AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Strøk på medikamenteksamen, og lurer på hvordan jeg kan søke for å kunne ta den opp igjen? er for tiden i praksis og er langt unna skolen ellers ville jeg bare gått til lærerene å spurt. Er det noen her som kan forklare meg hvordan jeg søker via studentweb? takk på forhånd!:D
anonyme-krim Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Hos oss er det sånn at hvis du skal ta opp igjen eksamen i august, så måtte du melde deg på innen 15. feb - da du skal godkjenne utdanningsplanen. Jeg har ikke tatt opp igjen noen eksamner enda, men utifra det jeg har forstått fra andre står det under denne utdanningsplanen - og der står alle fagene, og det er der du melder deg opp igjen.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 vi hadde eksamen for en uke siden, og skal ha ny igjen om tre-fire uker. vil du forklare litt bedre i såfall?
anonyme-krim Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Spørs jo litt om hvor du går, hvilken linje osv. Hos oss er det bare eksamner hvert halvår, med oppmelding til eksamen (hvis du har strøket) i begynnelsen av semestret. Så det som du er borti kan jeg rett og slett ikke noe om. Men det står jo stikkert noe på studweb?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 okei, hm. går på sykepleien. men får kanskje ringe til skolen å høre om noen kan hjelpe meg gj. tlf om ingen her inne har noen bra tips?
DBM Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Prøv innsyn -> vurderingsmelding. Der mener jeg at det skal være mulig å søke opp fag som du skal ta opp igjen.
Nalla Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Registreringer --> Meldinger og Legg til nytt emne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå