå riper) Viktig å bytte skure-plate/refill ofte ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 12. mars 2011 #10 Del Skrevet 12. mars 2011 Jeg bruker en sånn dings pr badvask, men tar da dusjen, og spesielt glassdørene først, og så bruker jeg den videre på fuger og slikt, men kanskje med annen/mer såpe. Funker helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naos Skrevet 13. mars 2011 #11 Del Skrevet 13. mars 2011 Har hørt at det skal bli veldig fint om du går over flisene med avispapir til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå