Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare timer etter at jeg fikk vite at det var ei jente her, så trodde jeg kanskje at de hadde tatt feil! :fnise: Heldigvis spurte forloveden da vi var på 3D, så vi vet det er ei jente. :fnise:

Odin er jo et herlig navn da!

Har ingen erfaring med bekkenløsning *bank i bordet*. Hadde litt vondter, men tror det bare har vært småstrekking. Så kan desverre ikke hjelpe deg her.

Ja det er vel sikkert lurt å be om bekreftelse på kjønn på 3D. :)

Jeg kjente bekkenløsninga veldig godt i korsryggen. :dry:

Aha..Men da kan det jo være det da. Dvs. vet jo jeg har litt lett bekkenløsning, men den bruker bare å komme litt når jeg har gått i byen og sånt. Nå får jeg veldig vondt i korsryggen bare av å ligge og sove i senga..

Apropo 3D, så har vi jo bestilt! 16 august blir det altså. Dvs. har ikke bestemt oss for om vi kan ta oss råd enda, men måtte i alle fall få bestilt time, så avbestiller vi i verste fall. :) Håper vi får råd, da. Vil gjerne se han igjen før fødselen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint navn! :rodmer:

Håper også dere får råd til 3D, jeg synes det var helt fantastisk. Fikk der også bekreftet at det var jente :)

Men nå de seneste dagene har jeg begynt å tenke "men hva om det plutselig blir en gutt"...?!? Vi har allerede begynt å få gaver fra venner og familie og det er mye rosa/lilla kjoler og søte jenteklær som allerede er vasket og brettet... Ooooops om det skulle bli gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint navn! :rodmer:

Håper også dere får råd til 3D, jeg synes det var helt fantastisk. Fikk der også bekreftet at det var jente :)

Men nå de seneste dagene har jeg begynt å tenke "men hva om det plutselig blir en gutt"...?!? Vi har allerede begynt å få gaver fra venner og familie og det er mye rosa/lilla kjoler og søte jenteklær som allerede er vasket og brettet... Ooooops om det skulle bli gutt!

Men er det ikke ganske så sikkert når du har sett på 3D, da? :) Jeg ser for meg at de som har opplevd at det ble gutt i stedet for jente enten ikke har vært på 3D, eller at ungen lå slik at de ikke så mellom beina. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke ganske så sikkert når du har sett på 3D, da? :) Jeg ser for meg at de som har opplevd at det ble gutt i stedet for jente enten ikke har vært på 3D, eller at ungen lå slik at de ikke så mellom beina. :)

Joda, det skal være ganske så sikkert. Hun lå nå der og spriket med beina, men bare tanken på at hvis-om-dersom-at har slått meg i det siste... Sikkert litt hysterisk bare :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Joda, det skal være ganske så sikkert. Hun lå nå der og spriket med beina, men bare tanken på at hvis-om-dersom-at har slått meg i det siste... Sikkert litt hysterisk bare :ler:

Da er vi to hysteriske jentemammaer her. :fnise:

Tror det er det at det ikke alltid er 100% sikkert at det er jente som ligger i bakhodet. Nå tenkte jeg over at kjønnsleppene til jenta kunne være pung, men det var ikke noen penis. Nei! Fyyyy. Jeg har ei jente i magen, og det har du og. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser den!

Jeg tror forresten at raringen i magen min rett og slett har endret døgnrytmen sin! :jepp: Før kjente jeg lite på formiddag/ettermiddag, men mye på kveld og morgen. Nå har jeg kjent mye på natten, morgenen og formiddagen, og lite nå på kvelden. Kan jo ha noe med at jeg ikke har vært så aktiv de siste dagene, og han pleier å sovne når jeg er i aktivitet, virker det som. :)

Jaja..Nå sitter jeg nydusjet og nystelt i sofaen og spiser kvelds. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det kommet mye siden sist!

Om du vet at du skal til Sverige og skal ha Emmaljunga så sparer du bra mye på å kjøpe den der :jepp:

Jeg kjøpt min Edge Duo i sverige og med kursen da så ble det 6600,- norske for den :)

Odin var et kjempefint navn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emily25

Har sittet her og lest fra og med innlegg nr. 1! Hehe. Syns dette er så spennende! Kommer nok til å følge med fra nå av... :fnise:

Odin er så fint navn! Gleder meg til å følge med videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at han er blitt et turbotroll igjen :D Må ha litt spenning i hverdagen tenker han nok :fnise:

Vet egentlig ikke helt selv :P Men fikk bare en sånn følelse over meg at hun der, huuuun er lik meg :P Hehe. Såg deg i meg selv på en måte ;P Og en ting jeg tenkte spesielt over var et innlegg du hadde skrevet at du satt med veldig mye kunnskap om dette med graviditet osv pga du hadde en veldig stor interesse for det, og ville bli jordmor. Der har du meg vet du. Jordmor er målet mitt en gang i livet, når vet jeg ikke, men en gang :D Og jeg har vært over gjennomsittet interisert om alt som omhandler svangerskap og fødsel siden ungdomskolen (husker ikke hvordan det var på barneskolen), og sitter i grunn med mye kunnskap som ligger gjemt langt bak en plass. Har du utdanning innen helse nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det kommet mye siden sist!

Om du vet at du skal til Sverige og skal ha Emmaljunga så sparer du bra mye på å kjøpe den der :jepp:

Jeg kjøpt min Edge Duo i sverige og med kursen da så ble det 6600,- norske for den :)

Odin var et kjempefint navn :rodmer:

Hehe, ja! Hadde en lykkerusdag på onsdagen uten særlig mye å gjøre, så da pepret jeg like gjerne dagboken min med alt jeg satt og tenkte på.. :fnise:

Ja jeg håper vi får gjort det sånn. Men det virker som om de ikke får tak på akkurat den vognen jeg ønsker før i uke 36, og vi skal nok til Sverige før den tid, så..Mulig vi blir nødt til å kjøpe den i Norge likevel.

Takk, liker navnet veldig godt! :jepp:

Har sittet her og lest fra og med innlegg nr. 1! Hehe. Syns dette er så spennende! Kommer nok til å følge med fra nå av... :fnise:

Odin er så fint navn! Gleder meg til å følge med videre :D

Heihei og :velkommen: Jammen ikke værst at du har lest helt fra side en!

Ja Odin er så fint, og stå sterkt! :)

Fint å høre at han er blitt et turbotroll igjen :D Må ha litt spenning i hverdagen tenker han nok :fnise:

Vet egentlig ikke helt selv :P Men fikk bare en sånn følelse over meg at hun der, huuuun er lik meg :P Hehe. Såg deg i meg selv på en måte ;P Og en ting jeg tenkte spesielt over var et innlegg du hadde skrevet at du satt med veldig mye kunnskap om dette med graviditet osv pga du hadde en veldig stor interesse for det, og ville bli jordmor. Der har du meg vet du. Jordmor er målet mitt en gang i livet, når vet jeg ikke, men en gang :D Og jeg har vært over gjennomsittet interisert om alt som omhandler svangerskap og fødsel siden ungdomskolen (husker ikke hvordan det var på barneskolen), og sitter i grunn med mye kunnskap som ligger gjemt langt bak en plass. Har du utdanning innen helse nå eller?

Hehe, ja ikke sant! ;)

Åja, men det er jo litt artig! Men det er jo ikke rart, svangerskap, fødsel og sånt er jo veldig spennende.

Hmm..Husker jeg skrev det i en eller annen tråd. Men husker ikke hvilken, hehe.

________________-

Guriland..Våknet opp med en helt siiiinnsyk vond rygg! Har prøvd å ringe legen kjempemange ganger nå, men er jammen ikke enkelt å komme til på den telefonen.

Jaja, skal ta busse på jobb nå snart, så..Håper den ikke blir værre av å være på jobb. Kan jo alltids være at det ble værre pga. jeg har vært mye rolig de siste dagene, ligget mye på sofa og i seng? :klo: I så fall vil det jo hjelpe å være i bevegelse og sånt. Eneste er at det er mye ståing rett opp og ned på jobb, og det tror jeg ikker er så gunstig. Menmen. :) Got to have money.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi to hysteriske jentemammaer her. :fnise:

Tror det er det at det ikke alltid er 100% sikkert at det er jente som ligger i bakhodet. Nå tenkte jeg over at kjønnsleppene til jenta kunne være pung, men det var ikke noen penis. Nei! Fyyyy. Jeg har ei jente i magen, og det har du og. :jepp:

:ler: Ja, det er jenter der!

Gutt er også fint, for all del, men er nå innstilt på jente og kjenner det da hadde vært litt rart om det skulle være en gutt som kom ut!

-------------------------------

Usj, håper ryggen har bedret seg Teriyaki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ryggen bedret seg utover dagen! :klemmer:

Huff, ja det skulle man virkelig ønsket..

:klemmer:

Usj, håper ryggen har bedret seg Teriyaki!

Takk for det! :)

Men nei..Den er ikke noe bedre.. :sukk: Den var litt bedre en stund etter jeg stod opp, og det gikk greit å være på jobb, men så fort jeg kom hjem fra tur med hunden så ble det veldig vondt igjen. Er stivt, stølt og verkende. Er verst på høyre side, der stråler det fra korsryggen og et lite stykke nedover låret.

Kjenner jeg blir pesimistisk i forhold til resten av graviditeten dersom dette er begynnelsen av en evigvarende bekkenløsning. Er jo også naturlig å tenke at det kommer til å bli værre etter hvert siden jeg fortsatt er ganske liten..Hvordan blir det når magen blir stor og tung? :sukk:

Skal til legen i morgen da. Kanskje jeg kan få henvisning til fysio. Greit nok at jeg ikke har gangvansker, men gangvondter har jeg, og det blir fort veldig vondt når jeg ligger. Må bygge opp bekkenet med puter for at det skal være til å holde ut..I mårrest lå jeg og vrei meg i smerte, og klarte ikke å finne en skikkelig stillign..Er noe av det samme nå.

Bortsett fra dette, så nyter jeg å være gravid, da.. :ler:

I går var det forresten akkurat 4 mnd. siden jeg testet positivt! Og i morgen er det 4 måneder til termin!!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Huff, det høres ikke greit ut det, får håpe du får henvisning til fysio. Skjønner godt det kan bli vanskelig i lengden om dette holder på i 4 måneder til. :klemmer:

:hoppe: for 4 måneder siden du testen positivt og 4 måneder til termin.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, høres ut som det er bekkenløsning du har. :troest: Kom deg til fysioterapeut så fort du kan! Det kan godt hende du blir bedre av behandling, så ikke se for mørkt på det ennå. Lykke til hos legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det høres ikke greit ut det, får håpe du får henvisning til fysio. Skjønner godt det kan bli vanskelig i lengden om dette holder på i 4 måneder til. :klemmer:

:hoppe: for 4 måneder siden du testen positivt og 4 måneder til termin.. :fnise:

Håper jeg også! Er tåpnet om jeg ikke får det, og heller skal komme tilbake når jeg nesten ikke klarer å gå lenger..

Uff, høres ut som det er bekkenløsning du har. :troest: Kom deg til fysioterapeut så fort du kan! Det kan godt hende du blir bedre av behandling, så ikke se for mørkt på det ennå. Lykke til hos legen :)

Ja hva annet kan det være? :klo:

Eneste som gjør at jeg stusser, er at det virker nesten som om det blir værre etter en natt søvn, og at jeg ikke klarer å stilne smertene ved å legge meg behagelig på sofaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt utrolig vondt, men det er ikke det værste..Kjæresten viser null forståelse!! Han blir sint fordi jeg virker sur, så jeg forklarer han at jeg har jævla vondt og at det gjør ikke akkurat at jeg går rundt og smiler, også blir han sint og sier at jeg ikke skal la det gå ut over han osv. osv. Lot det faktisk ikke gå ut over han, jeg gikk på kjøkkenet for å se etter smertestillende, og han likte ikke at jeg så sur ut..Fy faen..NÅ er jeg derimot sur! Eller mest lei meg..Er jo meningen han skal trøste meg når jeg har så vondt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff :( Ikke bra.. Ja, han burde støtte deg når du har vondt, og hjelpe til med ting du ikke skal gjøre nå (hvis det er bekkenløsning du har) som husarbeid osv. Er viktig at du tar det med ro, ellers blir det verre. Det signerer jeg!

Men hadde samme regla jeg.. Så jeg begynte å gråte og forklarte hva jeg trengte og forventer av han nå, også tror jeg kanskje at han skjønte det litt bedre, for nå tilbyr han seg å hjelpe til med forskjellige ting.

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...