Spiralis Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Plussgradene begynner å melde seg og snart er det vår! Da får vi igjen mulighet for mange fine sommeraktiviteter. Jeg skal sykle mye i sommer. Gleder meg veldig og kan ikke vente på å få satt sykkelen på veien. Jeg skal jogge innimellom og gå lange turer. Har også lyst å kjøpe meg kajakk, men litt usikker på om jeg får tid... og så skal jeg spille en del golf. Dere da?
Kirby Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Blir nok mye sykling og lange turer med hund både i skog og fjell
smalls Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Gleder meg til snøen smelter for da blir det mye sykkling og jogging ute Også blir det å spille tennis i år også Begynte med det i fjor sommer og gud så gøy det er.
Leifr Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Blir vel en og annen løpetur ut i skauen for å supplere med litt langkondis. Ellers er planen for det neste halvåret å gå ned kanskje 10 kg så jeg havner ned under midten av den vektklassen jeg vil være i (konkurrerer litt i styrkeløft), så det blir et enkelt og fleksibelt styrkeopplegg med hovedvekt på tunge baseøvelser med vektstang, samt litt mer intervallkondis enn jeg har hatt de siste månedene. Og et forsiktig kaloriunderskudd.
Klips Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Løpe ute i skogen Og sykle til jobb Styrke også, men det er jo en helårsgreie.
Metazoa Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Jeg skal gå i fjellet! Og ri lange turer, og svømme litt. (og litt innendørs styrke da) Vår =
Gjest gurimalla Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Jogging og forhåpentligvis litt tennis Gleder meg veldig nå, tenker at joggesesongen i alle fall starter i neste uke!
Klips Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 og så tenker jeg at jeg kommer til å slå hjul en del og hoppe på naboens trampoline
SmallTalk Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har endelig fått sansen for sykling, så jeg satser på at det blir noen sykkelturer på meg. I tillegg blir det vel trening som vanlig på treningssenteret.
Gjest Harriet Skrevet 10. mars 2011 #11 Skrevet 10. mars 2011 Ved å gå/sykle til jobb hver dag - og trene litt styrke hjemme. I tillegg to daglige turer med hunden. Har trent på studio i flere år, men ble lei og byttet det ut med trening ute i frisk luft.
punkyB Skrevet 24. april 2011 #13 Skrevet 24. april 2011 Jeg skal sykle mye - være med på noen ritt , så skal jeg forh. bli flinkere til å løpe - så skal jeg også trene litt styrke ved siden av.
Ethereal Skrevet 25. april 2011 #14 Skrevet 25. april 2011 Jeg skal nok fortsette sånn som jeg gjør den dag i dag: sykling inne og ute, jogging ute, svømming inne og ute :-)
Thorn Skrevet 26. april 2011 #15 Skrevet 26. april 2011 For meg blir det nok helst sykling og fjellturer ispedd litt styrketrening, men det blir også kanopadling når jeg får med meg noen andre. Har kajakk også, men får klaustrofobi av å sitte med beina nedi... Så det tør jeg ikke ennå!
Fantomina Skrevet 26. april 2011 #16 Skrevet 26. april 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Aria. Skrevet 26. april 2011 #17 Skrevet 26. april 2011 Går tur hver dag, så kommer til å fortsette med det. Fokusere på å gå i ujevnt terreng. Ellers sykkle litt, men hater å sykkle i veien, så blir bare bort til butikken o.l. Har veldig lyst til å kjøpe meg kano eller kaiakk, men er redd det ikke vil bli brukt nok. Kanskje jeg prøver å leie en i ny og ne. Ellers blir det fjellturer som jeg gleder meg masse til. Klarer bare ikke være inn når det er så herlig vær som det har vært i det siste, så er stort sett ute, enten jeg bare sitter på terassen eller pusler med noe, plukker litt hvitveis Herlige våren
Gjest birry93 Skrevet 27. april 2011 #18 Skrevet 27. april 2011 Blir mange joggeturer nå som været er fint, men jeg fortsetter også med styrketrening 4 ganger i uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå