AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Er det noen som kan hjelpe meg med å finne nettbutikker eller fysiske butikker (helst i Oslo-området) som har produkter a la dette: http://www.blackdesign.no/kategorier/1025/smaamoebler/ Altså IKKE shabby chic osv, men mye svart.
altsoja Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 OSLO Shangri-La, Inng.Fred O.gt/Jernb.T,Karl Joh.gt 2, 0154 OSLO OSLO Sponkurven, Tveita Senter, Tvetenvn. 150, 0671 OSLO
Gjest loren Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Black Design har butikk på Metrosenteret på Lørenskog, kun 10-15 minutter fra Oslo med bil, og greit å komme til med buss om du ikke har bil.
Humleblomst Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Her er det bare å velge den butikken som er nærmest der du bor.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Oi, ja, det glemte jeg å skrive: jeg vet at Black Design har butikker bl. a. på Jessheim, så skal ta meg en tur dit. Jeg bare lurte på om det fantes fler butikker som også hadde liknende/den type ting
Fanteria Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 De har Home & cottage på Alna senteret (Alnabru). Ikke helt black design, men du finner kanskje noen skatter?
Humleblomst Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Oi, ja, det glemte jeg å skrive: jeg vet at Black Design har butikker bl. a. på Jessheim, så skal ta meg en tur dit. Jeg bare lurte på om det fantes fler butikker som også hadde liknende/den type ting Ahh, det var mer logisk ja. Syntes det var litt rart at du spurte om noe som var såpass selvsagt. Kremmerhuset har litt forskjellig tror jeg, mulig du finner noe du liker der?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 De har Home & cottage på Alna senteret (Alnabru). Ikke helt black design, men du finner kanskje noen skatter? Takk for tipset Har vært der et par ganger. Kanskje ikke helt min stil, men skal absolutt ta en tur til neste gang jeg er i nærheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå