AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Hei! Jeg har prøvd å søke meg frem til dette spørsmålet, men jeg finner ikke akkurat det jeg er på jakt etter. Det jeg lurer på er om noen har noen tips til noen morsomme eller spennende bokserier? Jeg liker på drama, krim og spenning, men det må ikke være for skummelt, det liker jeg ikke.. Jeg har lest alle bøkene til Jo Nesbø, og likte dem veldig godt, men synes den siste halvparten ble litt vel "skummel", med mye detaljer, om dere skjønner. Likte også godt alle 3 Stieg Larsson-bøkene. Tidligere har jeg lest alle bøkene i Solsiden-, St. Hallvards Hospital-, og Nordlys-seriene, disse likte jeg veldig godt. Jeg liker ikke sci-fi/eventyr/vampyr-sjanger og ikke historie-serier, utenom kan det være både drama, romantikk, humor, krim og spenning (så lenge det ikke er for skummelt!), så hvis noen har noen forslag om serier eller en forfatter som de anbefaler, hadde jeg blitt veldig glad!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 (endret) Linwood Barclay: Uten et ord, Farlig nær, Frykt det Værste R.J Ellory: Kallendermordene, Engler over Georgia, Dette er gode krim/spenningsbøker. Jeg leser "Engler over Georgia" nå og er imponert over et veldig godt språk. Elsker den boka. Og har alle Barclay-bøkene forran meg nå for å lese de etter varme anbefalinger. Ellers er jo Mankell sine bøker spennende også. edit: missa litt der du sa det ikke skulle være for skummelt. Men jeg tror disse alikevel vil passe deg. Endret 9. mars 2011 av Belle Gunnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå