Teita Skrevet 14. juli 2011 #1081 Del Skrevet 14. juli 2011 For noen drømmer Er rart hvor syke drømmer man kan få, og spesielt når man er gravid. Men Odin kommer nok til å ligge i magen til Teri har bakt han ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #1082 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg satser på at hu her kommer til termin, kanskje fordi jeg er i såpass god form enda, noe jeg synes er overraskende, da jeg var skikkelig kvalm i starten av svangerskapet. Det er lov å synes synd på seg selv når man har vondt, og det virker som du har det virkelig vondt. Daaaa får du lov til å dulle litt med deg selv og bare slappe av. Underbevisstheten forteller hva man er redd for, selv om du kanskje ikke bekymrer deg noe særlig i våken tilstand. Har lagt merke til at jeg drømmer om hele familien min og datteren vår. Tror jeg er redd for mange ting jeg. Og, så er jeg utålmodig med å få ut jenta (da jeg hadde en drøm om at jeg var i uke 38 og ville så gjerne føde). Herlig å være i god form, da! Ja vet du det kommer og går veldig. Men når det er på sitt værste så er det ikke til å holde ut, og da blir jeg fortvilet over at det er 17 uker igjen..Men sånn som nå så har jeg så vidt vondt, men passer likevell på å bevege meg riktig, variere mellom sitting, ligging og gåing osv. Med andre ord blir det ikke like mange shippertak på husarbeidet. Altså i stedet for å å gjøre alt jeg skal hele dagen i en fei, så fordeler jeg det ut over dagen. Jøss vi er nesten like langt på vei! November barn begge to! Var hos ultralyd igår og fikk en gledelig overraskelse at jeg var hele 22uker på vei! Trodde jeg var en måned mindre Kommer til å følge tråden din! Morsomt vi er så nærme. Har termin den 15.11.11 Spennende! Heihei og batinna! Koselig med nye lesere, og overaskende også, nå som dagboken begynner å bli så lang at det tar evigheter å lese gjennom, hehe. Gratulerer med muligens gutt! Blir sikkert veldig stas å bli guttemamma. Gutten vår var ganske aktiv, men ikke sånn artig aktiv, bare at han hele tiden snudde seg unna. Så ingen salto her, nei! Men var utrolig likevell! Og 16 august skal vi på 3D! Gleder meg. Er jo bare litt over en måned til nå. Nei han hadde vel sett for seg barn en eller annen gang i framtiden når alt lå til rette. Men det går bare fint. Han er kanskje ikke verdens mest engasjerte i den forstand at han vil kjenne og kysse på magen og sånt, men han er engasjert på sin måte, kan man vel si..Skulle så klart ønsket han syntes jeg var vakker med gravidmage og at han lå og koste med den og direkte gledet seg, men jeg tenker at han er ut av de som ikke helt får pappafølelsen før ungen kommer ut. Likevell så får jeg ofte en god følelse av at han er positvit innsilt. Sånn som at han skal kjøpe united-body, at han vil kjøpe pulk-sele til hunden vår slik at han kan være med på å dra osv. osv. Han sier jo slike ting regelmessig. Her er terminen to dager etter bursdagen til kjæresten. Så jeg håper virkelig gutten ikke vil komme da. Synes det virker kjipt å ha bursdag samme dag som pappaen. Sender gooode til deg. Selvfølgelig er det lov å synes synn i seg selv av og til. Håper svømmetreningen gjør susen i dag Noe rart me den der følelsen. Jeg er både redd for å føde før termin og spesielt etter. Siden jeg er satt tilbake såpass mye har jeg mange tanker om at det kan være feil, og at det er min dato som faktisk stemmer. Så er så redd for at fødselen ikke starter av seg selv og at jeg går over termin og prinsen dør i magen. Frustrerende å ha sånne tanker. Men vi får da håpe det går bra, for oss alle Svømmetreningen tror jeg gjorde susen, ja. Svømte først noen runder på rygg, før jeg gikk i det varme terapibassenget. Var vel i vannet totalt ca. en time. Får se om jeg rekker å dra dit før mandag igjen nå da. Men da finner jeg jo også ut om bassenget er noe jeg MÅ ha for å holde bekkenløsningen i sjakk. Dersom det ikke gjør noen forskjell så drar jeg nok ikke så ofte som annen hver dag som jeg først har tenkt, i og med at det er dyyyrt. Forhåpentligvis så er den nye terminen din riktig. Det skal jo godt gjøres at de bommer med en hel måned. Terminen pleier tross alt å være relativt riktig etter den ordinære ultralyden. For noen drømmer Er rart hvor syke drømmer man kan få, og spesielt når man er gravid. Men Odin kommer nok til å ligge i magen til Teri har bakt han ferdig Ja, de er helt utrolige! Litt rart å våkne opp og tenke over hva det faktisk var man drømte.. ____________ Lille O er utrolig aktiv for tiden. Masse buldring og sparking. Veldig koselig. Men ikke så koselig når man må på do, hehe. Har vært en fin dag. Dagene går jammen fort unna for tiden. Vært på svømming, vasket to vasker, fikset middag, gått tur med hunden og slappet av med kjæresten. Rimelig alminnelig dag, men det funker for meg. Trenger ikke å være en ekstremt innholdsrik dag for at jeg skal være fornøyd, så.. I morgen skal jeg på jobb. Er veldig spent på hvordan det skal gå i forhold til bekkenet. Håper det går bare fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. juli 2011 #1083 Del Skrevet 14. juli 2011 Lykke til på jobb Håper du slipper smerter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 14. juli 2011 #1084 Del Skrevet 14. juli 2011 Høres fint ut Satse på at det viser at det har positiv effekt i lengden Det gjør så Men gjør som mange andre å går i søkefella Og søker opp altmulig på google Og der kom jeg over ei som fødte 7 uker før ul termin og 2 dager før sin termin og ungen var på 3 kg.. Så der kan man jo nesten stusse litt over hvilken som stemte. Men stoler på at ul stemmer, men det ligger jo i bakhodet at det kan være menstermin som stemmer og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batinna Skrevet 14. juli 2011 #1085 Del Skrevet 14. juli 2011 Heihei og batinna! Koselig med nye lesere, og overaskende også, nå som dagboken begynner å bli så lang at det tar evigheter å lese gjennom, hehe. Gratulerer med muligens gutt! Blir sikkert veldig stas å bli guttemamma. Gutten vår var ganske aktiv, men ikke sånn artig aktiv, bare at han hele tiden snudde seg unna. Så ingen salto her, nei! Men var utrolig likevell! Og 16 august skal vi på 3D! Gleder meg. Er jo bare litt over en måned til nå. Nei han hadde vel sett for seg barn en eller annen gang i framtiden når alt lå til rette. Men det går bare fint. Han er kanskje ikke verdens mest engasjerte i den forstand at han vil kjenne og kysse på magen og sånt, men han er engasjert på sin måte, kan man vel si..Skulle så klart ønsket han syntes jeg var vakker med gravidmage og at han lå og koste med den og direkte gledet seg, men jeg tenker at han er ut av de som ikke helt får pappafølelsen før ungen kommer ut. Likevell så får jeg ofte en god følelse av at han er positvit innsilt. Sånn som at han skal kjøpe united-body, at han vil kjøpe pulk-sele til hunden vår slik at han kan være med på å dra osv. osv. Han sier jo slike ting regelmessig. Her er terminen to dager etter bursdagen til kjæresten. Så jeg håper virkelig gutten ikke vil komme da. Synes det virker kjipt å ha bursdag samme dag som pappaen. Tusen takk for varm velkomhilsen! og gratulasjon! Gratulerer selv med guttebassen! Å, dere skal på 3D ultralyd? Skal selv på ultralyd 9 august igjen, på sykehus da. Går dere til sykehus eller privat for 3D så tidlig? Fikk sist beskjed det var for tidlig, men kanskje det går den 9aug? Ja virker som han gleder seg da ja Tror nok han vil snu synet veldig etter å sett den ute! Var han fornøyd med at det ble en gutt? Fikk du noe respons der? Oi vittig terminen er så nærme hans dato hos deg og! Synes 11.11.11 var himla tøff og tenker du helst vil ha den om du kunne velge Jeg synes det hadde vært morsomt med samme dato som faren, men vi har vel alle forskjellige meninger der Lykke til på jobb imorgen! Misunner deg ikke smertene, har heldigvis ingen smerter. Men kjenner ikke mye liv heller, noe jeg misunner deg veldig! Ønsker deg god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 14. juli 2011 #1086 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Her har det skjedd endel! Dumt å lese at du sliter med bekkenløsning Høres fælt ut! Håper det bedrer seg. Vet ikke om du har sagt noe om det før, men får du ikke gratis gravidsvømming? Det har vi her og det hadde vel vært noe for deg Endret 14. juli 2011 av Pitteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #1087 Del Skrevet 15. juli 2011 I dag gidder jeg ikke multisitere.. Hehe.. Teita: Det gikk helt greit. Hadde vondt i starten og smertene kom snikende på slutten, men det er noe med det å være i bevegelse og ikke la ting "stivne" som virkelig hjelper.. benni: Skjønner du blir litt bekymret for det altså, og så klart blir man mer bekymret når man går i søkefella, hehe. Men det går helt sikkert bra! Hvis dere skal på 3D eller lignende vil dere jo få terminen enda bedre bekreftet. Batinna: 3D er mest ideelt fra uke 26 til uke 30 tror jeg det var. Da har babyen lagt såpass på seg at man kan få ordentlige bilder, men det er enda såpass med plass inni der at det går å se noe annet enn bare masse virrvarr. Jeg er litt over 27 uker når vi skal! Det første han sa når vi fikk vite at det var gutt, var at "da blir det en "Odin" eller en "loke"..Hehe..Dere kan tro at det kun var et av navnene som falt i smak hos meg.. Veldig flott at du ikke har noen plager. Det skal man virkelig nyte så lenge man kan! Har du morkaken foran du, siden du ikke kjenner så mye? Pitteliten: Ja når det er på sitt værste så er det ikke til å holde uuuut! Men er heldigvis flink til å forebygge. Er faktisk værst på morgenen når jeg har ligget i ro en helt natt. Gratis gravidsvømming? Det har jeg ikke hørt om, i grunn. Men skal spørre fysioterapeuten når jeg skal dit den 26 juli! Så der! Jeg har ikke så mye å meddele om graviditet og sånn eller. Gutten er aktiv som alltid, han, så.. MEN..Stakkars "lille" Balder..Han har en slags allergisk reaksjon. Full av byller over hele kroppen. Ser for dere stooore myggstikk på oss mennekser. Slike, både store og små har han over hele kroppen bortsett fra på ryggen. Men siden allmenntilstanden hans er bra, at han ikke er hoven i ansiktet og at han ikke har diare, så har jeg i samråd med veterinæren blitt enig om å se det an en time eller to før vi eventuelt tar han til dyrlegen for å gi han kortison. Det er jo så dyrt for veterinær, og spesielt nå etter stengetid hvor det er vakttillegg. Må innrømme at så fort jeg så han når jeg kom hjem så fikk jeg flashbacks fra da Ziko døde. Han døde så klart ikke av byller eller lignende, men man blir så bekymret for de dyrene. Har i det minste klart å roe han ned og distrahere han fra kløen ved å gi han et bein. Så nå ligger han i sofaen og tygger for harde livet, men kommer av og til på hvor mye det klør og rykker til litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 15. juli 2011 #1088 Del Skrevet 15. juli 2011 Ja, derfor jeg kunne tenkt meg å gått på 3d Så vi får se hva vi bestemmer oss for :D Skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #1089 Del Skrevet 15. juli 2011 Ja, derfor jeg kunne tenkt meg å gått på 3d Så vi får se hva vi bestemmer oss for :D Skal du? Vi har bestilt ja, og drar så framt vi får råd. 16 august that is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 15. juli 2011 #1090 Del Skrevet 15. juli 2011 Det høres ikke helt godt ut, det hunden sliter med, selv om det er en allergisk reaksjon. Får håpe det bedrer seg. Man blir bekymret for dyrene, de er som en del av familien, og hvis noe er galt med noen du er glad i, så blir du jo bekymret. Håper dere får råd til å se lillegutten på 3D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 15. juli 2011 #1091 Del Skrevet 15. juli 2011 Vi har bestilt ja, og drar så framt vi får råd. 16 august that is. Så gøy :D Pengene stopper meg og litt, så får se hva det er igjen etter ferien Og om vi klarer å finne en passende dato siden pappsen i huset er borte 4 uker om gangen.. Vil jo at han og skal bli med Så må vi vurdere om vi skal gjøre det her eller reise litt bort for å gjøre det. Da kommer det jo ekstra kostnader i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #1092 Del Skrevet 15. juli 2011 Ser den, benni! Delphina: Ja klart man blir glad i dyrene. Ekstremt glad i dem også. Skulle gitt så ufattelig mye for å få tilbake Ziko. Savnet er stort. Nå er han faktisk på bedringens vei. Har sittet med han i hele kveld og prøvd å hindre han i å klø, trøstet han og sånt, og nå er det betydelig bedre. Selv om det fortsatt er mye byller. Det dumme for min del med dette, er at jeg har sittet alt for mye i ro, og frykter nå at jeg får en smertefull natt. Menmen. Heller det enn at stakkaren skulle gått rundt og stresset alene mens jeg gjorde andre ting. Skal på hytta i morgen! Det blir kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. juli 2011 #1093 Del Skrevet 16. juli 2011 Stakkars Balder Håper det går bedre med han nå. Kos dere masse på hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. juli 2011 #1094 Del Skrevet 16. juli 2011 Bare innom og oppdaterer meg etter en eeeevighet borte. Tror ikke jeg har gratulert deg med gutten i magen heller, så gratulerer så mye! Gøy å vite hva det er som befinner seg der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 16. juli 2011 #1095 Del Skrevet 16. juli 2011 Må bare inn å . Har dårlig tid i dag. God helg, Teri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batinna Skrevet 16. juli 2011 #1096 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Batinna: 3D er mest ideelt fra uke 26 til uke 30 tror jeg det var. Da har babyen lagt såpass på seg at man kan få ordentlige bilder, men det er enda såpass med plass inni der at det går å se noe annet enn bare masse virrvarr. Jeg er litt over 27 uker når vi skal! Det første han sa når vi fikk vite at det var gutt, var at "da blir det en "Odin" eller en "loke"..Hehe..Dere kan tro at det kun var et av navnene som falt i smak hos meg.. Veldig flott at du ikke har noen plager. Det skal man virkelig nyte så lenge man kan! Har du morkaken foran du, siden du ikke kjenner så mye? Ah, tusen takk Jeg skal på ultrtalyd i uke 26 så kanskje de går med på å gi meg og, spennende. Hehehe, han er glad i norrøne navn altså? Ville valgt Odin selv ja, hehe. Ja kan tro jeg nyter det ja Bare synd jeg heller ikke kjenner mye til ungen som sagt Menmen, kommer vel! Det aner jeg faktisk ikke :/ Du får ha en fin hyttetur! Endret 16. juli 2011 av Batinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. juli 2011 #1097 Del Skrevet 17. juli 2011 Hepphepp! Her kommer jeg snikende i natten:) Auuu:( Så trist med den bekkensmerten din:( Det er skrekkelig vondt pluss at man blir lei og irritert av å være så begrenset i rørelsen.. Men hold ut, det blir bedre <3 Huff, stakkars hunden da:( Godt han har så snill en matmor som passer på <3 Håper hytteturen er vellykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #1098 Del Skrevet 17. juli 2011 Stakkars Balder Håper det går bedre med han nå. Kos dere masse på hyttetur Går bare bra med han nå. Har heldigvis gått over. Hyttetyren var koselig! Bare innom og oppdaterer meg etter en eeeevighet borte. Tror ikke jeg har gratulert deg med gutten i magen heller, så gratulerer så mye! Gøy å vite hva det er som befinner seg der inne. Heihei! Forståelig at du har andre ting å tenke på enn å henge i dagbøkene på KG! Takk for det! Ja det er veldig kos å vite hva som skjuler seg inni magen mnin. Har knyttet veldig mye identitet til han ved å vite at det er gutt, så føler vel jeg har kommet nærmere han. Må bare inn å . Har dårlig tid i dag. God helg, Teri! God helg til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #1099 Del Skrevet 17. juli 2011 Ah, tusen takk Jeg skal på ultrtalyd i uke 26 så kanskje de går med på å gi meg og, spennende. Hehehe, han er glad i norrøne navn altså? Ville valgt Odin selv ja, hehe. Ja kan tro jeg nyter det ja Bare synd jeg heller ikke kjenner mye til ungen som sagt Menmen, kommer vel! Det aner jeg faktisk ikke :/ Du får ha en fin hyttetur! Får håpe du får se litt på 3D og da ja! Ja man kan vel si så. Hunden heter Balder, ungen skal hete Odin og et annet alternativ var Loke, hehe. Det kommer helt sikkert snart, ja. Rart jordmødrene ikke har sagt at du har morkaken foran på UL, men..Det er sikkert derfor du kjenner så lite. Hepphepp! Her kommer jeg snikende i natten:) Auuu:( Så trist med den bekkensmerten din:( Det er skrekkelig vondt pluss at man blir lei og irritert av å være så begrenset i rørelsen.. Men hold ut, det blir bedre <3 Huff, stakkars hunden da:( Godt han har så snill en matmor som passer på <3 Håper hytteturen er vellykket! Heisann Skytte! Ikke noe særlig med bekkensmerter nei, men det kommer og går veldig sånn i forhold til hvor vondt jeg har, så overlever. ______________________ Tilbake fra hytteturen. Var veldig hyggelig, sånn bortsett fra når svigertantebarnet på to og en halv måned satte i med den høye skrikestemmen, hehe. Ellers er det utrolig koselig med så liten baby. Får en til å glede seg veldig selv til man får sin "egen". I dag skal jeg på kafe med en veninne. Gleder meg. Men fram til da blir det avslapping etter to nevner med veldig lite søvn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 17. juli 2011 #1100 Del Skrevet 17. juli 2011 Kjekt med hytteturer :D Godt å se at du koste deg Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå