The Kitten Skrevet 28. juni 2011 #901 Skrevet 28. juni 2011 Her er det lenge siden jeg har vært innom. Hvordan går det med graviditeten og alt annet?
Ripsy Skrevet 28. juni 2011 #902 Skrevet 28. juni 2011 Grattis med voffsen! Ridgeback er jo helt nydelige hunder. Utseendemessig er det en hund jeg kunne tenke meg. Hvordan er de i lynne? Jeg har hørt de kan være ganske sta? Og ikke de mest kosete? Er det samme hund du har hatt før også, så du kjenner godt til rasen? Jeg har også dager hvor jeg synes jeg kjenner litt lite liv. Men jeg tenker at så lenge jeg kjenner noe hver dag, så er det vel greit? Selvom jeg er snart 26 uker på vei, så er det ikke alltid det er så kraftige spark. Jeg mistenker også at ho ligger mye å sparker innover mot ryggen... Man kan lett bli litt bekymret når man leser om hvor mye alle andre kjenner.
Skytte Skrevet 29. juni 2011 #903 Skrevet 29. juni 2011 Åh, så herlig med en tur <3 Håper dere har det storveis:)
FrkHøne Skrevet 29. juni 2011 #904 Skrevet 29. juni 2011 (endret) Kos dere masse på tur Endret 29. juni 2011 av FrkHøne
Gjest Delphina Skrevet 29. juni 2011 #905 Skrevet 29. juni 2011 Kos dere kjempemasse på tur Teriyaki!
Pjusk Skrevet 30. juni 2011 #907 Skrevet 30. juni 2011 (endret) Håper dere koser dere masse på tur! Endret 30. juni 2011 av Pjusk
Teriyaki Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #908 Skrevet 1. juli 2011 (endret) Kos deg på tur! Tusen takk! Her er det lenge siden jeg har vært innom. Hvordan går det med graviditeten og alt annet? Heihei! Joda det går bare bra det. Gutten sparker og beveger seg hver dag, og jeg vokser sakte men sikkert. Gleder meg veldig til å se han nå, men det er jo noen uker til, så.. Grattis med voffsen! Ridgeback er jo helt nydelige hunder. Utseendemessig er det en hund jeg kunne tenke meg. Hvordan er de i lynne? Jeg har hørt de kan være ganske sta? Og ikke de mest kosete? Er det samme hund du har hatt før også, så du kjenner godt til rasen? Jeg har også dager hvor jeg synes jeg kjenner litt lite liv. Men jeg tenker at så lenge jeg kjenner noe hver dag, så er det vel greit? Selvom jeg er snart 26 uker på vei, så er det ikke alltid det er så kraftige spark. Jeg mistenker også at ho ligger mye å sparker innover mot ryggen... Man kan lett bli litt bekymret når man leser om hvor mye alle andre kjenner. Nja, sta og sta. Balder kan til tider være plagsom å ha i hus dersom vi ikke har hatt han nok med på tur, for da finner han seg egne "leker" som ikke er hans. Men sånn generelt er han veldig grei å ha med å gjøre. Han hører etter, kommer på innkalling og er en ordentlig god gutt. Nå får vi jo se hvordan han er etter trassalderen da, men hittil går det bare bra. Tror nok de kan bli bra sta dersom man ikke er konsekvent med treningen fra starten av da, men denne gutten er vant til å høre etter, fordi at å høre etter = positiv oppmerksomhet. Kosen er han helt klart. Han lager sånn rar koselyd også. Eneste er at han skjønner ikke hvor stor han er, så han kan bli en håndfull når han legger seg på fanget og gnur og gnur! Dette er min første ridgeback, da. Men alle ridgebacker jeg har møtt er lydige hunder. Og det har nok noe med det at de som skaffer seg rasen er fullt klar over at det er en krevende rase, og dermed har fokusert godt på trening det første året. Åh, så herlig med en tur <3 Håper dere har det storveis:) Åjada, det var en flott tur! Kos dere masse på tur :klemmer :hug Takk! Kos dere kjempemasse på tur Teriyaki! :klemmer Tusen takk! Kos deg masse på tur! :klemmer Takk! Håper dere koser dere masse på tur! :klemmer Ja vi har hatt det veldig fint! Men slitsomt har det vært, alstå! Kjenner jeg ikke tåler så mye gåing lenger, det skal være sikkert og vist. De dagene vi har vært der har vært mer enn nok! Ellers må jeg si at Stockholm er en veldig flott by, men det er jammen meg noe herk å finne fram der! Byen er svært uoversiktelig. Gutten sparker godt hver dag, så der er det ikke mye å si på. Kan litt for 21 uker, da! Tre uker til neste milepæl! Forresten så kjenner jeg en annen følelse i magen nå også. Mer sånn leamus enn ordentlige spark, og det varer lengre. Så det må jo være at jeg kjenner gutten når han snur seg og romstrerer inni der? Endret 1. juli 2011 av Teriyaki
Gjest Delphina Skrevet 1. juli 2011 #909 Skrevet 1. juli 2011 Hva slags leamus? Rytmisk eller bare generelt? Kan godt være lillegutt som beveger seg om det bare er en generell "leamus" følelse. Hvis det er rytmisk, så er det noen som hikker litt. Så koselig å høre at du hadde en kjempeflott tur til Stockholm!
mjau-mjau Skrevet 1. juli 2011 #911 Skrevet 1. juli 2011 Velkommen tilbake! Er enig i at Stockholm er en hyggelig men uoversiktelig by
Teriyaki Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #912 Skrevet 1. juli 2011 Hva slags leamus? Rytmisk eller bare generelt? Kan godt være lillegutt som beveger seg om det bare er en generell "leamus" følelse. Hvis det er rytmisk, så er det noen som hikker litt. Så koselig å høre at du hadde en kjempeflott tur til Stockholm! Nei tror det bare er generell leamus, varte kanskje to sekunder, så. Gleder meg til å kjenne at han hikker Velkommen tilbake! Er enig i at Stockholm er en hyggelig men uoversiktelig by Takktakk! Hehe, nei det er jammen ikke lett å finne fram! Skytte: Vet ikke hva som skjedde med multisitaten, men du kom ikke med..Men i alle fall; Fint å være tilbake Det er så koselig med alle dere her på KG! Kjempedårlig form og slapp, og kvalm, faktisk. Kastet nesten opp i går. Men må på jobb fra fire til syv, rett og slett fordi det er krise på jobben og ingen andre til å hjelpe. Men slipper å være i kassen siden jeg er syk, så skal overleve. Ha en fin kveld! Kommer innom dagbøkene deres i kveld!
Teita Skrevet 1. juli 2011 #913 Skrevet 1. juli 2011 Kjedelig med jobb når man er i dårlig form Jeg måtte dra hjem i dag, fordi jeg var så dårlig. Veldig mye kvalm for tiden. Som en stikkende klump i halsen.. Jaja, sånn er det vel bare med oss gravide. Litt opp og litt ned God bedring.
Teriyaki Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #914 Skrevet 1. juli 2011 (endret) Kjedelig med jobb når man er i dårlig form Jeg måtte dra hjem i dag, fordi jeg var så dårlig. Veldig mye kvalm for tiden. Som en stikkende klump i halsen.. Jaja, sånn er det vel bare med oss gravide. Litt opp og litt ned God bedring. Uff, ja den er jo kjip..Synd kvalmen ikke har gitt seg for deg enda.. =/ I går kveld var jeg på det kvalmeste noen sinne i løpet av graviditeten, og det var forøvrig eneste gangen jeg har vært kvalm også. Likevell klarte jeg å puste meg gjennom de værste "toppene" (så vidt) hvor man kjenner denne enkle følelsen i magen, halsen og under kjevene. Så har vel vært heldig sånn sett. __________________________________________ Nå skal det sies at jeg har spist veeeeldig mye jordbær denne sommeren. Tror aldri jeg har spist så mye jordbær en sommer. Kanskje noe inni hodet mitt sier meg at jeg må spise dobbelt dose i år, siden jeg ammer og dermed ikke kan spise jordbær neste år! MEN..Norske jordbær er rett og slett helt utrolig godt i forhold til Belgiske. Så akkurat da jordbærmanien min hadde begynt å gi seg, så skøyt den i været igjen da jeg spiste årets første norske jordbær! Søt, syrlig og frisk på en gang! Men nå må jeg vel snart pakke posen rundt kurven og sette den i kjøleskapet..På tide å legge seg snart.. Endret 1. juli 2011 av Teriyaki
Gjest Delphina Skrevet 1. juli 2011 #916 Skrevet 1. juli 2011 Nederlandske er bedre enn de norske. Elsker spesielt de man får kjøpt av de omreisende bøndene her. De er små, søte, saftige og herlige! Jeg liker de søte og saftige jordbærene best da. Så de syrlige fra Spania går ikke ned uten sukker på. Jordbær er farlig godt! Har spist mye mer enn jeg vanligvis har gjort. Det er et eller annet med svangerskap og jordbær. Det er sunt (tror jeg da), men også så godt.
Teriyaki Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #917 Skrevet 2. juli 2011 Jeg fikk lyst på jordbær nå... Hihi, ja jeg har det der med å friste andre i dagboken min.. Nederlandske er bedre enn de norske. Elsker spesielt de man får kjøpt av de omreisende bøndene her. De er små, søte, saftige og herlige! Jeg liker de søte og saftige jordbærene best da. Så de syrlige fra Spania går ikke ned uten sukker på. Jordbær er farlig godt! Har spist mye mer enn jeg vanligvis har gjort. Det er et eller annet med svangerskap og jordbær. Det er sunt (tror jeg da), men også så godt. Nåh, trodde da de norske var de beste som fanstes jeg! Hehe..Har i alle fall aldri smakt bedre enn norske jordbær selv, men godt mulig at det finnes bedre Er det lyst hele dagen og natten i Nederland også da? Det er jo det som gjør norske jordbær "unike".. Tenk at jeg har en liten guttebaby på over 450 gram inni magen min Merkelig å tenke på.. Men nå skal jeg på jobb! Bare fire timer, så det går vel greit.
Gjest Delphina Skrevet 2. juli 2011 #918 Skrevet 2. juli 2011 (endret) Nåh, trodde da de norske var de beste som fanstes jeg! Hehe..Har i alle fall aldri smakt bedre enn norske jordbær selv, men godt mulig at det finnes bedre Er det lyst hele dagen og natten i Nederland også da? Det er jo det som gjør norske jordbær "unike".. Tenk at jeg har en liten guttebaby på over 450 gram inni magen min Merkelig å tenke på.. Men nå skal jeg på jobb! Bare fire timer, så det går vel greit. Det er ikke langt unna, dog det er jo ikke "skandinaviske netter" her. Det er nok jordsmonnet som bidrar her, med tanke på at det er nær kyst og relativt flatt. Selv om Belgia og Nederland er naboland, så smaker jordbærene annerledes. Belgiske er syrlige (hvis plukket for tidlig), nederlandske er søtere (lett syrlige hvis plukket for tidlig). Nå ble det visst en liten prat om jordbær. Skal snart kose meg med de som ligger i kjøleskapet. Tenk på det! Han blir plutselig bare større og større nå etterhvert. Her har jeg en liten frøken på 1,2 kg. Kos deg på jobb! 4 timer går forhåpentligvis unna. Endret 2. juli 2011 av Delphina
Kitsch Skrevet 2. juli 2011 #919 Skrevet 2. juli 2011 Åh, jordbær! Nå fikk jeg og lyst på det Lykke til på jobb! Fire timer går fort unna Er sikkert ferdig nå faktisk! Hurra for guttebaby Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå