Asa Skrevet 9. mars 2011 #1 Skrevet 9. mars 2011 Hei. Beklager om dette er tatt opp flere ganger tidligere, men hvordan fungerer det med Hotels.com og betaling. Man legger jo inn kortinfo ved bestilling, men synes ikke det kommer tydelig nok frem om det er forhåndsbetalt eller om man skal betale ved utsjekk. (ps: er ikke mitt kort som er belastet, men arbeidsgiver slik at jeg ikke kan sjekke om pengene har gått ut av konto)
Gjest Mynona83 Skrevet 9. mars 2011 #2 Skrevet 9. mars 2011 Når jeg har bestilt der betales det med en gang. men det kan jo variere fra hotell til hotell uten at jeg vet det. Men du kan jo spørre arbeidsgiver om det er trukket for å være sikker.
MissStiles Skrevet 9. mars 2011 #3 Skrevet 9. mars 2011 Jeg bruker alltid hotels.com når jeg bestiller overnatting i utlandet. Da trekkes beløpet med en gang. Så da trenger man ikke å tenke på betaling når man sjekker inn eller/og ut av hotellet.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2011 #5 Skrevet 10. mars 2011 Bare vær obs på at du ikke får avbestilt eller endre de fleste bestillingene hos Hotels.com. Så det kan bli en dyr fornøyelse.
Xmir Skrevet 10. mars 2011 #6 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Tullprat. Dersom rommene ikke kan avbestilles så står det klart og tydelig. Endret 10. mars 2011 av Xmir
MissStiles Skrevet 11. mars 2011 #7 Skrevet 11. mars 2011 Bare vær obs på at du ikke får avbestilt eller endre de fleste bestillingene hos Hotels.com. Så det kan bli en dyr fornøyelse. Det har avbestilt hotelrom som jeg har bestilt gjennom hotels.com flere ganger. Ikke vært noe problem. Men les betingelse for det hotellet du vil bo på før du bestiller.
hurdugurdu Skrevet 18. mars 2011 #8 Skrevet 18. mars 2011 Litt off-topic, men jeg prøver for det: Har bestilt hotellrom i New York gjennom hotels.com. Fikk i ettertid høre at man i New York/USA ofte må betale en ekstra skatt når man sjekker ut av hotellet. Noen som har erfaring med dette? Eller har jeg betalt alt da jeg betalte gjennom hotels.com?
Xmir Skrevet 19. mars 2011 #9 Skrevet 19. mars 2011 Da jeg booka hotell i NY gjennom hotels.com (desember 2009) så gjorde jeg ikke det iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå