AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Det er helt utrolig hvordan fantasien eksploderer og gjør en overparanoid når en ikke ser noe!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Jeg skjønner ikke hvordan han med hanekammen klarer å holde seg fra å dø av latter i grunn
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #4 Skrevet 9. mars 2011 Lua var dødsmorsom! Og ikke minst hodet! 'Æ, den har ører! Hvilke dyr er det som har ører??' 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #5 Skrevet 9. mars 2011 Ja, hvilket liksom, hva med alle??? Det var så bra
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #7 Skrevet 9. mars 2011 "du er sånn skinhead!..... SOM Jeg er dritredd for!" de tror at bare fordi de ikke kan se de, at de ikke kan høre de heller?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #8 Skrevet 9. mars 2011 Dritgøy! Lett ukomplisert humor. Gleder meg til bingobanden etterpå også.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #9 Skrevet 9. mars 2011 Jeg får helt hjerteklapp når de hopper på de lukene. Så ekkelt å ikke vite!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #10 Skrevet 9. mars 2011 Ja fy flate, mon tro om de ikke slår seg litt også når de faller ned der? Ekkelt!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2011 #12 Skrevet 9. mars 2011 "SVÆRE jævla pupper" til damen på 49, joda, de ordlegger seg helt herlig
Sol79 Skrevet 9. mars 2011 #15 Skrevet 9. mars 2011 Haha, jeg syns dette var veldig morsomt, men jeg ble litt flau på vegne av han "FY FAAAAAEN"-typen. Han var litt ufin mot de fire personene de skulle gjette alder på.
Gjest Canis lupus Skrevet 9. mars 2011 #16 Skrevet 9. mars 2011 Jeg ble direkte FLAU av han fy faaaaaen-fyren. Er det mulig? Men fy faaaaaaen å morsomt det var Helt fantastisk! Lo så jeg grein, klarte nesten ikke puste. Nei, det var sinnsykt artig, og gleder meg til neste uke!
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2011 #18 Skrevet 10. mars 2011 Lo jeg også. Lua var fantastisk morsom, men jeg hadde antagelig vært sånn jeg også. Frykten tar mange rare former i et mørkt sinn. Jeg var litt bekymret for at de som gikk ut skulle skade seg da de gikk igjennom luka i gulvet. Viktig å holde armene helt inntil kroppen der og ikke henge seg fast og brekke noe i farta... Ser nok på neste gang også, hvis jeg husker det. Dere får dytte i tråden når den tid kommer og minne oss på det.
UnderCover Skrevet 10. mars 2011 #19 Skrevet 10. mars 2011 Lo jeg også. Lua var fantastisk morsom, men jeg hadde antagelig vært sånn jeg også. Frykten tar mange rare former i et mørkt sinn. Jeg var litt bekymret for at de som gikk ut skulle skade seg da de gikk igjennom luka i gulvet. Viktig å holde armene helt inntil kroppen der og ikke henge seg fast og brekke noe i farta... Ser nok på neste gang også, hvis jeg husker det. Dere får dytte i tråden når den tid kommer og minne oss på det. Ja jeg så armen til han Tage som ble nummer tre. Han tok i kanten på luken i det han datt.. Auuuuuuu......
frøken gurine:) Skrevet 10. mars 2011 #20 Skrevet 10. mars 2011 Dette var ett av di beste programmen jeg har sett på lenge.. Gleder meg til neste uke!! :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå