AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Noen som har lastet ned denne versjonen? Er den bra synes du?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har brukt Firefox 4.0 Beta siden Beta 4 (mener jeg) og er på Beta 12 nå. Utskriftsfunksjonen er totalt ødelagt, ellers funker det helt flott. En og annen bug tidligere også, men ikke noe jeg ikke fint har kunne overse.
Gjest Violently Happy Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg har brukt Firefox 4.0 Beta siden Beta 4 (mener jeg) og er på Beta 12 nå. Mea culpa. Jeg er visst blind. Jeg har jo den Beta 12. Men hva er Firefox 4 RC? Endret 10. mars 2011 av Violently Happy
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Firefox 4.0 RC er Release Candidate. Hvilket betyr at den er potensielt klart for lansering som endelig versjon, så fremt ikke kritiske feil dukker opp.
Vargen Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har prøvd denne, og synes etterhvert at Firefox er blitt såpass treg, tar "lang" tid å starte, og er noe ustabil. Jeg har byttet til Chrome. Vennlig hilsen Vargen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå