Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye har du å rutte med i måneden etter alle faste utgifter er betalt? Og hva skal disse pengene dekke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. 5000,- Det skal dekke det jeg har lyst på av klær, smykker, sjokolade etc :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye har du å rutte med i måneden etter alle faste utgifter er betalt? Og hva skal disse pengene dekke?

mener du penger og rutte med utenom mat og husholdning og eller?

såfall er jeg i minus stort sett hver mnd.

Gjest Consensio
Skrevet

Penger jeg kan bruke på det JEG vil?

Pr mnd så er det vel ca 500kr og alle pengene går til en hobby jeg har.

Hadde jeg bodd alene og måtte klare meg helt selv så hadde jeg nok hatt minus 2000kr til meg selv :fnise:

Men de 500kr er da det jeg unner meg hver måned på min hobby, etter at alle regninger er betalt, mat er kjøpt inn, dyrene har det de skal ha osv osv.

Skrevet

Sier som nevnt over: Til det jeg vil? 500 ca, noen ganger ikke det engang, til viktigere ting kanskje 1000. Sitter gjerne med minus på konto etter utgifter er betalt... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

ca. 2-6000, alt etter hva vi velger å spise og eventuelle regninger er betalt.

dette deler jeg med samboeren min, da. som regel sparer jeg litt av det også bruker vi resten på elektronikk, kino, musikk, reiser og klær. synes det er ganske godt i forhold til at vi lever på stipend!

Skrevet

Jeg har vel rundt 500kr. :roll:

De skal egentlig dekke mat, klær og hund. Men det gjør de jo overhode ikke! Får et par tusen mer i måneden fra og med neste måned, da. :)

Skrevet

1500 har jeg denne mnd her. Og det skal dekke mat og andre ting jeg evt vil ha. Fikk lønning i går, men husleie, årsavgifta på bilen, strømregning og forsikring tok sitt!

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 15.000 kroner.

Dette går til variable kostnader som mat, drikke, kafé, restaurant, husholdningsartikler, kino, reiser, hobbyer, klær, sko, transport og en god del sparing.

Jeg har fortsatt igjen 9.000 kroner av forrige lønning, og det er ny lønning i morgen.

Skrevet

Rundt 15.000 kroner.

Dette går til variable kostnader som mat, drikke, kafé, restaurant, husholdningsartikler, kino, reiser, hobbyer, klær, sko, transport og en god del sparing.

Jeg har fortsatt igjen 9.000 kroner av forrige lønning, og det er ny lønning i morgen.

:hakeslepp:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

når leilighet er bet. og strøm er betalt osv. så sitter jeg igjenn med 15-20000 hver mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Etter at husleie, strøm, mobil, transport og mat er betalt har jeg igjen ca. 7000 kr. Er student ;)

Gjest Footloose
Skrevet

Jeg har igjen ca 7000, hunden får 1500 på egen konto og 1500 går på kontoen til uforutsette ting:)

Skrevet

Under tusenlappen vinter/vår Rundt 5000 sommer/høst

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har igjen ca 7000, hunden får 1500 på egen konto og 1500 går på kontoen til uforutsette ting:)

Hunden? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Etter at husleie, strøm, mobil, transport og mat er betalt har jeg igjen ca. 7000 kr. Er student ;)

Pardon my french, men den smilyen på slutten fikk det hele til å virke litt, "jeg er student og har god råd, stakkars dere som jobber som har dårligere råd enn meg". :popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Sikkert for å ha backup til dyrlegebesøk etc... :)

• Liker 1
Skrevet

7000 igjen etter at alt det nødvendige er betalt!? Jobber du mye utenom, da? Stipendet alene er jo på under 7000 (mitt er ihvertfall det).

Gjest Footloose
Skrevet

Ja hunden, så han kan kjøpe seg piker vin og sang og kanskje leie seg en film når jeg er på jobb :gjeiper:

Haha nei, det er som noen over her sa, det er til dyrlegeregninger, fòr, forsikring, sånne ting som hunder må ha:) Pr dags dato er dyret rikere enn meg og jeg må si jeg er en smule snurt :D

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 15.000 kroner.

Jeg har omtrent det samme, men da er allerede mat og husholdningsartikler trukket fra og det er allerede satt av et beløp til feriesparingen.

Av disse 15 000 går det 9000 til sparing og resten på tull og vas, klær, hobbyer, etc.

Jeg tjener egentlig ikke så veldig bra, men jeg betaler svært lite for å bo så da blir det mer overskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...