The Kitten Skrevet 3. oktober 2011 #1721 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har ikke så mye å bidra med, men har en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2011 #1722 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har vært mamma i 3,5 måned allerede, men det har enda ikke gått opp for meg. På en måte. Så skjønner veldig godt hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. oktober 2011 #1723 Del Skrevet 3. oktober 2011 Må si meg enig med Belle. Tror egentlig det er litt som med det å være gravid, jeg. Jeg gikk og venta på at det skulle "gå opp for meg" at det faktisk skulle komme en baby, men det skjedde liksom aldri, og vips så var han her. Nå går jeg og venter på at det skal "gå opp for meg" at jeg er mamma, men det er ikke sikkert det vil gjøre det. Det har bare gått seg naturlig til, på en måte. Av og til tenker jeg "herregud, jeg er mamma til denne gutten sånn som min mamma er mammaen min ( ) og da kjenner jeg at jeg blir fylt av en slags ærefrykt, det er en svær oppgave vi har tatt på oss! Nå er det opp til oss å kicke ass i mamming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. oktober 2011 #1724 Del Skrevet 3. oktober 2011 Av og til tenker jeg "herregud, jeg er mamma til denne gutten sånn som min mamma er mammaen min ( ) Sånn tenker jeg også! Føler nesten jeg har fått et helt nytt forhold til min egen mor, for nå skjønner jeg liksom hva det går ut på... Den dagen snuppa kaller meg mamma for første gang så kommer jeg til å smelte helt, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. oktober 2011 #1725 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg er ganske lik HenLu med en mann som ikke er som "alle" menn:) Evt som myten sier om alle menn! Hva man ikke skal oppleve:) Håper på bedre tider for alle:) Og de kommer nok:) Og hurra for eventuelle vondter som fører noe godt med seg!! Natti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #1726 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja, du modnes Selv om det er ubehagelig/vondt så liker jeg mensensmertene, kynnerne og stikningene i blant :senert: Hehe, ja. Man får jo følelsen av at ting nærmer seg litt da Har hatt masse stikninger allerede i dag.. Det er helt sykt å tenke på igrunn. Skjønner godt tankegangen din! Uansett hvor mye vi leser, lærer og hører, så er det jo umulig å forberede seg helt på å bli mamma. Til et barn. Vi skal gjøre noe vi aldri har gjort før, og alt blir nytt. Men det kommer til å gå kjempe bra, og overgangen kommer nok til å bli veldig naturlig "Symptomjakt" sjenert: Kjenner godt til den! Oh, en smerte. Hva var det? Google.. Hmm, ok! klo: Og som jeg sier til min kjære: "Au! Nå har jeg vondt! Men det er bra!" Han tror jeg er gal Håper overgangen går naturlig. Heldigvis får vi god hjelp på sykehuset de første dagene. Jeg kan virkelig ikke baby.. Vet jo hvordan man holder den, og klarer ofte å få de til å slutte å skrike så lenge det ikke er snakk om mat. Men det er så mye mer man må lære som nybakt mamma. Jeg har ikke så mye å bidra med, men har en :hg: Det er veldig koselig Jeg har vært mamma i 3,5 måned allerede, men det har enda ikke gått opp for meg. På en måte. :fnse: Så skjønner veldig godt hva du mener. Hehe, nei det tar vel sin tid. Nesten som om man føler man lever i en drøm, kanskje.. :gjeiper: Må si meg enig med Belle. : Tror egentlig det er litt som med det å være gravid, jeg. Jeg gikk og venta på at det skulle "gå opp for meg" at det faktisk skulle komme en baby, men det skjedde liksom aldri, og vips så var han her. Nå går jeg og venter på at det skal "gå opp for meg" at jeg er mamma, men det er ikke sikkert det vil gjøre det. Det har bare gått seg naturlig til, på en måte. Av og til tenker jeg "herregud, jeg er mamma til denne gutten sånn som min mamma er mammaen min ( ) og da kjenner jeg at jeg blir fylt av en slags ærefrykt, det er en svær oppgave vi har tatt på oss! Nå er det opp til oss å kicke ass i mamming! :rodmer Haha, det var godt sagt i grunn. Å være mamma til babyen sin sånn som mamman vår er til oss Skal prøve å kicke ass i det! :lr: Sånn tenker jeg også! Føler nesten jeg har fått et helt nytt forhold til min egen mor, for nå skjønner jeg liksom hva det går ut på... Den dagen snuppa kaller meg mamma for første gang så kommer jeg til å smelte helt, altså. :aane: Er sikkert noe som smelter de fleste Jeg er ganske lik HenLu med en mann som ikke er som "alle" menn:) Evt som myten sier om alle menn! Hva man ikke skal oppleve:) Håper på bedre tider for alle:) Og de kommer nok: Og hurra for eventuelle vondter som fører noe godt med seg!! Natti! Bedre tider kommer nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. oktober 2011 #1727 Del Skrevet 4. oktober 2011 Her er det lenge siden jeg har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 4. oktober 2011 #1728 Del Skrevet 4. oktober 2011 Helt utrolig at man er gravid ja, men at vi faktisk skal bli MAMMA, det er fjernt det... Jeg føler meg ikke for ung sånn egentlig. Men det er liksom så stort. Denne gutten kommer til å være avhengig av oss resten av livet (selv om han kanskje ikke vil innrømme det om noen år). Jeg har alltid hatt et godt forhold til min mor, men føler det er blitt et helt nytt forhold nå som jeg selv skal bli mamma Er som de sier, vi ser dem med andre øyne nå Flinke snille mammaen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #1729 Del Skrevet 4. oktober 2011 Her er det lenge siden jeg har vært! Heihei! Koselig å se deg her inne Helt utrolig at man er gravid ja, men at vi faktisk skal bli MAMMA, det er fjernt det... Jeg føler meg ikke for ung sånn egentlig. Men det er liksom så stort. Denne gutten kommer til å være avhengig av oss resten av livet (selv om han kanskje ikke vil innrømme det om noen år). Jeg har alltid hatt et godt forhold til min mor, men føler det er blitt et helt nytt forhold nå som jeg selv skal bli mamma Er som de sier, vi ser dem med andre øyne nå Flinke snille mammaen min Håper ikke han blir avhengig av meg resten av livet, da Satser på at han flytter hjemmefra i rimelig tid og finner seg selveste svigermors drøm som gir meg i alle fall tre barnebarn ___________________________________ Huff..Holder på å gå på veggen. Har liksom ikke noe å ta meg til. Eller jo, har studiene, men det er så kjeeedelig. Må virkelig finne fram motivasjonen nå slik at jeg kommer meg mer i gang. Det ble en stopper på det pga. pc min ble ødelagt. Altså ligger alt jeg hittil har gjort på en ødelagt pc. Men pappa skal hente ut alt jeg trenger fra harddiscken.. Lurer på hva ellers jeg skal finne på i fem uker framover. Vil tro jeg ikke blir å kjede meg med å være hjemme når lillegutt kommer til verden. Da har jeg jo han å ta meg av. Men foreløbig så er det begynt å bli kjedeli gå være hjemme.. Er jo ferdig med å pusse opp rommet nå, huset er sånn høvelig ryddig..Hmmm...Wat to do. Skal til en venninne før jeg skal til byen, men hun har ikke svart enda, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 4. oktober 2011 #1730 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg og lurer på hva jeg skal ta meg til fremover ALT er jo klart, til og med sengen hans er redd, fødebagen er klar, klærne hans er brettet og alt er satt frem! ALT er også kjøpt inn, så det er litt kjedelig! Heldigvis føler jeg at dagene går fort selv om Jeg tenker at jeg skal være litt mer sosial de neste ukene for det blir vel liten tid til å pleie vennskapsforhold etter at gutten min er født. Dessuten er jo dette en perfekt til å pleie kjæresteforholdet på også. Regner med det dabber av en del etter at gutten er født Det å våkne hver 3.time er ikke noe jeg gleder meg så veldig til, men det må gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 4. oktober 2011 #1731 Del Skrevet 4. oktober 2011 Joda, selvsagt Men uansett så vil han jo være avhengig av deg da Jeg satser på han blir en storsjamør som finner svigermorsdrømmedatter og gir meg minst 3 barnebarn jeg og Hva er det du studerer, nå igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #1732 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg og lurer på hva jeg skal ta meg til fremover ALT er jo klart, til og med sengen hans er redd, fødebagen er klar, klærne hans er brettet og alt er satt frem! ALT er også kjøpt inn, så det er litt kjedelig! Heldigvis føler jeg at dagene går fort selv om Jeg tenker at jeg skal være litt mer sosial de neste ukene for det blir vel liten tid til å pleie vennskapsforhold etter at gutten min er født. Dessuten er jo dette en perfekt til å pleie kjæresteforholdet på også. Regner med det dabber av en del etter at gutten er født Det å våkne hver 3.time er ikke noe jeg gleder meg så veldig til, men det må gjøres Jeg har ikke så mange venner igjen, jeg. Har kun to stk. Alle andre har flyttet fra byen.. Det er på dagtid jeg kjeder meg mest, da. Da er jo kjæresten på jobb. Menmen, skal satse på å hive meg mer rundt med lesingen. Joda, selvsagt Men uansett så vil han jo være avhengig av deg da Jeg satser på han blir en storsjamør som finner svigermorsdrømmedatter og gir meg minst 3 barnebarn jeg og Hva er det du studerer, nå igjen?? Hehe, ja. Jeg går sykepleien. Har fullført første året, forutenom den eksamnen jeg må ta, da. Namnam..Hjemmelagde fiskeboller i karrisaus med kokt potet og gulrøtter tii middag i dag. Treger jeg å si at jeg er mett? Denne uken kan fort bli svært slitsom. Skal på jobb åtte timer i morgen, seks timer på torsdag og åtte timer på lørdag. Ettersom jeg blir kjempesliten av bare et par timer i byen, så tror jeg dette vil tære på. Men det gjør godt for økonomien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 4. oktober 2011 #1733 Del Skrevet 4. oktober 2011 Prøv å finn noe du liker å gjøre for å få tiden til å gå. Her har jeg for eksempel strikket tre babytepper, laget kort og sett mye på serier! Vet ikke hvor jeg skulle gjort av meg selv, hvis ikke jeg hadde hatt seriene mine å sett på Det kan fort bli kjedelig å gå hjemme, hvis man ikke har noe å gjøre. Kan skjønne motivasjonen blir litt borte fra studiene, og at det er kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. oktober 2011 #1734 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nå er ikke jeg dama å henge med om du er ute etter å tenke på noe annet enn baby en stund, akkurat, men bare så du veit det så er ikke mine dsager fylt opp av all mulig action de heller ... Så om du skulle føle for det må du bare skrike ut om du vil finne på noe en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #1735 Del Skrevet 4. oktober 2011 Prøv å finn noe du liker å gjøre for å få tiden til å gå. Her har jeg for eksempel strikket tre babytepper, laget kort og sett mye på serier! Vet ikke hvor jeg skulle gjort av meg selv, hvis ikke jeg hadde hatt seriene mine å sett på Det kan fort bli kjedelig å gå hjemme, hvis man ikke har noe å gjøre. Kan skjønne motivasjonen blir litt borte fra studiene, og at det er kjedelig.. Prøvde meg på strikking..Men jeg kjeder meg fort ved det også Har en del bilder som må i album da, og skal lage babyboken til lillegutt selv, så kunne jo begynt å lage den..Hmm. Nå er ikke jeg dama å henge med om du er ute etter å tenke på noe annet enn baby en stund, akkurat, men bare så du veit det så er ikke mine dsager fylt opp av all mulig action de heller ... Så om du skulle føle for det må du bare skrike ut om du vil finne på noe en dag. Det vil jeg gjerne! Er da ikke noen problem at det er et lite nurk til stede i tillegg Jeg har masse tid neste uke, hvis du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. oktober 2011 #1736 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kult! Haha, jeg har bare tid, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 4. oktober 2011 #1737 Del Skrevet 4. oktober 2011 Så gøy med sykepleien :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #1738 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kult! Haha, jeg har bare tid, jeg! Så gøy med sykepleien :D Jepp! Spennende. _____ 35 uker! Bare fem uker og to dager til termin! Har tatt nytt magebilde, men får ikke lagt det ut før i kveld eller i morgen. Skal på jobb nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 5. oktober 2011 #1739 Del Skrevet 5. oktober 2011 35 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. oktober 2011 #1740 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nå kan jeg endelig for uker igjen! Så, nå jeg for 35 uker! Tanken om å bli mamma er fjern, også etter fødsel. Jeg har glemt alt av smerte fra fødselen, men sitter igjen med et lite menneske, lillejenta mi, som trenger meg, så fødsel har jeg jo vært gjennom med mindre jeg har stjålet en baby. Merkelig nok er alle følelser der, men det faktum at jeg har blitt mamma greier jeg ikke alltid fatte. Sex kan forloveden se lenge etter, kroppen føles som det har løpt et maraton og jeg er mørbanka. Sore all over! Ikke vil noen av oss ha det, vi har nok med nurket vårt som vi blir kjent med. Kos deg på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå