Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #1 Skrevet 29. oktober 2003 Hvordan vet du at han ikke elsker deg? Er det noen spesifikke tegn? Situasjoner? Ikke bare generelt men... Hilsen ei som lurer litt
Gjest vampie Skrevet 29. oktober 2003 #2 Skrevet 29. oktober 2003 hvis han sier han ikke elsker deg, så pleier det være et ganske sikkert tegn generell drittsekkoppførsel og/eller likegyldighet overfor deg er også et bra tegn
Gjest Madam Felle Skrevet 29. oktober 2003 #4 Skrevet 29. oktober 2003 Snakke nedlatende til deg om om deg Ikke vie deg respekt Ikke høre etter når du snakker Alltid ha sin vilje igjennom uansett Himle med øynene til det deg Bestemme alt uansett Ha sex når han vil, eller mangel på sex Kritisere deg for den du er eller hvordan du ser ut osv
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2003 #5 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg har opplevd en del av de punktene fra hans side. Han mener det er normalt å si d en tenker rett ut ( får eg inntrykk av ) Derfor har jeg begynt å gi igjen med samme mynt. Blir litt teit synes jeg.
Gjest vampie Skrevet 29. oktober 2003 #6 Skrevet 29. oktober 2003 Hva er drittsekkoppførsel da? :o drittsekkoppførsel trenger ingen definisjon, du merker det hvis det skjer.... eller du burde iallefall det...........
VesleBråka Skrevet 29. oktober 2003 #7 Skrevet 29. oktober 2003 Hvis han oppfører seg slik, er han enten meget dårlig oppdratt eller ikke bryr seg særlig om deg. Jeg synes du skal si til ham i et fortrolig øyeblikk at det er sårende. Hvis han fortsetter, er det ikke dårlig oppdragelse men likegyldighet overfor deg og dine følelser.
Colargol Skrevet 29. oktober 2003 #8 Skrevet 29. oktober 2003 Har denne kjæresten din oppført seg som en drittsekk mot deg, eller er han likegyldig ovenfor deg? Om du hadde fortalt litt mer hadde det vært enklere å gi svar! Det å ha en vanskelig periode i et forhold er slitsomt, men hans oppførsel trenger ikke å bety at han ikke elsker deg mer. Å elske er forresten et ganske stort ord også, mange kan være sammen i mange år før man virkelig elsker hverandre. Ville nok tro at man blir irritabel og kranglete, og litt likegyldig til om man ikke lenger ønsker å ha et forhold. Men da er det som regel noe som plager personen. Kanskje han/hun har noe på hjertet som det ikke får snakket ut om! Kommunikasjon er alltid det beste middlet. Det er den veien man burde gå først for å prøve å løse problemer! Da slipper man å lure på hva det er og kan ta problemene som de kommer etter det! Lykke til!
Devi Skrevet 29. oktober 2003 #9 Skrevet 29. oktober 2003 Den greieste måten å finne ut det på er å spørre rett ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå