Gå til innhold

Total Blackout

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var lit morsomt :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt utrolig hvordan fantasien eksploderer og gjør en overparanoid når en ikke ser noe! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan han med hanekammen klarer å holde seg fra å dø av latter i grunn :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Lua var dødsmorsom!

Og ikke minst hodet! 'Æ, den har ører! Hvilke dyr er det som har ører??'

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvilket liksom, hva med alle??? Det var så bra :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

'Du lukter eldre' LOL

AnonymBruker
Skrevet

"du er sånn skinhead!..... SOM Jeg er dritredd for!"

:fnise: de tror at bare fordi de ikke kan se de, at de ikke kan høre de heller? :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Dritgøy! Lett ukomplisert humor. :) Gleder meg til bingobanden etterpå også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får helt hjerteklapp når de hopper på de lukene. Så ekkelt å ikke vite!

AnonymBruker
Skrevet

Ja fy flate, mon tro om de ikke slår seg litt også når de faller ned der? Ekkelt!

Skrevet

Haha, fantastisk :hoho:

AnonymBruker
Skrevet

"SVÆRE jævla pupper" til damen på 49, joda, de ordlegger seg helt herlig :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Gode gud, dette var morsomt!!! :fnise:

Skrevet

Jeg dør av latter :hoho: Genialt konsept!

Skrevet

Haha, jeg syns dette var veldig morsomt, men jeg ble litt flau på vegne av han "FY FAAAAAEN"-typen. Han var litt ufin mot de fire personene de skulle gjette alder på.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Jeg ble direkte FLAU av han fy faaaaaen-fyren. Er det mulig? :klo:

Men fy faaaaaaen å morsomt det var :skratte: Helt fantastisk! Lo så jeg grein, klarte nesten ikke puste. :fnise:

Nei, det var sinnsykt artig, og gleder meg til neste uke! :popcorn:

Skrevet

Det var gøy! :skratte:

Skrevet

Lo jeg også. Lua var fantastisk morsom, men jeg hadde antagelig vært sånn jeg også. Frykten tar mange rare former i et mørkt sinn. Jeg var litt bekymret for at de som gikk ut skulle skade seg da de gikk igjennom luka i gulvet. Viktig å holde armene helt inntil kroppen der og ikke henge seg fast og brekke noe i farta... Ser nok på neste gang også, hvis jeg husker det. Dere får dytte i tråden når den tid kommer og minne oss på det. :)

Skrevet

Lo jeg også. Lua var fantastisk morsom, men jeg hadde antagelig vært sånn jeg også. Frykten tar mange rare former i et mørkt sinn. Jeg var litt bekymret for at de som gikk ut skulle skade seg da de gikk igjennom luka i gulvet. Viktig å holde armene helt inntil kroppen der og ikke henge seg fast og brekke noe i farta... Ser nok på neste gang også, hvis jeg husker det. Dere får dytte i tråden når den tid kommer og minne oss på det. :)

Ja jeg så armen til han Tage som ble nummer tre. Han tok i kanten på luken i det han datt.. Auuuuuuu......

Skrevet

Dette var ett av di beste programmen jeg har sett på lenge.. Gleder meg til neste uke!! :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...