Teriyaki Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #1121 Del Skrevet 19. juli 2011 I dag er det forresten sesongstart på både grays anatomy og privat praksis! Sånn for de som følger med på det.. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. juli 2011 #1122 Del Skrevet 19. juli 2011 Se der ja. Nå kommer det seg! Så fin mage! Navelen min står skikkelig utover nå. Er nok ikke noe vi slipper unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #1123 Del Skrevet 20. juli 2011 Du har vel rett i det, Teita! Jeg hadde piercing i navlen i et år ca. da jeg var 14-15 år. Kroppen likte den ikke, så den ble støtt ut. Vokste bokstavelig talt gradvis ut, så jeg fjernet den selv. Fikk så klart et arr. Nå håper jeg bare at det ikke blir stygt i ettertid. Jeg er så sær at jeg liker det arret. Det er bare en rød prikk rett og navlen min, men det er sånn navlen min ser ut! Så håper den ikke blir strekt sånn ut at den "sprekker". Noen er heldige, andre ikke. Må for 24 uker! Artig at det står på babyverden at den lille har gode sjanser for å overleve! Det står ikke at den kan overleve. Det står rett og slett at den har GODE sjanser! Det er rart å kjenne hvordan bevegelsene til gutten sakte, men sikkert beveger seg oppover magen. Er ikke så lenge til han når ribbeina nå. Håper virkelig han ikke finner det for godt å sparke så mye i dem at det blir brist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 20. juli 2011 #1124 Del Skrevet 20. juli 2011 for 24 uker. Navelen min står ikke utover. Dog, når jeg står opp, popper den litt opp, that's it. Jeg har hatt litt ekstra å gå på, så kan hende det er derfor? For alt du vet, så kan gutten sitte i seteleie lenge. Er nå snart 31 uker på vei og jenta sitter med stumpen plantet nedover, og da kjenner du da det meste nedover og utover (sånn at magen buldrer). Av og til kjenner jeg hode hennes under en av ribbeina, noe som gjør at jeg må sette meg i merkelige posisjoner, men ellers er det enda litt plass der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 20. juli 2011 #1125 Del Skrevet 20. juli 2011 Så gøy å se hvordan magen har forandret seg på bare to uker Nå har du fått en fin babykul Jeg har også begynt å få litt utovernavle. Kjenner så vidt den stikker bittelitt ut utenpå trange, tynne gensere Og må bare kommentere at den kaka så utrolig god ut! Og ingenting er bedre enn enkle oppskrifter. Jeg tenkte jeg skulle bake en haug med fylte horn når terminen nærmer seg, som jeg kan ha til lunsjbesøk den første tiden. Ellers skal jeg fylle fryseren med middager, tror nemlig det er vel så nyttig å ha i fryseren som kaker. Det er ikke middagsplanlegging og -forberedelse som står høyest på liste den første uka hjemme. Og så må jeg ikke glemme å for 24 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. juli 2011 #1126 Del Skrevet 20. juli 2011 For 24 uker Jeg hadde også piercing i navelen, og nå har det blitt en HARD rød klump der hvor den var. Håper virkelig ikke den sprekker, men det hadde ikke sjokkert meg. Håper for din skyld at prinsen din ikke finner det for godt å sparke opp i ribbeina dine, for det gjør nemlig prinsessa mi, og det gjør VONDT! Ikke noe behagelig i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 20. juli 2011 #1127 Del Skrevet 20. juli 2011 for 24 uker. Greys anatomy! Herlig. Synd det var i går. Nei, kryss fingrene for det. HEr tuppet han meg i ribbeina en del ganger når jeg var gravid. Auuuu! Men han driver sikkert å snur seg rundt og rundt der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 20. juli 2011 #1128 Del Skrevet 20. juli 2011 Innom og for 24 uker og fin babymage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 20. juli 2011 #1129 Del Skrevet 20. juli 2011 24 uker Så fin mage du har fått Kommer seg nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarinaz Skrevet 20. juli 2011 #1130 Del Skrevet 20. juli 2011 Da var det min tur til å melde meg som leser her da! Nå har jeg lest hele dagboka di her, puh Utrolig spennende å lese om, og gratulerer med at du snart skal bli mamma! Og jeg har også skikkelig lyst til å begynne å hoppe for deg, så for 24 uker! Haha, jeg blir helt verpesjuk av å lese her jeg! Men må vel nøye meg med å vente et par år til, tror kjæresten setter pris på om vi venter litt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #1131 Del Skrevet 20. juli 2011 :hoppe for 24 uker. Navelen min står ikke utover. Dog, når jeg står opp, popper den litt opp, that's it. Jeg har hatt litt ekstra å gå på, så kan hende det er derfor? :klo For alt du vet, så kan gutten sitte i seteleie lenge. Er nå snart 31 uker på vei og jenta sitter med stumpen plantet nedover, og da kjenner du da det meste nedover og utover (sånn at magen buldrer). Av og til kjenner jeg hode hennes under en av ribbeina, noe som gjør at jeg må sette meg i merkelige posisjoner, men ellers er det enda litt plass der. Min står ikke utover enda den heller, men gropen har blitt merkbar mindre! Så den blir vel å poppe ut etter hvert den også, hehe. Satser på at han ikke snur seg før han MÅ snu seg, jeg! Så gøy å se hvordan magen har forandret seg på bare to uker Nå har du fått en fin babykul Jeg har også begynt å få litt utovernavle. Kjenner så vidt den stikker bittelitt ut utenpå trange, tynne gensere Og må bare kommentere at den kaka så utrolig god ut! Og ingenting er bedre enn enkle oppskrifter. Jeg tenkte jeg skulle bake en haug med fylte horn når terminen nærmer seg, som jeg kan ha til lunsjbesøk den første tiden. Ellers skal jeg fylle fryseren med middager, tror nemlig det er vel så nyttig å ha i fryseren som kaker. Det er ikke middagsplanlegging og -forberedelse som står høyest på liste den første uka hjemme. Og så må jeg ikke glemme å for 24 uker Ja det er litt artig. Egentlig litt rart at huden foreløbig henger med, men det blir vel enda værre etter hvert, hehe. Har et lite håp om å slippe strekkmerker, men er i grunn ikke såå opptimistisk på det området. Hvordan lager man fylte horn? Det høres godt ut! Og hva har du i de? For 24 uker :hoppe Jeg hadde også piercing i navelen, og nå har det blitt en HARD rød klump der hvor den var. Håper virkelig ikke den sprekker, men det hadde ikke sjokkert meg. Håper for din skyld at prinsen din ikke finner det for godt å sparke opp i ribbeina dine, for det gjør nemlig prinsessa mi, og det gjør VONDT! Ikke noe behagelig i det hele tatt. Oi, så rart..Det er vel selve "hullet" som har blitt som en klump, da eller? Jeg har ikke lagt merke til noen klump enda, men da kommer den kanskje etter hvert her og. Høres veldig vondt ut. Hadde en bekjent som fikk bristet ribbeinet sitt, og det høres rett og slett kjempeekkelt/vondt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #1132 Del Skrevet 20. juli 2011 for 24 uker. Greys anatomy! Herlig. Synd det var i går. Nei, kryss fingrene for det. HEr tuppet han meg i ribbeina en del ganger når jeg var gravid. Auuuu! Men han driver sikkert å snur seg rundt og rundt der inne. Ja det er en bra serie! Liker både den, frustrerte fruer og privat praksis ganske godt! Tror han snur seg mye ja. Er artig å kjenne på når han snur på seg. Nesten artigere enn spark, for det føles så rart! Innom og :hoppe for 24 uker og fin babymage! Takk for det! :hoppe 24 uker :hoppe Så fin mage du har fått Kommer seg nå ja! Ja nå har den vist bestemt seg for å vokse seg såpass stor at det ikke blir til å ta feil av! Da var det min tur til å melde meg som leser her da! Nå har jeg lest hele dagboka di her, puh Utrolig spennende å lese om, og gratulerer med at du snart skal bli mamma! Og jeg har også skikkelig lyst til å begynne å hoppe for deg, så for 24 uker! Haha, jeg blir helt verpesjuk av å lese her jeg! Men må vel nøye meg med å vente et par år til, tror kjæresten setter pris på om vi venter litt også! Heihei og Blir utrolig imponert av dere som leser hele fra start til slutt. Er jammen meg mange sider nå! Tusen takk for det! Det er jammen en rar følelse, og selv om jeg av og til blir helt sjokkert og innser hva som faktisk er i ferd med å skje, så tror jeg nok ikke det går opp for meg før jeg får han opp til meg. Skjønner du blir verpesjuk. Det ble jeg også før da jeg pleide å lese i graviditetsbøker, men måtte som deg smøre meg med tålmodighet. Nå ble ventetiden litt kortere enn planlagt, da, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #1133 Del Skrevet 20. juli 2011 Vi skal lease oss bil! Blir en splitter ny wolsvagon 2011 Golf stasjonsvogn! Med forsikring så vil den koste oss 4000 kr. i mnd. Genialt. Mye billigere enn om vi hadde kjøpt tilsvarende selv. Trenger en skikkelig bil. Kan ikke kjøre rundt i den skranglekassa vi har nå til dags med en liten baby. Gleder meg såååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 20. juli 2011 #1134 Del Skrevet 20. juli 2011 Oi, det var magen sin det Den har vokst utrolig på 2 uker for 24 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 20. juli 2011 #1135 Del Skrevet 20. juli 2011 Å, så spennende med ny bil. Har du link til hvordan den ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #1136 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Oi, det var magen sin det Den har vokst utrolig på 2 uker for 24 uker Jepp, det har den! Ler enda jeg..Over at du har samme spesielle kallenavn som meg..Må høres utrolig rart ut for andre når de plutselig hører "kom pølse, vi må finne en film", eller noe sånt.. Å, så spennende med ny bil. Har du link til hvordan den ser ut? Jepp, veldig spennende! Her har du litt bilder av den! http://www.google.no/imgres?imgurl=http://img.zett.no/prospectmainthumb1024/prospectmainthumb1024/f6/2c/f62c48a36620d892f589d1c8aff40a18&imgrefurl=http://www.zett.no/bil__til_salgs.html%3FobjectId%3D2123968&usg=__sCwk3Jnzd8pt53kmTP9dy89AjTo=&h=300&w=400&sz=78&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=_T6gjXvipJyDzM:&tbnh=114&tbnw=146&ei=5TQnToCGKozn-gaFn7DQCw&prev=/search%3Fq%3DVolkswagen%2BGolf%2B105%2BTDI%2BHighline%2BSTV%26hl%3Dno%26biw%3D1192%26bih%3D488%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=hc&vpx=889&vpy=179&dur=1402&hovh=194&hovw=259&tx=105&ty=110&page=1&ndsp=12&ved=1t:429,r:11,s:0&biw=1192&bih=488 https://www.privatlease.no/Familiebiler/Volkswagen-Golf-105-TDI-Highline-STV/ Endret 20. juli 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 20. juli 2011 #1137 Del Skrevet 20. juli 2011 At jeg ikke tenkte på at jeg kunne google den! Knall bil! Var så fiiiiiiiiiiiiiiiin! Blir bra å ha med småen i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. juli 2011 #1138 Del Skrevet 21. juli 2011 Fiiiine magen din!! Så herlig at den har vokst og at du kjenner masse liv:) Og grattis med ny bil på trappene! Jeg har samme type bare biiiittelitt veldig mye gamlere:) Men den har svigerfar tinget å få kjøpe til høsten når vi skal ha ny:) Men blir desverre ikke spillerny på oss da. Men bedre en den jeg kjører nå Håper du får en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 21. juli 2011 #1139 Del Skrevet 21. juli 2011 Gratulerer med leasing av ny bil Kjempe fin og praktisk. Har en Golf selv, og er veldig fornøyd. Ja, det har blitt en klump over og rundt selve piercinghullet, også er det veldig rødt. Er redd det vil sprekke Lille S pleier ofte å sparke mammaen sin opp i høyre ribbein. Ikke godt. Skjedde i går også. Forloveden prøver å massere det nedover, men det hjelper egentlig ikke. Er ikke noe annet å gjøre, enn å vente til hun ikke gidder meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. juli 2011 Forfatter #1140 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) At jeg ikke tenkte på at jeg kunne google den! Knall bil! Var så fiiiiiiiiiiiiiiiin! Blir bra å ha med småen i! Hihi! Men det er mange golfer skjønner du, så tror ikke du hadde kommet så langt. Det er en flott bil, men nå har det kommet en annen en på banen! skal fortelle litt mer om det snart. Fiiiine magen din!! Så herlig at den har vokst og at du kjenner masse liv:) Og grattis med ny bil på trappene! Jeg har samme type bare biiiittelitt veldig mye gamlere:) Men den har svigerfar tinget å få kjøpe til høsten når vi skal ha ny:) Men blir desverre ikke spillerny på oss da. Men bedre en den jeg kjører nå Håper du får en super dag! Ja det er deilig å kjenne liv. Deilig at den vokser også, men jeg tenker som så; Jo mindre den blir jo bedre! Hehe..Så om jeg ser ut som om jeg er i syvende måned når jeg er ved termin, så gjør det ikke meg noe. Blir bare lettere å hente seg inn da. Gratulerer med leasing av ny bil Kjempe fin og praktisk. Har en Golf selv, og er veldig fornøyd. Ja, det har blitt en klump over og rundt selve piercinghullet, også er det veldig rødt. Er redd det vil sprekke Lille S pleier ofte å sparke mammaen sin opp i høyre ribbein. Ikke godt. Skjedde i går også. Forloveden prøver å massere det nedover, men det hjelper egentlig ikke. Er ikke noe annet å gjøre, enn å vente til hun ikke gidder meg.. Bra du er fornøyd! Her står det mellom Golf Highline stasjonsvogn og Nissan qasqai X2. _______________________ Ja nå er det kanskje litt endring i bilplaner. Bil blir det, men det kan hende vi får råd til å kjøpe selv! Vi venter på å få godkjent finansiering, og i så fall så velger vi nok heller å kjøpe bilen selv, slik at vi kan selge den om noen år når vi ikke ønsker den lenger. På den måten får vi jo tilbake litt av det vi legger i bilen, framfor å ikke sitte igjen med noen form for egenkapital når leieperioden går ut dersom vi hadde leaset. Så nå venter man i spenning på om det blir kjøping av egen bil, eller leasing. Her er type bil vi i så fall kommer til å kjøpe: http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=29587854 2010 modellen da. Så den har nok blitt brukt i et lite år. Men det er jo ikke så viktig, egentlig. En bil synker betraktelig i verdi det første året, så det er egentlig like greit å unngå å ha brukt penger på en helt ny bil som synker så mye i verdi så fort. Men er sølvgrå, da. Endret 21. juli 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå