Gå til innhold

Butikker som har slikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OSLO Shangri-La, Inng.Fred O.gt/Jernb.T,Karl Joh.gt 2, 0154 OSLO

OSLO Sponkurven, Tveita Senter, Tvetenvn. 150, 0671 OSLO

Gjest loren
Skrevet

Black Design har butikk på Metrosenteret på Lørenskog, kun 10-15 minutter fra Oslo med bil, og greit å komme til med buss om du ikke har bil.

:)

Skrevet
Her er det bare å velge den butikken som er nærmest der du bor. ;)
AnonymBruker
Skrevet

Oi, ja, det glemte jeg å skrive: jeg vet at Black Design har butikker bl. a. på Jessheim, så skal ta meg en tur dit. Jeg bare lurte på om det fantes fler butikker som også hadde liknende/den type ting :)

Skrevet

De har Home & cottage på Alna senteret (Alnabru). Ikke helt black design, men du finner kanskje noen skatter?

Skrevet

Oi, ja, det glemte jeg å skrive: jeg vet at Black Design har butikker bl. a. på Jessheim, så skal ta meg en tur dit. Jeg bare lurte på om det fantes fler butikker som også hadde liknende/den type ting :)

Ahh, det var mer logisk ja. Syntes det var litt rart at du spurte om noe som var såpass selvsagt. :fnise:

Kremmerhuset har litt forskjellig tror jeg, mulig du finner noe du liker der?

AnonymBruker
Skrevet

De har Home & cottage på Alna senteret (Alnabru). Ikke helt black design, men du finner kanskje noen skatter?

Takk for tipset :) Har vært der et par ganger. Kanskje ikke helt min stil, men skal absolutt ta en tur til neste gang jeg er i nærheten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...