Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Kjempefin mage!

Jeg tror du bærer Odin mer inni deg enn andre, så ikke tenk på det. Du har fremdeles 5 uker og en dag til termin og magen kan plutselig bare "eksplodere". Det skjedde her. Jeg hadde relativt like stor mage rundt 34 uker, og plutselig ble den litt større litt fortere enn normalt. Du har en fin fin mage uansett, så ikke bekymre deg for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aÅ flott med bilder. Du ser kjempeflott ut. :klem:

Takk :klemmer: Har du det bra?

Kjempefin mage!

Jeg tror du bærer Odin mer inni deg enn andre, så ikke tenk på det. Du har fremdeles 5 uker og en dag til termin og magen kan plutselig bare "eksplodere". Det skjedde her. Jeg hadde relativt like stor mage rundt 34 uker, og plutselig ble den litt større litt fortere enn normalt. Du har en fin fin mage uansett, så ikke bekymre deg for det.

Takk! :)

Ja bærer han sikkert litt inni meg. Er i grunn ikke bekymret, jeg. SF-målene er det overhode ikke noe galt med, så hittil er jeg bare glad til at magen min ikke er diger! :) Tenker det blir litt lettere å hente seg inn da, pluss at det gjør kanskje de siste ukene litt mindre anstrengende. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Strøken med den magen der da:)

Koselig å oppdatere seg her som vanlig:) Og hurra for 35 uker!!!

Gosj, nå kan det bli når som helst!!! Spennende:)

Håper også kroppen din får hvile seg litt og snart er det permisjon<3 Lykke på jord for en oppfinnelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 35 uker :hoppe:

Nå nærmer det seg virkelig her også !

Fine magen :gravid: Jeg hadde også en "liten" mage, og det er jeg glad for nå. Den nærmer seg flat allerede. Etter noen uker med trening etter hvert er jeg sikker på at den blir som før :) Så liten mage er bare kjekt så lenge SF målene er fine.

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten og søt mage :D :roder:

Takk! :rodmer:

Den magen tipper jeg kommer til å smette rett tilbake på plass! :

Du er superfin!

Hadde ikke gjort meg noe! :nigo: Takk :rodmer:

Frøken Strøken med den magen der da:)

Koselig å oppdatere seg her som vanlig:) Og hurra for 35 uker!!!

Gosj, nå kan det bli når som helst!!! Spennende:)

Håper også kroppen din får hvile seg litt og snart er det permisjon<3 Lykke på jord for en oppfinnelse:

Ja det er jo ikke så lenge igjen! Dersom jeg plutselig hadde gått i fødsel i morgen, så hadde jeg heller ikke blitt bekymret i og med at han nå skal kunne puste helt selv osv. Men med tanke på "evnen" til å ta pupp så håper jeg så klart han holder seg inni der litt lenger. :gjeiper:

Fine magen :rodmer

Du er liten, ja. Men det er jeg også, og jeg har 1 uke igjen til termin. Vi er nok bare heldige :jepp:

Tror vi er heldige, ja! Skal bare være glad så lenge magen ikke blir diger! :rodmer:

:hoppe: 35 uker :hoppe:

Nå nærmer det seg virkelig her også !

Fine magen :gravid: Jeg hadde også en "liten" mage, og det er jeg glad for nå. Den nærmer seg flat allerede. Etter noen uker med trening etter hvert er jeg sikker på at den blir som før :) Så liten mage er bare kjekt så lenge SF målene er fine.

God natt :klem

Så herlig! Må være deilig å slippe å plages med masse overflødig mage. Håper jeg er like heldig! :jepp:

Så fin mage du har, Teri :strix: Ingen strekkmerker eller noe, du er heldig :jepp

Nei det eneste "merket" jeg har, er det etter piercingen, og det vil jo i stor grad brette seg inn i navlen igjen, så.. :) Føler meg heldig der, håper det vedvarer!

___

God morgen jenter! :klemmer: Har ikke så mye å si utover det. Annet enn at det er nesten skummelt at det er fredag igjen. Var jo NETTOPP helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det forresten et år siden hunden vår Ziko, døde så brått. :sukk: Savner han kjempemye. Hadde forøvrig trodd jeg skulle være mer trist i dag, men jeg tenker jo på han nesten hver dag, så at det er "merkedag" i dag gjorde egentlig ikke at jeg tenkte så mye mer på det, annet enn at det har jo faktisk gått et helt år.

____

Jeg har sååå mye stikninger og murringer for tiden. Av og til er det direkte vondt. Menmen. :)

Nå har jeg funnet fram dress og kjole til meg og kjæresten. Skal i dåp på søndag :jepp: Blir sikkert koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 gode tanker til hunden deres <3

Aha, murrings we like:) Håper du modnes som bare det nå!

Dåp blir vel bra ja! God mat i alle fall, hehehe:)

Ha ei finfin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt å miste et kjæledyr :klemmer:

Hvor har du stikninger? Jeg har i magen, i hønsemor, i rygg og lår og i brystene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<3 gode tanker til hunden deres <3

Aha, murrings we like:) Håper du modnes som bare det nå!

Dåp blir vel bra ja! God mat i alle fall, hehehe:)

Ha ei finfin helg!

Ja satser på at modningsprosessen er i full gang :jepp:

Takk du og :klemmer:

Det er vondt å miste et kjæledyr :klemmer:

Hvor har du stikninger? Jeg har i magen, i hønsemor, i rygg og lår og i brystene :fnise:

Jepp, veldig vondt..Mye vondere enn jeg kunne forestilt meg på forhånd. Jeg er en sånn som mener at hunden er en del av familien. Er ikke ut av de som tenker "det er jo bare et dyr". Jeg ligger og koser og prater til hunden kjempemange ganger per dag. Hver kveld når han skal legges (nå snakker jeg jo om nåværende hund, men var på samme måte med Ziko), så sitter jeg og pusker og kosesnakker litt til han først. :rodmer:

Det som er så trist, det er at selv om jeg husker kjempemasse fra Ziko, så er det nesten som om minnet om personligheten hans er blitt litt svakere..Klarer ikke helt å sette fingeren på den lenger. Annet enn at han var utrolig sær, og at han var verdens beste joggekompis!

Har ikke jogget med Balder enda. Gleder meg til første joggeturen vår! :hoppe:

Men nå snakker jeg meg bort om hund igjen..Har en tendens til å gjøre det. :sjenert: Kunne ikke hatt et hjem uten hund.

Kanskje det er modning på gang? :jepp: Det liker vi.

Håper dere får det koselig i dåp :)

Trist med hunden din.. :dagens-rose:

Håper på det :nigo:

Det blir sikkert en koselig dåp, ja!

Ja, både trist og traumatisk var det. Tror det er derfor jeg enda sliter litt med døden hans..Måten det skjedde på. Menmen..

__

Nå er jeg kvalm, etter litt for myes sjokoladepudding :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er grusomt å miste et familiemedlem og i mine øyne er også hunder familiemedlemmer :klemmer:

Er oppvokst med hund og kunne aldri sett for meg et liv uten. Skal få meg egen hund etterhvert når jeg er litt mer etablert så foreløpig koser jeg meg med familiehunden. Er en trøst å ha en annen hund selv om de ikke kan ta noens plass.

Er ikke godt med stikninger og murringer, har de selv. Men jeg blir nesten glad når jeg får det for jeg tenker at det er jo kroppen som forbereder seg på fødselen. Hvor rart er det ikke å bli glad for smerter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg aldri hatt hund, men jeg kan GODT forestille meg at det var vondere enn du trodde. De er jo menneskets beste venn sies det. Jeg selv mistet katten min i vår etter 15 år. Sa til han hver kveld han skulle ut at jeg elsket han i tilfelle noe skulle skje. Han sov med meg i sengen og jeg vet at han virkelig var glad i meg. Det var meg han likte best i familien :jepp: Har sjeldent grått så mye i mitt liv som da han døde. Gråt i flere dager i strekk. Grusomt. Feller fortsatt en del tårer når jeg tenker på det :( De har det nok godt der de er nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er grusomt å miste et familiemedlem og i mine øyne er også hunder familiemedlemmer :klemmer:

Er oppvokst med hund og kunne aldri sett for meg et liv uten. Skal få meg egen hund etterhvert når jeg er litt mer etablert så foreløpig koser jeg meg med familiehunden. Er en trøst å ha en annen hund selv om de ikke kan ta noens plass.

Er ikke godt med stikninger og murringer, har de selv. Men jeg blir nesten glad når jeg får det for jeg tenker at det er jo kroppen som forbereder seg på fødselen. Hvor rart er det ikke å bli glad for smerter :fnise:

Jepp, samme mener jeg. De er familiemedlemer! :)

Jeg fikk min første hund først da jeg var 14 (bor hos mamma nå), men er enig. Kunne ikke levd et liv uten hund. Litt rart å tenke på at jeg har levd med hund i seks år nå..Var jo i går jeg kriblet etter å komme meg hjem fra skolen fordi vi skulle hente Rambo :fnise:

Hehe, men det er bare bra det! Veldig fin innstilling til smertene. Såkalte positive smerter. Noe skjer noe! Hvis man klarer å holde fokus på at riene er positive smerter og jobber med dem framfor å tenke at det er jævelig og at man bare vil bli ferdig, så kan bare det gjøre at fødselen oppleves enklere/tryggere. :jepp:

Kos dere i dåp da :D Blir sikkert gøy :rodmer:

Takk for det! Tjaa..Artig blir vel ikke riktig ord, er el heller koselig. Hehe..Er dessuten ikke kristen, så kan ikke si jeg er så komfortabel med alt gude-snakket i kirken, men det går nå så fint, at. :) Jeg velger jo selv å døpe sønnen min, men det er fordi at dersom han selv blir kristen og ønsker å konfirmere seg kristelig, så skal han virkelig få slippe å gå gjennom den lange dåpsprosessen som flau tenåring. :jepp: Plus at det er jo tradisjon da, så..MEN den fadderen som skal si ja til å oppdra ungen i den kristne tro, hun er faktisk kristen, så..Ingen løgn i kirka for vår del :fnise:

Nå har jeg aldri hatt hund, men jeg kan GODT forestille meg at det var vondere enn du trodde. De er jo menneskets beste venn sies det. Jeg selv mistet katten min i vår etter 15 år. Sa til han hver kveld han skulle ut at jeg elsket han i tilfelle noe skulle skje. Han sov med meg i sengen og jeg vet at han virkelig var glad i meg. Det var meg han likte best i familien :jepp: Har sjeldent grått så mye i mitt liv som da han døde. Gråt i flere dager i strekk. Grusomt. Feller fortsatt en del tårer når jeg tenker på det :( De har det nok godt der de er nå :klemmer:

15 år er jammen lenge! Klart man blir knyttet til disse dyra. Og det er bare tull det de sier om at katter ikke er glad i eieren deres, at de kun ser på dem som en matkilde. Det er sååå mange beviser og eksempler som sier det motsatte :rodmer: Ønsker meg sånn en katt..Men jeg er allergisk! :kjefte:

____

Kom meg omsider gjennom jobbdagen i går også, men sliter med bekkenløsing nå. Samtidig vet jeg at den vil gå over i løpet av noen dager. Det har den gjort før i alle fall. Så dro vi til pappa hvor vi spiste lammelår. Namnam!

Dåpen gikk bare fint! Dåpsbarnet gråt ikke under selve døpingen, var bare på slutten han ble lei. Kjedelig å være i ro så lenge må vite! Så var det koldtbord og kakespising! Ikke værst, ikke værst. :jepp:

Nå sliter jeg med at vi har en halv kake i kjøleskapet..De hadde så mye kaker at vi fikk streng besekjd om at vi måtte ta den med oss :fnise: Hadde håpet å slippe det, for jeg vil ikke feite meg opp :ler:

Jaaja. I morgen er det kontroll hos jordmor. Spent på om hodet har festet seg eller ikke. Han ligger i alle fall enda med hodet ned, det kjenner jeg. Så tror jeg kan konkludere med at han blir liggende der nå. Har jo ligget der i minst fem uker, plus at det er kanskje ikke plass til å snu seg tilbake lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, skummelt med en halv kake i kjøleskapet, ja :fnise:

Hodet er helt sikkert festet :) Men er greit å få det bekreftet uansett. Håper du får en fin jordmortime :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...