Kitsch Skrevet 25. mai 2011 #681 Del Skrevet 25. mai 2011 Hihi, hvis det med tissing og hodepine stemmer forklarer jo det endel her da. Jeg har vondt i hode nesten hver dag, men ikke veldig vondt. Er så mye rare myter som fins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #682 Del Skrevet 26. mai 2011 Heihei! Det er noe rart med "mine innlegg". Regelmessig forsvinner dagboken min der ifra, så da glemmer jeg den av. Ikke det at det skjer så mye om dagen. Venter enda på spark fra den lille. Har fått litt mer mage siden forrige uke, faktisk. Hadde ikke trodd det kom til å være synlig forskjell på bare en uke så tidlig, men det er det. Kjøpte min første "mammabukse" i dag. "kosebuksen" min var blitt hull i, så måtte kjøpe meg ny. Da så jeg ikke helt poenget i å kjøpe noe som blir for smått i løpet av noen uker. Derfor kjøpte jeg en grå joggebukse med sånn gravid-mageforlengelse. Var jo litt koselig, det. Men vet ikke om kvaliteten er så bra. Buksen får vist lett "utstående" knær. Hvis noen skjønner hva jeg mener, hehe. Ha en fin dag! Forresten, har rett og slett vondt i hodet! Veldig irriterende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. mai 2011 #683 Del Skrevet 26. mai 2011 Åh, jeg hater sånne bukseknær! Lurer på om det er noe spesielt galt med meg, siden buksene mine får det så lett. Men det kan jo fort være kvaliteten på stoffet, ja... Koselig med første mammabukse uansett Synes det er så deilig å dra det stoffet over magen, da blir den liksom enda rundere og finere. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. mai 2011 #684 Del Skrevet 26. mai 2011 Åh, vet hva du mener med de knærne.. Utrolig irriterende!! Men kos med mammabukse da<3 Må håpe hodepinen forsvinner... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 26. mai 2011 #685 Del Skrevet 26. mai 2011 Å! Det hørtes kjempe koselig ut med litt større mage og din første mammabukse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #686 Del Skrevet 27. mai 2011 Åh, jeg hater sånne bukseknær! Lurer på om det er noe spesielt galt med meg, siden buksene mine får det så lett. Men det kan jo fort være kvaliteten på stoffet, ja... Koselig med første mammabukse uansett Synes det er så deilig å dra det stoffet over magen, da blir den liksom enda rundere og finere. :happy: Det kan i alle fall ha med stoffet å gjøre! Spesielt bruker H&M-bukser å være sånn. Men de dansebuksene de har som man bretter ned en sånn fold på, er veldig bra. Jeg har hatt to-tre stk. Droppet å kjøpe en ny en nå da, fordi jeg tenkte det kunne være greit med en type mammajoggebukse. Åh, vet hva du mener med de knærne.. Utrolig irriterende!! Men kos med mammabukse da<3 Må håpe hodepinen forsvinner... God bedring! Hodepinen forsvant den! Eller den kommer og går, litt. Den er ikke så sterk, men jeg er ikke vant til hodepine, så syter sikkert fort om det. Å! Det hørtes kjempe koselig ut med litt større mage og din første mammabukse Hihi, ja! Oi, må fortelle dere noe "rart"..Ikke rart sånn egentlig, men en rar følelse. Av og til når jeg er veldig tissetrengt, så blir magen hardere, nesten som om livmora blir presset litt opp eller noe sånt. Sånn var det i går. Så var magen en anelse skjev også. Kjente på høyre side der skjevheten var, og tror dere ikke jeg kjente noe inni der? Det var en veldig definerbar klump, og det kunne kjennes ut som ryggen til babyen jeg tok på! Sååå kos! Nå MÅ sparkene komme snart, altså! Er skikkelig utålmodig. Men det var en rar følelse, for det er første gang jeg har vært sikker på at jeg har kjent babyen gjennom mageskinnet. Lille babyen min! I dag skal vi på norgespremiere på Hangover2! Gleder meg såå! Husker vi så den første i Oslo for litt under to år siden. Vi skulle til Hellas, men tok et par dager i Oslo først. Det var så koselig. Vil så gjerne på ferie i år også. Synd det ikke lar seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 27. mai 2011 #687 Del Skrevet 27. mai 2011 Så spennende å kjenne babyen gjennom mageskinnet da! Er vel ikke lenge til sparkene kommer nå nei Føler jeg henger litt etter når det gjelder filmer jeg. Er sånn ca 10 min siden jeg var ferdig med å se første Hangover-filmen Ha en fin helg Teriyaki, og kos deg med Hangover 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #688 Del Skrevet 27. mai 2011 Så spennende å kjenne babyen gjennom mageskinnet da! Er vel ikke lenge til sparkene kommer nå nei Føler jeg henger litt etter når det gjelder filmer jeg. Er sånn ca 10 min siden jeg var ferdig med å se første Hangover-filmen Ha en fin helg Teriyaki, og kos deg med Hangover 2! Så koselig å se deg her igjen! Ja det var rett og slett en rar følelse!! Oi, skal si du er treg med filmer da. Men synes du den var bra, da? Gud bedre som latteren sto i taket på koloseum i Oslo da vi så den! Fantastisk morsom! Håper oppfølgeren er like bra" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. mai 2011 #689 Del Skrevet 27. mai 2011 Oioi!! Babyen din er sikkert en sånn luring som bare lister seg rundt når du sover og sparker forsiktig innover i kroppen:) Men kos å kjenne at den lille kroppen er der da<3 Hehe, den filmen vil jeg også se!! Første var kjempemorsom men jeg blir så stressa av slike fyrer!! På en morsom måte da! Neste sesong av Californication har begynt nå og den må jeg ha på opptak slik at jeg får sett dem etter hverandre for han stresser meg hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 27. mai 2011 #690 Del Skrevet 27. mai 2011 Så koselig å se deg her igjen! Ja det var rett og slett en rar følelse!! Oi, skal si du er treg med filmer da. Men synes du den var bra, da? Gud bedre som latteren sto i taket på koloseum i Oslo da vi så den! Fantastisk morsom! Håper oppfølgeren er like bra" Jeg er alt for dårlig til å gi lyd fra meg når jeg er her inne å leser, men skal prøve å bli bedre på det! Ja, jeg er veeldig treg med filmer Jeg er nok mer en tv-serie person enn en film-person, så jeg ser ganske sjeldent filmer. Men ja, den var bra! Fikk meg en god latter med den filmen ja, så tror nok jeg må se oppfølgeren etter hvert også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. mai 2011 #691 Del Skrevet 27. mai 2011 Frøbel er en liten luring, og det har h*n vært hele veien! Håper filmen var artig å se på. Beklager at jeg skriver litt kort, men her har frøkna funnet blæra... HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. mai 2011 #692 Del Skrevet 28. mai 2011 Oi, må fortelle dere noe "rart"..Ikke rart sånn egentlig, men en rar følelse. Av og til når jeg er veldig tissetrengt, så blir magen hardere, nesten som om livmora blir presset litt opp eller noe sånt. Sånn var det i går. Så var magen en anelse skjev også. Kjente på høyre side der skjevheten var, og tror dere ikke jeg kjente noe inni der? Det var en veldig definerbar klump, og det kunne kjennes ut som ryggen til babyen jeg tok på! Sååå kos! Nå MÅ sparkene komme snart, altså! Er skikkelig utålmodig. Men det var en rar følelse, for det er første gang jeg har vært sikker på at jeg har kjent babyen gjennom mageskinnet. Åh, så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. mai 2011 #693 Del Skrevet 28. mai 2011 Det hørtes ut som om du har hatt din første kynner. Er usikker på hvor vanlig det er å ha disse, og hvor tidlig, men det er definitivt sånn jeg opplever mine. De setter seg rett på blæra (eller, rett på lille krek som liker å kose med blæra da ) og magen blir hard og skeiv. Håper du snart får kjenne første bevegelse, det er en helt fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 28. mai 2011 #694 Del Skrevet 28. mai 2011 Det hørtes ut som om du har hatt din første kynner. Er usikker på hvor vanlig det er å ha disse, og hvor tidlig, men det er definitivt sånn jeg opplever mine. De setter seg rett på blæra (eller, rett på lille krek som liker å kose med blæra da ) og magen blir hard og skeiv. Håper du snart får kjenne første bevegelse, det er en helt fantastisk opplevelse. Jeg hadde så absolutt glemt hvordan min første kynner var, så det at det kunne være kynnere hadde jeg glemt. *snur seg mot Teri* Som Belle sa! Håper som sagt at bevegelsene kommer snart, verdens herligste følelse, så lenge man ikke er tissetrengt og har en som synes blæra er morsom å hoppe på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. mai 2011 #695 Del Skrevet 28. mai 2011 Innom med en lørdagsklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #696 Del Skrevet 28. mai 2011 Oioi!! Babyen din er sikkert en sånn luring som bare lister seg rundt når du sover og sparker forsiktig innover i kroppen. Men kos å kjenne at den lille kroppen er der da<3 Hehe, den filmen vil jeg også se!! Første var kjempemorsom men jeg blir så stressa av slike fyrer!! På en morsom måte da! Neste sesong av Californication har begynt nå og den må jeg ha på opptak slik at jeg får sett dem etter hverandre for han stresser meg hvertfall! Hehe, kanskje det ja. Jeg har ikke sett Californication, så aner ikke hva du snakker om. Men jeg blir ikke så lett stresset, tror jeg. Blir i alle fall ikke det av Hangover, hehe. Jeg er alt for dårlig til å gi lyd fra meg når jeg er her inne å leser, men skal prøve å bli bedre på det! Ja, jeg er veeldig treg med filmer Jeg er nok mer en tv-serie person enn en film-person, så jeg ser ganske sjeldent filmer. Men ja, den var bra! Fikk meg en god latter med den filmen ja, så tror nok jeg må se oppfølgeren etter hvert også! tv-serier er gull verdt i alle fall! Bruker også å følge med på det, men i helgene ser vi ofte filmer. Eller var oftere før da. Før kjøpte vi nye filmer hver helg. Men økonomien er ikke så bra lenger. Frøbel er en liten luring, og det har h*n vært hele veien! Håper filmen var artig å se på. Beklager at jeg skriver litt kort, men her har frøkna funnet blæra... HJELP! Ja, det kan du si! Mon tro om Frøbel blir en luring i levende livet også. Åh, så spennende!! Det hørtes ut som om du har hatt din første kynner. Er usikker på hvor vanlig det er å ha disse, og hvor tidlig, men det er definitivt sånn jeg opplever mine. De setter seg rett på blæra (eller, rett på lille krek som liker å kose med blæra da ) og magen blir hard og skeiv. Håper du snart får kjenne første bevegelse, det er en helt fantastisk opplevelse. Oi, sier du det? Det har jeg faktsik ikke tenkt over, men hvorfor ellers skulle den bli plutselig hard og skjev i en periode på et par minutter? Jeg tror det er veldig variabelt, husker ikke når mamma sa når hun fikk sine første, men hun hadde i alle fall regelmessig kynnere gjennom store deler av svangerskapene sine! Gleder meg veldig til det! Men prøver å ikke være for utålmodig. For alt jeg vet tar det enda fem uker. I værste fall, da. Jeg hadde så absolutt glemt hvordan min første kynner var, så det at det kunne være kynnere hadde jeg glemt. *snur seg mot Teri* Som Belle sa! Håper som sagt at bevegelsene kommer snart, verdens herligste følelse, så lenge man ikke er tissetrengt og har en som synes blæra er morsom å hoppe på. Gleder meg veldig! Håper Frøbel synes det er kjedelig å hoppe på blæra, jeg! :gjeiper: Innom med en lørdagsklem! Yessyess..Da var dagen vel overstått..Eller ikke helt da, men har nå sunket sammen med pc og litt godt. Har vært på jobb (praksis) i dag, så har ikke gjort så mye, egentlig. Men middagen ble god! Marinert ytrefilet med røstipoteter og peppersaus med en enkel salat (salat, agurk, paprika, fetaost og sånne krutonger). Var veldig godt! Fetaost-salat passer kjempegodt til biff, så røstipotetene var kanskje litt overflødige, men godt var det uansett. Må forresten også skryte av den kjempegode biff stroganofen jeg lagde helt fra bunnen av her om dagen! kjempegodt! Var første gangen jeg lagde det, og ble ganske fornøyd. Ha en fortsatt fin lørdagskveld folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #697 Del Skrevet 29. mai 2011 Of to work.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 29. mai 2011 #698 Del Skrevet 29. mai 2011 Håper du får en fin dag på jobb, og jeg legger merke til at jeg skriver mye om blærehopping, men hu her er fæl på akkurat det. Ellers er hu flink til å turne rundt. Så jeg håper jo snart at du får oppleve frøbel turne rundt i magen din også. Snart 16 uker nå, så kan godt hende du kjenner det snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #699 Del Skrevet 30. mai 2011 Håper du får en fin dag på jobb, og jeg legger merke til at jeg skriver mye om blærehopping, men hu her er fæl på akkurat det. Ellers er hu flink til å turne rundt. Så jeg håper jo snart at du får oppleve frøbel turne rundt i magen din også. Snart 16 uker nå, så kan godt hende du kjenner det snart! Jada, dagen ble helt grei! Noe kjedelig, lang og umotiverende, men jeg ble da ferdig! Ferdig ble jeg i dag også! Bare 12 arbeidsdager igjen i praksisen! Tja..Jeg er ikke så flink til å oppdatere for tiden. Har det travelt med praksis, oppgaver, hunden, huset osv. osv. Så blir ofte til at jeg bare leser i dagbøkene uten å skrive så mye. Men sånn er det bare. Blir godt å være ferdig! Begynner å bli kjempeirritert! Mister dagboken min fra mine innlegg heeele tiden! 16 uker i morgen. Tiden går jammen fort! Om bare 4 uker er jeg halvveis! Det er jammen ikke værst! 17 dager til UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #700 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva man ikke skal bli fasinert av i disse gravide tider..Plutselig la jeg merke til at brystvortene har forandret seg. Eller brystknoppen for å være nøyaktig. Den har blitt større/lengre/mer struttende eller hva jeg skal si! Men det er vel bare natrulig det. Den lille må jo ha noe å ta tak i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå