Teriyaki Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #861 Del Skrevet 21. juni 2011 Og før jeg tar kveld fra tidenes spammedag i dagboken min, så må jeg klage litt Jeg har så vondt i kroppen min! Har enda litt vondt i bekkenet etter en sexstilling jeg burde ha skjønt er fy-fy når man går gravid og er i faresonen for bekkenløsning, og jeg er sååå stiv i ryggen. Får jo panikk nå når jeg snart skal jobbe masse i sommer. Håper virkelig det går over. Det pleier jo å gjøre det, men om det gjør det når man er gravid vet jeg ikke, hehe. Flyttet meg fra sofa til seng i stad, for at det skulle være mer behagelig for kroppen, så satser jeg på at jeg våkner opp uthvilt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. juni 2011 #862 Del Skrevet 21. juni 2011 Usj, ikke godt med de vondtene. Tror uansett det å ta tiden til hjelp er det beste. Akkurat det med vondter i bekkenet er noe man ikke presser seg videre på. Jeg har vært heldig med noen småvondter, men om det er vondt, så tar jeg det med ro. Ikke for å diktere eller noe sånn, men.. Det er bare et tips. Håper ting løsner snart, og at du ikke har problemer resten av svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #863 Del Skrevet 21. juni 2011 Usj, ikke godt med de vondtene. Tror uansett det å ta tiden til hjelp er det beste. Akkurat det med vondter i bekkenet er noe man ikke presser seg videre på. Jeg har vært heldig med noen småvondter, men om det er vondt, så tar jeg det med ro. Ikke for å diktere eller noe sånn, men.. Det er bare et tips. Håper ting løsner snart, og at du ikke har problemer resten av svangerskapet. Håper jeg også! Hmm..Er jeg den eneste som gruer seg skikkelig til å amme? Jeg er veldig overfølsom, og hæler ikke å blit tatt på brystvortene. Har prøvd å begynne å knipe og styre litt i dem i håp om å herde dem til etter fødsel, men bare lett kliping gjør vondt! Det hele gjør at jeg gruer meg sååå til ammingen, men jeg er bestemt på å få det til. Har så mye allergier i familien.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 21. juni 2011 #864 Del Skrevet 21. juni 2011 Håper jeg også! Hmm..Er jeg den eneste som gruer seg skikkelig til å amme? Jeg er veldig overfølsom, og hæler ikke å blit tatt på brystvortene. Har prøvd å begynne å knipe og styre litt i dem i håp om å herde dem til etter fødsel, men bare lett kliping gjør vondt! Det hele gjør at jeg gruer meg sååå til ammingen, men jeg er bestemt på å få det til. Har så mye allergier i familien.. Tror neppe du er det, men jeg gruer meg ikke. Er mer psykiske aspekter av spebarnstiden og svangerskapet jeg sliter med. Fødsel og amming er noe jeg tar som det kommer, og jeg vet at det kommer til å være nok av hormoner når jeg ammer (eller prøver). Det kommer til å gå bra for oss begge. Er selv ikke overfølsom i brystene, er kanskje herda etter mange år med store? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #865 Del Skrevet 22. juni 2011 Tror neppe du er det, men jeg gruer meg ikke. Er mer psykiske aspekter av spebarnstiden og svangerskapet jeg sliter med. Fødsel og amming er noe jeg tar som det kommer, og jeg vet at det kommer til å være nok av hormoner når jeg ammer (eller prøver). Det kommer til å gå bra for oss begge. Er selv ikke overfølsom i brystene, er kanskje herda etter mange år med store? Tjaa..Vet ikke om størelsen har så mye å si? Jeg har D-cup (iføle meg selv da, men de fleste går jo med feil størelse, hehe), men de er ikke mye herdet fordeom. Når man aldri har vært særlig fan av at andre leker med dem og man aldri rører dem selv så tror jeg nok huden forbli veeeldig tynn Ser bare for meg at jeg kommer til å sitte der helt fortvilet, mens jeg vrir meg i smerte pga. store sår på brystvortene, samtidig som jeg virkelig ønsker å få til denne ammingen! Huff og huff..Fødselen derimot gleder jeg meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #866 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Oi, glemte å hoppe for 20 uker! Et nytt tiertall! Nå føles det som jeg har tatt deg litt igjen, Delphina! Før føltes det som om du var sååå mye lenger på vei enn meg, men det er jo bare litt over seks uker! Endret 22. juni 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 22. juni 2011 #867 Del Skrevet 22. juni 2011 Såre brystvorter? Løsningen er nærme!! *trommevirvel* PURELAN! PURELAN! PURELAN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. juni 2011 #868 Del Skrevet 22. juni 2011 For 20 uker og halvveis Jeg gruer meg også til ammingen, på grunn av overfølsomme pupper.. Men jeg VIL få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #869 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Såre brystvorter? Løsningen er nærme!! *trommevirvel* PURELAN! PURELAN! PURELAN! Er det en salve? Teita: Ja det er "godt" jeg ikke er alene om det..Men du får prøve som meg, å herde de litt framover..Selv om det er sååå ekkelt å dra i de og vri på dem.. Endret 22. juni 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. juni 2011 #870 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja, kjæresten min driver å klår på de hele tiden. Haha. I håp om å herde de litt, men vet ikke helt om det hjelper da. De blir jo stimulerte, så her om dagen kom det faktisk litt melk (eller ihvertfall noe flytende væske ut av den ene brystvorten). Beklager intime detaljer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunem Skrevet 22. juni 2011 #871 Del Skrevet 22. juni 2011 Hei, Teriyaki:) kom over dagboka di i går, og har lest igjennom hele nå! ble så glad når det ikke var SA på gang med deg, og lille frøbel fortsatt var i live!!:D Nå vil jeg bare gratulere så mye med lille gutten i magen din! Kommer til å følge deg videre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 22. juni 2011 #872 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det en salve? Ja. Det er en salve. Er å kjøpe på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #873 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Ja, kjæresten min driver å klår på de hele tiden. Haha. I håp om å herde de litt, men vet ikke helt om det hjelper da. De blir jo stimulerte, så her om dagen kom det faktisk litt melk (eller ihvertfall noe flytende væske ut av den ene brystvorten). Beklager intime detaljer her Hihi, det var jo lurt! Kanskje jeg skal be kjæresten min om "hjelp" her også! Så artig at du har fått den første "melken" Er nok vanlig å få sånn blank melk rundt den tiden av graviditeten du er i nå, så.. Hei, Teriyaki:) kom over dagboka di i går, og har lest igjennom hele nå! ble så glad når det ikke var SA på gang med deg, og lille frøbel fortsatt var i live!!:D Nå vil jeg bare gratulere så mye med lille gutten i magen din! Kommer til å følge deg videre :D Hei og hit! Du fortjener ros for å ha lest hele dagboken min, altså! Utrolig hyggelig at du ble engasjert av å lese! Tusen takk for det, er veldig glad for den lille gutten min. Du må gjerne følge med videre. Har du dagbok du også eller? Ja. Det er en salve. Er å kjøpe på apoteket. Ahaa..Men det er vel ikke vits å bruke før man ammer/har fått sår? Dersom det hjelper på herdingen så kjøper jeg i morgen! I morgen begynner jeg på jobb igjen i gammeljobben min (Felleskjøpet), så nå har jeg vært og kjøpt meg ei gravid-dongeribukse, for jeg innså plutselig at jeg har ikke en eneste brukbar bukse å gå med. Skal vi magen vises ekstra godt når man har gravidbukse på seg, så det er jo litt artig. OG så har jeg måttet krype til korset og kjøpe ny BH. Fikk litt sjokk da jeg stod i prøverommet uten topp, og så hvordan det så ut. Brystbortene vistes faktisk, så er jo like før puppene falt ut! Helt fantastisk deilig å ha på seg BH som passer nå ja! Kjøpte 80C. Passer D også, og dere kan tro jeg brukte lang tid på å bestemme meg, men endte opp med C. Egentlig mest fordi jeg likte selve utseende best. Vi har ikke sånn undertøysbutikk i Bodø hvor de tar mål og hjelper deg til å finne tiktig størelse, så jeg står der alltid og lurer og lurer om jeg skulle hatt en størelse større. Jeg er jo litt "brei" rundt, i tillegg til store bryster, så det er jo ikke alltid like godt utvalg i butikken. Heldigvis er jeg akkurat rundt de største størelsene de har. Hadde jeg måtte hatt E så hadde jeg slitt litt mer tror jeg ja. Utstillingstrening i dag med hunden! Grugleder meg til utstilling på lørdag, huff og huff! Edit: Sa feil, kjøpte jo ikke 80C, men 80D Endret 22. juni 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. juni 2011 #874 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg er faktisk også litt nervøs for amming - sensitive brystvorter, så mannen får knapt lov til å ta på dem en gang Men satser på at det går seg til når man kommer i gang Når det gjelder BH-størrelse, så er det nok lurt å prøve en cup større enn du innbiller deg at du bruker :nikker: Jeg gikk rundt og trodde jeg var en B, og slet alltid med å finne BH-er som passet. Så fant jeg ut at jeg skulle prøve en D for gøy, og vips, så passet visst BH-en mye bedre gitt... Synes jo ikke akkurat jeg er såååå storbrystet, men i blant lurer man seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #875 Del Skrevet 22. juni 2011 Hehe, ja nå kom jeg forøvrig på at jeg kjøpte jo D-cup. Forskjellen var derimot at jeg køpte 80D, og ikke 85D som jeg også stod og vurderte. 80C er ALT for smått, det var det jeg hadde på den forrige BH-en..Det er jo litt forskjell på cupen ut ifra omkretsen, så..De har ikke E-cup, så har ikke prøvd om de passer bedre..D er det største de har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 22. juni 2011 #876 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Tjaa..Vet ikke om størelsen har så mye å si? Jeg har D-cup (iføle meg selv da, men de fleste går jo med feil størelse, hehe), men de er ikke mye herdet fordeom. Når man aldri har vært særlig fan av at andre leker med dem og man aldri rører dem selv så tror jeg nok huden forbli veeeldig tynn Ser bare for meg at jeg kommer til å sitte der helt fortvilet, mens jeg vrir meg i smerte pga. store sår på brystvortene, samtidig som jeg virkelig ønsker å få til denne ammingen! Huff og huff..Fødselen derimot gleder jeg meg til. Tror vi alle er forskjellige, egentlig. Det jeg kommer til å skrive kommer til å virke så merkelig, men.. Jeg liker at de blir lekt med. Nå blir det jo ikke noe lek, ellers spruter det rundt her (vel, ikke så ille). Uansett må jeg klemme om jeg får en type brystspreng-følelse. Jeg har forresten F-cup. Bruker 90 rundt brystkassa selv om jeg egentlig kan benytte meg av 85. Det kommer til å gå seg til, det gjør det. Uansett er det bare å snakke med jordmor og slikt. Kan hende jeg som er så klar for amming ikke greier det, mens du som gruer deg til det, greier det uten problemer. for 20 uker! Det føles ut som du tar innpå meg, men jeg får faktisk lurt meg inn i siste trimester rett etter at du har nådd uke 21. Endret 22. juni 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunem Skrevet 22. juni 2011 #877 Del Skrevet 22. juni 2011 Utrolig spennende og morsomt å lese! Jeg har ikke dagbok selv nei. Men vi planlegger, så skal se det kommer en dagbok fra meg og etterhvert!! :D Forhåpentligvis ikke lenge til Ha en fin dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #878 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Tror vi alle er forskjellige, egentlig. Det jeg kommer til å skrive kommer til å virke så merkelig, men.. Jeg liker at de blir lekt med. Nå blir det jo ikke noe lek, ellers spruter det rundt her (vel, ikke så ille). Uansett må jeg klemme om jeg får en type brystspreng-følelse. Jeg har forresten F-cup. Bruker 90 rundt brystkassa selv om jeg egentlig kan benytte meg av 85. Det kommer til å gå seg til, det gjør det. Uansett er det bare å snakke med jordmor og slikt. Kan hende jeg som er så klar for amming ikke greier det, mens du som gruer deg til det, greier det uten problemer. for 20 uker! Det føles ut som du tar innpå meg, men jeg får faktisk lurt meg inn i siste trimester rett etter at du har nådd uke 21. Hihi, det høres egentlig ikke rart ut Det er bare litt artig hva man ender opp med å diskutere i en gravid-dagbok F-cup, ja. Da er du nok litt mer brystfager enn meg, da. Håper ikke det er sånn at du får ryggsmerter. Kjenner ei som er gravid, og hun sliter litt med ryggen, for hun hadde store pupper i forhold til kroppen fra før av, og nå er det jo enda større, hehe.. Så du forlater meg med en gang vi kommer litt nærmere hverandre? Utrolig spennende og morsomt å lese! Jeg har ikke dagbok selv nei. Men vi planlegger, så skal se det kommer en dagbok fra meg og etterhvert!! :D Forhåpentligvis ikke lenge til Ha en fin dag videre! Så artig da! Får håpe det går fort hos dere! Det går an å ha prøvedagbok også! Of to work..Men først må jeg hoppe fordi at.. Babyen min er halvferdig! Eller, han er vel mer en halvferdig sånn egentlig, men han er halvbakt, da! 141 dager av svangerskapet unnagjort, 141 (forhåpentligvis) dager igjen! Endret 23. juni 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. juni 2011 #879 Del Skrevet 23. juni 2011 Hurra - tenk at du er halvveis! Gratulerer - for hver uke kommer du nærmere - vi har jo visst om graviditeten din omtrent før du ble gravid så det er utrolig at du har kommet så langt! Det er herlig å bikke halvveis. Husker da jeg endelig fikk kjøpt meg et par nye bh'r - det var fantastisk! Endelig slapp jeg å følge med på at de ikke fallt ut av bh'n... Nå er det ny bikini som står på handlelista her - det er enda vanskeligere. Jeg handler bh'ene mine på change fordi jeg bruker E-F cup, men de hadde ikke noen fine bikinier synes jeg. Håper du får en bra dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 23. juni 2011 #880 Del Skrevet 23. juni 2011 Lenge siden jeg har vært innom, har frest gjennom siste siden her nå og det er godt å høre at alt er bra Jeg gruer meg også til amming, er i det heletatt usikker på om jeg har lyst... Skammer meg over brystene mine som alltid har vært for store. Blir det til at jeg vil amme så blir det hjemme bak lukkede dører for å si det sånn. Jeg vet at det er det beste for barnet men jeg er absolutt ikke komfortabel med tanken... Og ømfintelige pupper vet jeg alt om tror jeg. Her er det ikke snakk om at mannen får komme i nærheten for øyeblikket Må løpe til time hos jordmoer jeg nå, eller løpe - vagge heter det vel Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå