Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Koselig at du er tilbake :) Så spennende det høres ut, alt det du lærer om og praktiserer nå! Og ja, man blir jo på en måte kjent med hverandre her inne, selvom vi har skjulte navn og ikke vet hvem hverandre er, så blir man jo involvert i hverandres liv. Jeg ble foreksempel OPPRINNELIG glad når jeg fant ut at Skytte var gravid igjen. Hehe :)

Hadde egentlig vært super koselig å fått til en sånn "KG - barselgruppe" :) :)

Aww, så søt liten babykul :hjerte: Tror nesten jeg må laste opp et bilde av magen min sånn at du kan se hvordan du kommer til å se ut i uke 18. Haha :gjeiper:

Ja jeg er helt enig med deg. Jeg ble forøvrig også veldig glad da Skytte ble gravid igjen!! :jepp: Er så flott!

Hihi, det må du gjerne gjøre! Artig å sammenligne!

Helluu!!

Hehe, må le litt Snille, søte Teita over meg her

Men man blir jo engasjerte og glade i kgvennenne sine. Noen av jentene her fikk jeg kontakt med som prøver i 2005 og vi har enda litt kontakt vi som fikk barn ca samtidig.

Morsomt at dere deler magebilder også Jeg har surfet mye på youtube og kikket på fødselsvideoer Snakk om å være supergravid Men syns det er så fantastisk flott å se! Bortsett fra et keisesnitt som ble litt vel grotesk for selv meg som ikke finnes naturveik!

Okei, nå kupper jeg boka di med bablingen min, Teri

Vi hørs!

Det er jammen ikke værst, det da! Å klare å holde kontakten. :)

Åh, det skal jeg også gjøre! Hva søker du på? Fødsel?

Hei Teriyaki :)!

Legger igjen en liten hilsen, håper alt står bra til og at du nyter tiden du er gravid :)

Har fulgt dagboken din en stund, men nå følte jeg for å legge igjen et spor etter meg :ler:

søt liten mage du har fått forresten ;)

Hei Mala og :velkommen: Så koselig at du legger igjen et spor etter hvert. :) Det er trivelig når noen har lest dagboken en stund omsider sier hallo! :jepp:

Herregud jeg skjønner ikke hva som går av ryggen min. Det ene øyeblikket er den helt i orden, mens det andre, sånn som i natt, våkner jeg med store smerter! Det var skikkelig vondt! Den var ikke stiv eller noe sånt, bare veldig smertefull! Nå er den også vond, og det er ubehagelig å ligge på ryggen.

Ellers slapper jeg godt av i kveld.

:hoppe: litt for den snille mammaen min som kjøpte meg to par sko i dag! Også har jeg vært å klipt meg. Er ikke helt fornøyd. Frisøren lagde pannelugg på meg, til tross for at jeg ikke sa jeg ville ha det! Jeg har hatt det før, og liker det ikke. Det jeg liker derimot er å ha den skråkuttet mot den ene siden. :sukk: Mamma likte det, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Teriyaki! Legger igjen en hilsen :)

Endret av Pitteliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Huff.. Har du tatt opp med lege/ evt. jordmor at ryggen er vond?

Kanskje du kan få noe fysioterapi eller noe for ryggen?? :vetikke:

Apropo å bli klipt og ikke være fornøyd med frisyren.. Det har skjedd noen ganger med meg også, og da blir jeg virkelig ikke god å ha med å gjøre :fnise:

Jeg blir vanvittig irritert om frisøren gjør mer som hun/han vil og ikke hører på hva jeg sier at jeg vil ha... :nei:

Men jeg er uansett sikker på at du ble veldig flott! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Teriyaki! Legger igjen en hilsen :) Tipper du vet hvem jeg er ;)

Hei og :velkommen: hit!

Huff.. Har du tatt opp med lege/ evt. jordmor at ryggen er vond?

Kanskje du kan få noe fysioterapi eller noe for ryggen?? :vetikke:

Apropo å bli klipt og ikke være fornøyd med frisyren.. Det har skjedd noen ganger med meg også, og da blir jeg virkelig ikke god å ha med å gjøre :fnise:

Jeg blir vanvittig irritert om frisøren gjør mer som hun/han vil og ikke hører på hva jeg sier at jeg vil ha... :nei:

Men jeg er uansett sikker på at du ble veldig flott! :tommelopp:

Nei har i grunn ikke det. Men hvis det vedvarer så blir jeg sikkert å ta det opp med jordmor den 16 juni. Er jo bare litt over to uker til det, så.

Ja hva er det med frisører som gjør andre ting enn man ber om?? Man skal tross alt gå med håret hele tiden..Men jeg er ei sånn ei som blir irritert, men som sier vagt "ja det ble bra". De som kjenner meg derimot ville ha sett at det var løgn. :fnise:

Mulig det ser helt greit ut, men jeg føler ikke at det er meg. Det er mamma, for å si det enkelt. :ler: Håret mitt er nemlig veldig lik den frisyren hun har hatt i årevis, nå! :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

håper du har hatt en fin dag så langt Teriyaki! :klemmer: Og at ryggen blir bedre. Det er ikke greit når kroppen ikke lystrer, men da skal du bare ligge med bena høyt (som du gjorde da lille frøbel ble til :lur:). Okej, den var drøy! :fnise:

Frisører lystrer aldri, de er sin egen sjef. Har vært heldig med de jeg møter dog. :jepp:

Håper du får en fin fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos ryggen, hva slags smerter er det snakk om? Vær obs på tidlig bekkenløsning, det kan være lurt å starte behandling tidlig. Men hvis det er muskulært så er det kanskje praksisen som har skylda? Har jobbet litt på sykehjem, og den løftinga tok på...

God bedring i alle fall. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia du!

Ja, søk på fødsel så kommer det flere videoer:)

Huff, ikke ryggvonder på deg også:( Kanskje jeg har smittet deg

Snill mamma du har  og kjip frisør da! Irriterende!

Håper ryggen din roer seg ned slik at du får en fin kveld og natt.

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du har hatt en fin dag så langt Teriyaki! :klemmer: Og at ryggen blir bedre. Det er ikke greit når kroppen ikke lystrer, men da skal du bare ligge med bena høyt (som du gjorde da lille frøbel ble til :lur:). Okej, den var drøy! :fnise:

Frisører lystrer aldri, de er sin egen sjef. Har vært heldig med de jeg møter dog. :jepp:

Håper du får en fin fin kveld.

Hehe, ja ryggen kjennes bedre ut i dag! :jepp: Jeg har vært heldig to ganger tror jeg. De andre gangene har det vært ting jeg har vært missfornøyd med.

Apropos ryggen, hva slags smerter er det snakk om? Vær obs på tidlig bekkenløsning, det kan være lurt å starte behandling tidlig. Men hvis det er muskulært så er det kanskje praksisen som har skylda? Har jobbet litt på sykehjem, og den løftinga tok på...

God bedring i alle fall. :klemmer:

Det var vel mest muskelsmerter, og noe stiv øverst i ryggen. Ikke sånn vond i korsryggen, og det er vel der jeg hadde hatt vondt hvis det var begynnende bekkenløsning? Men uansett, føler meg litt bedre nå! :)

håper at ryggen blir bedre :klemmer:

Ja den blir da det! :klemmer:

Heia du!

Ja, søk på fødsel så kommer det flere videoer:)

Huff, ikke ryggvonder på deg også:( Kanskje jeg har smittet deg

Snill mamma du har  og kjip frisør da! Irriterende!

Håper ryggen din roer seg ned slik at du får en fin kveld og natt.

Klem!

Ja mamma har vært veldig generøs etter at jeg ble gravid! :fnise:

Nå er jeg såå sulten! Men det er samboer sin tur å lage frokost! Jeg har gjort det hver gang i det siste, så skal prøve å vekke han snart så han kan ordne det!

Til søndagsfrokost så steker vi som regel rundstykkre, bacon, egg, koker tomatbønner og har eventuelt litt pålegg i tillegg! :jepp: Tomatbønner er såå godt!

Ellers skal jeg slappe av. For de neste to ukene blir utrolig slitsomme. Skal jobbe hver eneste dag! Om to uker har jeg altså min første fridag, på ja..To uker! :sukk: Men det går vel bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den frokosten hørtes god ut! :) etter en lang natt med dårlig søvn, har jeg bestemt meg for å våkne nå, og ligger i sengen og er sulten selvfølgelig, men har så kramper i magen at jeg ikke orker å gå opp å lage noe. Hvorfor kan ikke han som ligger ved siden av meg våkne opp og lage frokost da. Bleeh :)

Uff, hørtes slitsomt ut med så mye jobb.. Men det klarer du! :) Flinka :klemmer:

Ha en fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Tomatbønner er himmelske, dog det er år og dag siden jeg sist har spist dem. TRor jeg skal lage meg en skikkelig frokost en dag, med speilegg, bacon, ristet grovbrød og tomatbønner. :sjenert: Legger nå merke til at jeg kanskje kunne sittet under bordet deres og tigget. :fnise: Dere får ha en kjempeflott frokost.

Huff, ikke greit med ingen fridag over 2 uker :klemmer: Skjønner veldig godt at det kan bli slitsomt. Jobbet som renholder nonstop kveldskift, med påfølgende morgenskift i 2 uker (så var gjerne kveld en dag, morgen en annen, kveld neste osv), ikke bare en gang, men to ganger. Så vet veldig godt at det blir slitsomt.

:klemmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teita: Ja det er skikkelig godt med sånn frokost! Og mette ble vi. :jepp: Håper mannen din stod opp slik at du fikk en skikkelig god frokost! :jepp:

Delphina: Ja det er utrolig godt med tomatbønner! Og tenk at jeg for et eller to år siden ikke likte bønner! Hehe..

Den jobbinga di du forteller om hørtes skikkelig slitsom ut!! Men ble vel masse penger på deg! ;)

Internetten er såå treg! Faktsik så treg at jeg bruker to datamaskiner nå. MEn den ene loader, leser/skriver jeg på den andre før jeg trykker på et eller annet som gjør at ny side må lastes opp, så leser/skriver jeg på den andre. :ler: Den er treg fordi hastigheten har blitt satt ned pga. ubetalt regning. Dvs. betalte den nettopp da jeg fikk sms om det. Poenget er det at vi har for hundrede gang ikke fått noen regning. Den kommer muligens å e-post til kjæresten, men vi har spesifiktg spurt flere ganger om å få den i posten, fordi han sjekker aldri e-posten sin! Men tror dere at de klarer det? Neeeeida!

IKKE bestill NextGentel, folkens! Det tok over seks uker fra vi bestilte til vi fikk internetten. I realiteten skal det faktisk bare tato uker. Men de gjorde feil på feil, dukket ikke opp, hold ikke hva de lovet osv. Dere kan tro telefonregningen min ble høy den tiden der. Kundeservice koster penger det, må vite! Så kan vel heller si "kundeservice".

Blir jeg irritert? Neeeida! :ler:

Nå skal jeg koke med nudler. Jeg har totalt dilla på mr.lee, noe som er dumt da det er null næring, og masse karbohydrater i det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Fikk tjent en hel del, men var sliten i ryggen etter den jobbingen. :sjenert: Har alltid likt tomatbønner, og tenker på diverse paier jeg har spist med tomatbønner. :sikle:

Har erfaring med NextGentel, og det er ikke akkurat positivt, og ser at vi kanskje har veldig lik erfaring. Ikke kundevennlige i det hele tatt. :kjefte: Tror det kanskje er bedre med noen av de andre selskapene, har prøvd en del og har mine favoritter for å si det sånn. :fnise:

Nudler er bare farlig godt, og du får jo inn en del salt nå vet du. Kan være et greit alternativ når man føler seg dårlig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...