AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Skal i sommerbryllup i utlandet (et sted det er relativt godt og varmt) i juni. Er usikker på hva jeg skal ha på meg, men har falt litt for denne kjolen. Kan jeg ha på meg denne, eller blir den for enkel? Typen min er dessuten 30 centimeter høyere enn meg, så jeg lurer på om det vil se "dumt" ut med fotsid kjole??
9naah Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Den kan du fint ha på deg Men du kunne jo ha hatt denne også, synst den er syykt fin!! Her er kjolen!
FantasDick Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 TS; synes kjolen var fin, jeg! Litt enkel, kanskje, men med pene smykker/veske/sko kan den nok bli mer enn pyntet nok! Er litt usikker på skulderpartiet på den? Er det grove sømmer eller er stoffet sånn? 9naah; seriøst? Den kjolen i et bryllup?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Den kan du fint ha på deg Men du kunne jo ha hatt denne også, synst den er syykt fin!! Her er kjolen! 1. Lær deg å sjekke at linkene dine funker før du legger dem ut 2. Den kjolen passer ikke i et bryllup, med mindre det er uformell kleskode. Det ser litt ut som en strandkjole. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 TS her. Har kikket litt på denne også. Er jo mer pyntet, men jeg liker brystpartiet og det "greske snittet" bedre med den andre.
Gjest Blondie65 Skrevet 9. mars 2011 #6 Skrevet 9. mars 2011 Trådstarters kjolevalg passer i et bryllup som ikke er så formelt. Forslaget til 9naah passer bare på stranden.
Pingting Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hva er kleskoden i bryllupet, TS? Sier meg enig med Blondie65 ang. den første. Den andre er mer pyntet, og der kan du også dresse den mer opp eller ned med smykker og annet tilbehør. 9naahs forslag passer vel bare om det er et veldig laidback bryllup på stranda. Endret 9. mars 2011 av Pingting
Gjest idakaroline Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Den kan du fint ha på deg Men du kunne jo ha hatt denne også, synst den er syykt fin!! Her er kjolen! Var det virkelig ment seriøst? Men TS, jeg likte begge kjolene du linket til! Men før du bestemmer deg fullt og helt, bør du kanskje sjekke ut kleskoden i bryllupet som nevnt over her
9naah Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Det var seriøst, ja. Men jeg et jo ikke om hvor bryllupet skal være da.. Her er enda en kjole, litt enkel fin. Min lenke
Guriane Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 TS: Jeg synes den første var finere enn den andre. Den andre synes jeg minnet mer om en nattkjole. Men enig i at den første passer best til et bryllup som ikke er så formelt. Så det avhenger kanskje litt av kleskoden
FoxyFish Skrevet 10. mars 2011 #13 Skrevet 10. mars 2011 Jeg likte begge kjolene TS linket til var kjempefine! De kan jo absolutt styles både opp og ned avhengig av omstendighetene. Tommel opp!
Wonders Skrevet 14. mars 2011 #14 Skrevet 14. mars 2011 fotsitt er hot hot hot, kjøp den. Du kan jo bruke den senere oxo. 1
maipai Skrevet 14. mars 2011 #15 Skrevet 14. mars 2011 Likte den første kjolen du linket til best. Den var kjempefin! Nummer to syns jeg var litt rar i brystpartiet.
Gjest Tigress Skrevet 14. mars 2011 #16 Skrevet 14. mars 2011 Klart du kan gå i den kjolen, den er jo super for alle som vil sjå ut som om det nett har søla ut farfars blekkhus over heile seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå