Gjest Bygdejenta Skrevet 30. mai 2011 #701 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva man ikke skal bli fasinert av i disse gravide tider..Plutselig la jeg merke til at brystvortene har forandret seg. Eller brystknoppen for å være nøyaktig. Den har blitt større/lengre/mer struttende eller hva jeg skal si! Men det er vel bare natrulig det. Den lille må jo ha noe å ta tak i! Det samme la jeg merke til for et par-tre uker siden Så det er nok veldig naturlig, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. mai 2011 #702 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Hei Teriyaki, innom og snoker litt, og sørger for at du havner på "mine innlegg". Du er jo faktisk ikke SÅ langt foran meg, så satser på å ta lærdom av deg Endret 30. mai 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #703 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Det samme la jeg merke til for et par-tre uker siden Så det er nok veldig naturlig, ja! Hihi, ja ikke sant! Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg..Mon tro om jeg har mistet deg fri mine innlegg? Har jo mistet meg selv flere ganger, så hvorfor ikke andre? Hehe.. Edit: Må vist trekke den tilbake! Det siste innlegget er fra meg, og det er jo slettes ikke lenge siden! Hei Teriyaki, innom og snoker litt, og sørger for at du havner på "mine innlegg". Du er jo faktisk ikke SÅ langt foran meg, så satser på å ta lærdom av deg Heihei og Nei jeg er jo ikke det. Det føles gjerne lenge når man nettopp er blitt gravid, men det jevner seg jo litt ut. Forskjellen føles nok ikke så stor når jeg er ca. 32 uker og du 20! Endret 30. mai 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mai 2011 #704 Del Skrevet 30. mai 2011 16 uker idag sant? Weeeeee!!!! Hehe, må ikke snakke om pupper:) Tror mine sprekker snart!! Frykter at skinnet ikke henger med i veksten og sprekker mer... Men men, flaks at jeg ikke livnærer meg som puppemodell tenker jeg, hehe:) Skjønner at du har det travelt for tiden. Koselig at du skriver når du har tid, vi er nå her og sniker vet du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #705 Del Skrevet 31. mai 2011 16 uker idag sant? Weeeeee!!!! Hehe, må ikke snakke om pupper:) Tror mine sprekker snart!! Frykter at skinnet ikke henger med i veksten og sprekker mer... Men men, flaks at jeg ikke livnærer meg som puppemodell tenker jeg, hehe:) Skjønner at du har det travelt for tiden. Koselig at du skriver når du har tid, vi er nå her og sniker vet du:) Ikke i går, men i dag er det 16 uker! Ja men det er jo bare koselig! Aktiviteten har jo dabbet litt av her i dagboken, så sånn kan det gå. Menmen..Blir vel mer å skrive om etter hvert. Er i en slags "mellomfase" der det rett og slett er lite svangerskapsrelatert å skrive om. Tok forresten nytt magebilde i dag. Tar hver andre uke ca. Forskjellen er faktisk synlig. Den er ikke enorm, men forskjell er det. Gidder ikke legge ut, da. Det venter jeg heller med til det er litt mer forskjell å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 31. mai 2011 #706 Del Skrevet 31. mai 2011 Hurra for 16 uker Og så spennende med UL om 16(?) dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mai 2011 #707 Del Skrevet 31. mai 2011 og for 16 uker! Baaare 4 uker igjen og du er halvveis. Hvor har det blitt av tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #708 Del Skrevet 31. mai 2011 Hurra for 16 uker Og så spennende med UL om 16(?) dager 16 dager ja! og for 16 uker! Baaare 4 uker igjen og du er halvveis. Hvor har det blitt av tiden? Tenk det da! Halvveis!!! Nei det kan du si..Var jeg ikke nettopp bare 4 uker på vei? Snart tre måneder siden jeg sto der med positiv test! Nå som det kun er litt over to uker til UL, må jeg vel lage tippeliste! blir det eller ? Tipp i vei for de som vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mai 2011 #709 Del Skrevet 31. mai 2011 Jooo, du var jo bare 4 uker på vei i forrige uke. Juksemaker, som greier å få 12 uker til magisk å forsvinne. Jeg må innrømme at jeg tror det blir gutt på deg. Har ikke hatt jentefølelse på deg i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #710 Del Skrevet 31. mai 2011 Jooo, du var jo bare 4 uker på vei i forrige uke. Juksemaker, som greier å få 12 uker til magisk å forsvinne. Jeg må innrømme at jeg tror det blir gutt på deg. Har ikke hatt jentefølelse på deg i det hele tatt. Og SIMSALABIM! Neste uke er jeg kommer lenger enn deg! Tjaa..Mener nå å huske du har sagt jente tidligere, jeg? Men samma det! Da setter jeg opp gutt på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #711 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Tippeliste: Delphina Pitteliten Ripsy Skytte Umuriel -Mala- Småkjekset Teriyaki Sushi ^^Belle^^ Zia Bygdejenta Pjusk GUNS Teita Poppislopp Ms. Raggsokk *appifany* Kisskissbangbang Endret 14. juni 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 31. mai 2011 #712 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) 16 uker Jeg føler tiden bare racer avgårde! Snart er vi halvveis! Tenk på det! Når skal du på UL? Ups; skriveleif Endret 31. mai 2011 av Pitteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 31. mai 2011 #713 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg tipper jente! Og for 16 uker. Synes ukene dine har gått fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mai 2011 #714 Del Skrevet 31. mai 2011 Kan hende jeg har sagt jente, begynner å bli senil, eller selektiv senil. Eller som noen så elegant skrev, pre-ammetåka. Dog, jeg vet at jeg har sagt at jeg tror det blir gutt (men også at det kunne hende det var fordi jeg kanskje gikk med en gutt). Det blir en baby, og dermed basta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2011 #715 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg også tror det blir jente! Når var det du skulle på UL igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 31. mai 2011 #716 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 31. mai 2011 #717 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg har en sterk følelse på at det blir ei lita på deg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. mai 2011 #718 Del Skrevet 31. mai 2011 Blir gjerne med og tipper jeg og. Har en jentefølelse for deg! Nå må det sies at jeg alltid tipper feil, så taktisk sett burde jeg si gutt, klok av skade Men jeg går for jente jeg - lærer aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #719 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) 16 uker Jeg føler tiden bare racer avgårde! Snart er vi halvveis! Tenk på det! Når skal du på UL? Ups; skriveleif Ja den går skikkelig fort! Skal på UL 16 juni! 16 uker i dag, Ultralyd 16 juni om 16 dager! Jeg tipper jente! Og for 16 uker. Synes ukene dine har gått fort! Hehe, ja de har i grunn gått veldig fort! Tiden går jo så fort når det går mot vår. Kan hende jeg har sagt jente, begynner å bli senil, eller selektiv senil. Eller som noen så elegant skrev, pre-ammetåka. Dog, jeg vet at jeg har sagt at jeg tror det blir gutt (men også at det kunne hende det var fordi jeg kanskje gikk med en gutt). Det blir en baby, og dermed basta. Selektiv senil Håper da virkelig det blir en baby!! Jeg også tror det blir jente! Når var det du skulle på UL igjen? Notert! Skal den 16 juni! Jeg tipper Notert! Bygdejenta og Zia er også notert! Endret 31. mai 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. mai 2011 #720 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvis det ikke er en baby, så håper jeg det er en delfin eller noe sånt. Eller kattunger! Kattunger er søte! Okeeeej, skal skjerpe meg! Håper ikke praksisen tar helt knekken på deg, og at du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå