mirrmurr Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Er det noen som skal ha to kjoler? Altså, gifte seg (og kansje ta bilde og spise middag) i en kjole, og så bytte til en lettere/mindre kjole for resten av festen??? 1
Anglofil Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Nei. Jeg har funnet drømmekjolen og vil bruke den så lenge det er mulig. Mvh Yvonne
tiriel Skrevet 10. mars 2011 #3 Skrevet 10. mars 2011 det skal jeg jeg ska ha en vakker brudekjole , men ser for meg at det blir tungt og varmt å ha den på hele kvelden. så etter hvert(har ikke bestemt når) så skal jeg skifte til en lettere penkjole.. men har ikke funnet den perfekte enda
Lulilelu Skrevet 10. mars 2011 #4 Skrevet 10. mars 2011 Skal man være brud så skal man være brud mener nå jeg
Gjesten Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Nei. Jeg har funnet drømmekjolen og vil bruke den så lenge det er mulig. Mvh Yvonne Ja, det har du virkelig (jada, småmisunnelig )
Auri Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 Skal man være brud så skal man være brud mener nå jeg Og hvordan er man brud da? Hva er kriteriene for å være ordentlig brud, og ikke bare lissombrud? Holder det ikke at man gifter seg altså? Trodde bruden var den kvinnelige parten av det nye ekteskapet, uavhengig av hva hun har på seg, jeg... 4
Brud 02.07.2011 Skrevet 10. mars 2011 #7 Skrevet 10. mars 2011 Er det noen som skal ha to kjoler? Altså, gifte seg (og kansje ta bilde og spise middag) i en kjole, og så bytte til en lettere/mindre kjole for resten av festen??? Hei -- Ja, jeg vurderer å bytte til en litt lettere kjole en gang etter brudevalsen. Den "formelle" kjolen min har et ganske stort skjørt, så har kjøpt en litt lettere, mer "uformell" kjole til et evt bytte. Denne er også en bryllupskjole da, så tror egentlig ikke jeg vil bli mindre "brud" av den grunn. Det finnes utrolig mange fine korte bryllupskjoler, som ikke trenger å være veldig dyre om man bestiller fra f.eks. e-bay. Jeg har kjøpt denne: Foran og bak , kostet en tusenlapp, og er veldig fornøyd. 1
litleMeg Skrevet 10. mars 2011 #8 Skrevet 10. mars 2011 Hei. jeg har en stor, tung og varm brudekjole. Jeg skal bruke den til etter brudevalsen, og muligens bruke en kort en etterpå. Har planer om å bruke den moren min brukte da hun giftet seg 1
Mohini Skrevet 10. mars 2011 #9 Skrevet 10. mars 2011 Nei. Jeg har funnet drømmekjolen og vil bruke den så lenge det er mulig. Samme her! Jeg gifter meg (forhåpentligvis!) bare én gang i løpet av livet og jeg har brukt masse tid på kjoleleting, derfor vil jeg bruke den hele bryllupsdagen.
Småkjekset Skrevet 10. mars 2011 #10 Skrevet 10. mars 2011 Vi skal ha ambassadebryllup i Portugal en dag i juni og skal ha bryllupsfest på sensommeren, så da kommer jeg til å gå med brudekjolen min hele dagen på bryllupsfesten, men kun til vielsen og lunsj den dagen vi gifter oss. Så nå må jeg bare finne meg en kjole nummer to som er lettere å kunne gå med til bryllupsdagen
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har et spørsmål til dere som (kanskje) skal ha to kjoler. HVordan tenker dere å gjøre det med skifting? Hvor gjør dere det? Hva med tidsbruk. Bare det å få på kjolen min tar en del tid, og å få den av tar også litt tid. Man forsvinner jo fra festen en stund da... Har dere samme frisyre og hva med fottøy? Er det forloveren som er ansvarlig for at kjole nr. 2 er på plass i lokalet?
Småkjekset Skrevet 11. mars 2011 #12 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har et spørsmål til dere som (kanskje) skal ha to kjoler. HVordan tenker dere å gjøre det med skifting? Hvor gjør dere det? Hva med tidsbruk. Bare det å få på kjolen min tar en del tid, og å få den av tar også litt tid. Man forsvinner jo fra festen en stund da... Har dere samme frisyre og hva med fottøy? Er det forloveren som er ansvarlig for at kjole nr. 2 er på plass i lokalet? Vi løser det veldig enkelt og greit, etter at vi har vært ute på restaurant og spist lunsj og vi har fått alle bildene vi ønsker drar vi tilbake til hotellet slik at både vi og gjestene våre får byttet til mer sommerlige klær
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #13 Skrevet 11. mars 2011 Man bruker sykt masse penger på en kjole. Også er den ikke en gang bra nok til å ha på hele dagen? Jøss.
Småkjekset Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 Man bruker sykt masse penger på en kjole. Også er den ikke en gang bra nok til å ha på hele dagen? Jøss. Jeg er så heldig at jeg kan gå med den både i juni og august, så da har jeg ikke noe problemer med å gå med en annen på kvelden etter vielsen er overstått.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #15 Skrevet 11. mars 2011 Jeg er så heldig at jeg kan gå med den både i juni og august, så da har jeg ikke noe problemer med å gå med en annen på kvelden etter vielsen er overstått. Men det er jo en helt annen greie enn det som det spørres om i tråden her.
Auri Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 Om an kjøper kjoler på f.eks ebay så bruker man ikke akkurat dyre dommer på kjolen... Jeg kjøpte min kjole på en britisk nettbutikk, etter mitt eget design, og betalte alt i alt med underskjørt, rush order fee, custom design fee og frakt hele 2500 for den... Du kan få en svær prinsessekjole til en tusenlapp på Ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå