Kitsch Skrevet 19. juni 2011 #821 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg er endel lavere og er litt tjukkere enn deg og jeg har fått skikkelig mage! Er redd jeg skal bli enorm etterhvert Så det har nok endel å si hvor høy man er. Jeg er forresten 162 cm. Tror magen din kommer til å begynne å vokse godt de neste ukene. Min mage bare poppet plutselig ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 19. juni 2011 #822 Del Skrevet 19. juni 2011 Magen min varierer i størrelse, men jeg ser at det er fettet som forsvinner (jeg er litt polstret) og mer livmoren og babyen som synes. Jeg er 173cm, så er bare litt lavere enn det du er. Så, det tok tid før man så magen på meg også. Tror du bare bærer gutten litt inni deg. Tror enkelte bare gjør det. Ser mange mindre damer som er mer gravide enn meg, men omtrent like langt som meg.. Blir litt misunnelig. Så flott at du kjenner han hver dag! Kjente ikke frøkna hver dag (trolig grunnet fettlaget jeg hadde) da jeg var like langt som deg, men jeg gjør det nå. Sitter og ser på magen mens hun danser inni der. Jeg var vel litt heldig med at jeg får jente, men jeg ønsket barnet vårt velkommen tidlig, uavhengig kjønn. Uansett, det som er viktigst er at datteren min er frisk (da mener jeg at hun ikke har alvorlige feil som kan være livsstruende). Det er datteren min, og jeg vil bare det beste for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 19. juni 2011 #823 Del Skrevet 19. juni 2011 Å, du har vært på UL! Gratulerer med en liten gutt i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #824 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg er endel lavere og er litt tjukkere enn deg og jeg har fått skikkelig mage! Er redd jeg skal bli enorm etterhvert Så det har nok endel å si hvor høy man er. Jeg er forresten 162 cm. Tror magen din kommer til å begynne å vokse godt de neste ukene. Min mage bare poppet plutselig ihvertfall. Ja får satse på at den popper ut snart! Tror også høyden har litt å si..Stooor mage kan man jo få uansett høyde, så kommer vel litt an på andre ting også..Noen bærer vel barnet godt inni kroppen, mens andre veldig utenpå. Magen min varierer i størrelse, men jeg ser at det er fettet som forsvinner (jeg er litt polstret) og mer livmoren og babyen som synes. Jeg er 173cm, så er bare litt lavere enn det du er. Så, det tok tid før man så magen på meg også. Tror du bare bærer gutten litt inni deg. Tror enkelte bare gjør det. Ser mange mindre damer som er mer gravide enn meg, men omtrent like langt som meg.. Blir litt misunnelig. Så flott at du kjenner han hver dag! Kjente ikke frøkna hver dag (trolig grunnet fettlaget jeg hadde) da jeg var like langt som deg, men jeg gjør det nå. Sitter og ser på magen mens hun danser inni der. Jeg var vel litt heldig med at jeg får jente, men jeg ønsket barnet vårt velkommen tidlig, uavhengig kjønn. Uansett, det som er viktigst er at datteren min er frisk (da mener jeg at hun ikke har alvorlige feil som kan være livsstruende). Det er datteren min, og jeg vil bare det beste for henne. Hehe, ja man blir kanskje litt misunnelig, men jeg velger å se positivt på det. Jo mindre mage man får, jo bedre egentlig. Sånn i forhold til å hente seg inn igjen i ettertid. Skikkelig gravidmage får man jo uansett. Forskjellen er bare at noen blir noget større enn andre.. Klart man vil det beste for barnet sitt Jeg kjenner morsinnstinket har begynt å titte fram den siste uken. Føler et behov for å beskytte han og gi han det aller beste. Har jo hatt planer om det hele veien, men nå virkelig føler jeg det. Å, du har vært på UL! Gratulerer med en liten gutt i magen. Jepp, det har jeg! Og tusen takk for det! Siste finværsdagen ble ikke like pen som man håpet. Er varmt ute, men veksler veldig mellom sol og overskyet. Jaja, skjer ikke så mye i dag..Egentlig. Har pølsegrateng i ovnen, så snart middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #825 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg leker litt med tanken på å skaffe meg et helt nytt nick Har hatt denne profilen fra jeg var 16, så blir nesten litt redd for å bli kjent igjen da jeg ikke har lagt skjul på så veldig mye..Men er usikker. Går det an å flytte denne dagboken over til det nye nicket, tro? Vil ikke ha alle andre tråder knyttet opp mot den nye brukeren, og heller ikke den forrige dagboken (som er litt vel personlig og detaljert), men denne dagboken hadde vært fint å kunne fortsette på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 19. juni 2011 #826 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har hatt nesten flat mage begge svangerskap frem til uke 21-22, deretter har den poppet. Greit med nytt nick innimellom, har skiftet et par ganger jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 19. juni 2011 #827 Del Skrevet 19. juni 2011 Snikleser melder seg. Nå vil jeg ha deg på mine innlegg. Gratulerer med gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #828 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Jeg har hatt nesten flat mage begge svangerskap frem til uke 21-22, deretter har den poppet. Greit med nytt nick innimellom, har skiftet et par ganger jeg også Ja den kommer vel etter hvert! Snikleser melder seg. Nå vil jeg ha deg på mine innlegg. Gratulerer med gutt! hit! Alltid artig med sniklesere som melder seg Tusen takk for det! Har lagt inn bildene på pc nå, så tenkte jeg skulle legge ut de to beste. Endret 20. juni 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 20. juni 2011 #829 Del Skrevet 20. juni 2011 Så skjønne bilder. Vi har tre av snuppa, to av dem i uke 13 og en av henne i uke 21. Alle sier hun smiler på uke 21 bildet, men tror hun bare svelget litt fostervann rundt den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #830 Del Skrevet 20. juni 2011 Så skjønne bilder. Vi har tre av snuppa, to av dem i uke 13 og en av henne i uke 21. Alle sier hun smiler på uke 21 bildet, men tror hun bare svelget litt fostervann rundt den tiden. Hehe, ja lillegutt svelget også fostervann når vi så på skjermen. Men fikk ikke noe bilde av det. Jeg har et 3-D bilde av han i uke 10+5, det er veldig fint det også. Apropo 3D..Skal dere? Er veldig usikker selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 20. juni 2011 #831 Del Skrevet 20. juni 2011 Hehe, ja lillegutt svelget også fostervann når vi så på skjermen. Men fikk ikke noe bilde av det. Jeg har et 3-D bilde av han i uke 10+5, det er veldig fint det også. Apropo 3D..Skal dere? Er veldig usikker selv.. Vi skal! Det var helt og holdent forlovedens valg. Han har så lyst til å se henne igjen. Så om 9 dager skal vi på 3D. Blir litt rart å se henne igjen, spesielt når jeg kjenner henne dag inn og dag ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 20. juni 2011 #832 Del Skrevet 20. juni 2011 hit! Alltid artig med sniklesere som melder seg Tusen takk for det! Har lagt inn bildene på pc nå, så tenkte jeg skulle legge ut de to beste. Ja, nå orka jeg ikke drive å finne fram lengre. Mye enklere å ha deg på mine innlegg.... Så nydelig liten gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 20. juni 2011 #833 Del Skrevet 20. juni 2011 Hehe, ja lillegutt svelget også fostervann når vi så på skjermen. Men fikk ikke noe bilde av det. Jeg har et 3-D bilde av han i uke 10+5, det er veldig fint det også. Apropo 3D..Skal dere? Er veldig usikker selv.. 3D bilder er veldig fint. Jeg fikk 3D bilder på sykehuset på to av ultralydene. Spennende å se. Han lignet på faren sin på bildene, og når han kom ut så man likhet med 3D bildene. Fasinerende. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 20. juni 2011 #834 Del Skrevet 20. juni 2011 Innom og titter litt For noen nydelige UL bilder, gleder meg veldig til det blir min tur Jeg har veldig lyst til å prøve 3D UL denne gangen, gjorde det ikke sist.. Men er ikke så mange mulighetene her i nærheten så må vel bestemme oss fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 20. juni 2011 #835 Del Skrevet 20. juni 2011 Åå, så fine bilder Jeg har også veldig lyst på 3D UL, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juni 2011 #836 Del Skrevet 20. juni 2011 Fiiiine damen med magen:) Heldig du som er så slank:) Magen kommer nok plutselig plums frem:) Å så klare og fine UL bilder <3 Gleder meg sååå mye til jeg er like langt. Er ikke utålmodig jeg nei... Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 20. juni 2011 #837 Del Skrevet 20. juni 2011 3d-ul er kjempe gøy! Jeg fikk det hver gang jeg hadde ul med tvillingene, så det ble etterhvert en del ganger. Hadde nok ikke betalt for det, men jeg skjønner godt at andre gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #838 Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, nå orka jeg ikke drive å finne fram lengre. Mye enklere å ha deg på mine innlegg.... :fnise Så nydelig liten gutt! :rodmer Hehe, ja det er jo det. Jaa jeg tror han er perfekt! Nesen ser ut til å ligne på sambo sin nese! Men er jo ikke så lett å se. 3D bilder er veldig fint. Jeg fikk 3D bilder på sykehuset på to av ultralydene. Spennende å se. Han lignet på faren sin på bildene, og når han kom ut så man likhet med 3D bildene. Fasinerende. :fnise Anbefales! Åh, så artig! Jeg har jo sett gutten på 3D i uke 10, men det blir jo ikke helt det samme. Så får se hva vi finner ut av. Kan hende vi velger å droppe det for å spare penger. Har sett mange fine 3D-bilder, men har jammen sett mange dårlige også som etter min mening ikke er verdt pengene. Innom og titter litt For noen nydelige UL bilder, gleder meg veldig til det blir min tur Jeg har veldig lyst til å prøve 3D UL denne gangen, gjorde det ikke sist.. Men er ikke så mange mulighetene her i nærheten så må vel bestemme oss fort.. Heihei og Og gratulerer med graviditet! Blir to tette på dere, ser jeg! Vi har kun en klinikk her i byen hvor vi kan ta 3D, men de har ikke så veldig lang ventetid, da. Så blir nok ikke å stresse med å bestille. Fiiiine damen med magen:) Heldig du som er så slank:) Magen kommer nok plutselig plums frem:) Å så klare og fine UL bilder <3 Gleder meg sååå mye til jeg er like langt. Er ikke utålmodig jeg nei... Kos deg masse! Tror du heller skal si "magen" Hehe, neida..Den er jo ikke så stor enda, men den er definitivt større enn hva den var..Var så vidt en liten bulk på magen før..Fine magen min..Håper jeg får den tilbake :sjenret: Jeg er vel generelt fornøyd med kroppen min, ja. Har trent tre til fem ganger i uken i tre år (fram til jeg ble gravid, idiotisk nok )så det har vel gjort litt. Ikke bare med utseende, men med selvtillitten! Savner trening..Men er så tiltaksløs for tiden Skjønner godt du gleder deg. Da jeg var like langt som deg så kikket jeg på alle andres tickere med stor misunnelse.. 3d-ul er kjempe gøy! Jeg fikk det hver gang jeg hadde ul med tvillingene, så det ble etterhvert en del ganger. Hadde nok ikke betalt for det, men jeg skjønner godt at andre gjør det. Åh, så artig! Kan ikke forestille meg hvor kult det må være å se på 3D med tvillinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 20. juni 2011 #839 Del Skrevet 20. juni 2011 Såg i en annen tråd hvilken by du er i, og trodde det var kjempelang ventetid der? Er nemlig der jeg også må gå om jeg skal ta 3D UL Fikk høre sist jeg var gravid at jeg måtte bestille nesten med EN gang jeg visste jeg var gravid slik at jeg fikk time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #840 Del Skrevet 20. juni 2011 Nok en dag nærmer seg slutten..Sambo er på blåtur han, så i kveld har jeg sengen for meg selv! Det er deilig å sove alene av og til. Men savner han fort kjenner jeg. Skulle gjerne ligget litt i armkroken hans i kveld når jeg tenker meg om, men deilig med natt alene uansett. Jeg og mamma har vært i byen, og før jeg kan si det sikkert i og med at sambo så klart må ha en stemme å si, så tror jeg har funnet vogn til lillegutt. Det er Emmaljunga..hmm..Hva heter den? Classic eller smart eller noe sånt. Den er i alle fall helt plain, svart, også er det en kombivogn med gummihjul til 6000 kr. Hadde først lyst på Emmaljunga edge duo, men den er dyr, og har egentlig innsett at bortsett fra utseende så har vi ikke nødvendigvis bruk for den. Baggen på den andre vogna kan jo snus slik at vi slipper å dra vognen etter oss når det blir sol (kontra håndtaket som kan vippes på andre siden på duoen), og vi kan justere håndtaket på vognen såpass høyt at det blir høyt nok til sambo. Teleskopløsningen til den andre er jo bra, men den er ikke så lang, så blir ikke nevnverdig høyere enn den andre vognen. Så da er vel saken klar, da! Også tror jeg vi skal kjøpe en lekegrind. Rett og slett fordi vi har en stor hund i hus, og det vil være ganske greit å kunne snu ryggen til mens lillegutt ligger og leker og hunden er løs. Så bytter jeg heller litt på å ha hunden i gangen (blir fortsatt i samme rom, på en måte, har bare grind foran døren sånn at han ikke kan komme helt ut i stuen), lillegutt i lekegrinda og begge to "løse" når jeg kan følge hundre% med. Balder er en skikkelig godgutt, og tror har vil være veldig forsiktig, men aldri i livet om jeg lar dem være sammen når jeg ikke retter min fulle oppmerksomhet til dem. Gleder meg til å kjøpe vogn nå. Men det er fastpris på vognen, så ser vel egentlig ikke poenget i å kjøpe den heelt enda. Vente noen uker i alle fall. Hvis ikke kommer jeg til å gå ned og kikke på den heeeele tiden. Tror faktisk vi skal prøve å få pusset opp barnerommet før vi starter med innkjøp, for da kan vi lagre alt av babyutstyr der inntil det kommer i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå