Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Strøk på medikamenteksamen, og lurer på hvordan jeg kan søke for å kunne ta den opp igjen? er for tiden i praksis og er langt unna skolen ellers ville jeg bare gått til lærerene å spurt.

Er det noen her som kan forklare meg hvordan jeg søker via studentweb?

takk på forhånd!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det sånn at hvis du skal ta opp igjen eksamen i august, så måtte du melde deg på innen 15. feb - da du skal godkjenne utdanningsplanen. Jeg har ikke tatt opp igjen noen eksamner enda, men utifra det jeg har forstått fra andre står det under denne utdanningsplanen - og der står alle fagene, og det er der du melder deg opp igjen.

AnonymBruker
Skrevet

vi hadde eksamen for en uke siden, og skal ha ny igjen om tre-fire uker.

vil du forklare litt bedre i såfall? :)

Skrevet

Spørs jo litt om hvor du går, hvilken linje osv. Hos oss er det bare eksamner hvert halvår, med oppmelding til eksamen (hvis du har strøket) i begynnelsen av semestret. Så det som du er borti kan jeg rett og slett ikke noe om. Men det står jo stikkert noe på studweb? :)

AnonymBruker
Skrevet

okei, hm. går på sykepleien. men får kanskje ringe til skolen å høre om noen kan hjelpe meg gj. tlf :) om ingen her inne har noen bra tips?

Skrevet

Prøv innsyn -> vurderingsmelding. Der mener jeg at det skal være mulig å søke opp fag som du skal ta opp igjen.

Skrevet

Registreringer --> Meldinger og Legg til nytt emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...