Gjest zeppelin Skrevet 17. mai 2011 #621 Del Skrevet 17. mai 2011 Hei på du! Gratulerer med 14 uker! Det går unna, gitt! Skal si du er en produktiv ung kvinne! Det er så deilig å få ting gjort:) oppgaveskriving, Planting av blomster, turer med hunden, jobb! Akkurat nå er du mitt forbilde. Og det er ikke tull en gang! Jeg har vært mesteren av "slapphet" i det siste. Må skjerpe meg her... Stikker innom i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #622 Del Skrevet 18. mai 2011 Fjorten uker allerede Høres ut som du har hatt en fin feiring Kos deg resten av dagen Ja 14 uker! Det er jammen ikke værst, synes jeg! Begynner jo faktisk å komme et stykke på vei nå! Weeeee!!!! 14 uker!!! Håper jeg tar deg igjen snart, hehe:) Hørtes ut som en bra dag og sofaen er jo bare best da Du tar meg helt sikkert igjen kjempesnart! Hei på du! Gratulerer med 14 uker! Det går unna, gitt! Skal si du er en produktiv ung kvinne! Det er så deilig å få ting gjort:) oppgaveskriving, Planting av blomster, turer med hunden, jobb! Akkurat nå er du mitt forbilde. Og det er ikke tull en gang! Jeg har vært mesteren av "slapphet" i det siste. Må skjerpe meg her... Stikker innom i morgen! Heisann du! Her går det unna, ja. Nåja, det går veeeldig i perioder hvor produktiv jeg er! men så koooselig sagt! Det jeg har funnet ut, er at slapphet avler slapphet, og effektivitet avler effektivitet! Så bare å hoppe i det, så blir det lettere å komme seg i gang med det som skal gjøres neste gang, enn om man bare ligger og slakker på sofaen eller noe sånt. Da jeg var på mitt værste for noen uker siden, så utsatte jeg til og med å lage meg frokost, fordi jeg gadd bare ikke. Planen for i dag er egentlig kun å jobbe i praksisen. Kunne kanskje ha ryddet litt og sånt i huset før den tid, men har så vondt i ryggen i dag. Så tenkte jeg skulle slappe litt av i stedet. Ha en fortreffelig dag, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mai 2011 #623 Del Skrevet 18. mai 2011 Hørtes ut som en god plan å slappe av! Pass på ryggen din og hvil når du trenger det. Vet hva du mener ang slapphet og effektivitet. Jeg får alltid gjort mer når jeg har mye å gjøre. Dersom jeg kun har småting å gjøre utsetter jeg dem bare. Er liksom ikke så nøye da..! Men du er flink!! Ha en fin dag på praksisjobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. mai 2011 #624 Del Skrevet 18. mai 2011 Utsette frokost!? Nei fy da! Her må jeg snike meg til frokost ellers blir jeg vanskelig å leve med. Enig med Skytte, du må passe på ryggen din. Sier ikke det for å være slem, men du kommer ingen vei med enda vondere rygg. Så i dag skal du ta deg fri og slappe av, se litt tv og bare puste ut. Er veldig som Skytte, har jeg mye å gjøre, er jeg effektiv. Har jeg lite å gjøre, så blir det bare sånn halvveis jobbing. Håper uansett du får en fin fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 18. mai 2011 #625 Del Skrevet 18. mai 2011 Du fortjener en dag med avslapping, Teriyaki:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mai 2011 #626 Del Skrevet 18. mai 2011 Håper dagen din ble fin og at natten blir like så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 19. mai 2011 #627 Del Skrevet 19. mai 2011 Det jeg har funnet ut, er at slapphet avler slapphet, og effektivitet avler effektivitet! Det er veldig sant! Kjenner det såå godt igjen! Og i dag skal jeg avle masse effektivitet Hei forresten - en stund siden jeg har vært innom her. Og ukene flyr jo av gårde her hos deg. Grattis med godt over 14 uker Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mai 2011 #628 Del Skrevet 19. mai 2011 Hmmm, nesten så du er savnet nå altså Håper alt står bra til og at du ikke er helt utslitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. mai 2011 #629 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #630 Del Skrevet 19. mai 2011 Hørtes ut som en god plan å slappe av! Pass på ryggen din og hvil når du trenger det. Vet hva du mener ang slapphet og effektivitet. Jeg får alltid gjort mer når jeg har mye å gjøre. Dersom jeg kun har småting å gjøre utsetter jeg dem bare. Er liksom ikke så nøye da..! Men du er flink!! Ha en fin dag på praksisjobben! Hehe, ja ikke sant! Akkurat sånn er det med med også! Ryggen føles fin igjen nå! Utsette frokost!? Nei fy da! Her må jeg snike meg til frokost. ellers blir jeg vanskelig å leve med. Enig med Skytte, du må passe på ryggen din. Sier ikke det for å være slem, men du kommer ingen vei med enda vondere rygg. Så i dag skal du ta deg fri og slappe av, se litt tv og bare puste ut. Er veldig som Skytte, har jeg mye å gjøre, er jeg effektiv. Har jeg lite å gjøre, så blir det bare sånn halvveis jobbing. Håper uansett du får en fin fin dag Så klart sier du ikke det for å være slem!! Slappet godt av i går før jobb, ja! Dagen ble forøvrig flott! Satt kateter for første gang! Du fortjener en dag med avslapping, Teriyaki:) Håper dagen din ble fin og at natten blir like så Dagen ble fin, og natten også! Jeg våknet på et punkt av at jeg snakket i søvne, og det var noe så basalt som: "Du må koste det bort!" Så spør samboer; Koste bort hva da? "Bæsjen! Du må koste den bort!!!"..Endte opp med at jeg ble såååå irritert fordi han ikke skjønte hva jeg snakket om. Hva i ALLE dager drømte jeg om mon tro? Det er veldig sant! Kjenner det såå godt igjen! Og i dag skal jeg avle masse effektivitet Hei forresten - en stund siden jeg har vært innom her. Og ukene flyr jo av gårde her hos deg. Grattis med godt over 14 uker Ha en flott dag Ja tiden flyyyt! Og hei på det så klart! Koselig at du er innom! Hmmm, nesten så du er savnet nå altså Håper alt står bra til og at du ikke er helt utslitt.. Du er så skjønn, Skytte! Alt står bra til! Har ført vært på seinvakt i går, så dagvakt i dag etterfulgt av middaglaging og litt kjærestekos foran tv-skjermen før han dro på tur med hunden! Hvordan går det? Det går bra vet du! Tja, hva skal man si? I dag da jeg frøs en del, så merket jeg noe rart da jeg kom inn igjen. Brystvortene begynte å SVI! Det ga seg etter et par minutter, men det var en rar følelse. Magen er der enda, og alt annet likeså! Tok mitt første magebilde i går! Skal se om jeg får lagt det ut! Det var noe mer jeg hadde på hjertet..JA! Jeg har *bank i bordet* tydeligvis fått tilbake sexlysten! Den har vært fraværende i minst to måneder nå, og det har vært såå frustrerende! De siste dagene derimot har jeg hatt lyst hver dag! Det gjør godt for forholdet. I dag har jeg tatt et diabeteskurs! Så så snart jeg får kompetansebevis, så trenger jeg bare litt opplæring, også er jeg kvalifisert til å sette insulin! Ha en fantastisk dag alle dere fantastiske jenter! Er det ikke rart hvor glad man kan bli i folk man aldri har møtt? Vi blir jo kjent med hverandre, og på en måte involvert i hverandres hverdag siden vi skriver om den hele tiden..Det er koselig! Skulle ønske dere bodde i samme by som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #631 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Her er første magebilde! Dette er altså tidlig på dagen, altså er jeg ikke oppblåst og stor sånn som nå, men kulen er nå der! Uke 14+1! Edit: Oi, det ble så stort! Skal prøve å fikse det! Edit2: sånn, nå er det fikset, tror jeg! Endret 19. mai 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mai 2011 #632 Del Skrevet 19. mai 2011 Der var du!! Og fiiine lille magen din Oioi, du lærer stadig nye ting ser jeg. Kateter er ikke bare bare, flink du er:) Diabetes er litt interessant. Satte en del insulin og styra med sånt i min forrige karriere:) Heheey, sexlyst er very good Alltid fint når den delen fungerer som man vil. Her står det ikke på lysten men på evnen Mannen sier at han nekter å ødelegge ryggen min enda mer! Så nå må den bli bra snart!! Koselig med kjærestetid Nyt det mens dere kan og vær flinke til å være kjærester når dere blir foreldre også. Alle snakker om det men det er sååå viktig at det kan aldri bli nok fokus på det! Skulle også ønske at alle dere bodde her! Gleder meg litt til å være lengre på vei og kanskje få vite om andre her i byen. Vet i alle fall om to andre som prøver:) Litt kos å ha noen i samme situasjon og kan trille med etterhvert! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 19. mai 2011 #633 Del Skrevet 19. mai 2011 Såååå skjønn mage! Tørr ikke legge ut min, er for polstra. Det er merkelig det at man blir glad i mennesker man ikke har møtt, men som sagt, vi får jo et innblikk i et annet menneskes liv gjennom dagbøkene. Synes dere alle skulle bodd i nabolaget, og så kunne vi snakket om babyene våre over vannet vi drikker (eller te/kaffe/cola for den som vil). Det hadde blitt rart, men er også morsomt å tenke på. Delphina som viser frem den hoppende magen. Har alltid hatt lyst, men her er man redd for at lillefrøkna får traumer av at mamma og pappa har sex. Høres ut som det går skikkelig bra for tiden, og det å sette kateter må ha vært spesielt. Du er tøff, tror jeg hadde stått traumatisert med kateteret i en hånd og grini. Vaske masse blod har jeg ikke problem med, og å fly inn i smitterom (for smittevask), det synes jeg er artig, men.. Vet ikke om jeg hadde greid det med å sette kateter. Tøffe sykepleierstudent Teriyaki! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 19. mai 2011 #634 Del Skrevet 19. mai 2011 Så fin liten mage Nå kommer den bare til å bli større og større Følger litt ekstra med på deg siden vi er nesten like langt på vei. Tenk hvor koselig det hadde vært om vi alle hadde bodd i samme by! Har ingen her som også er gravid så er veldig glad jeg har dere å prate med om det vi går igjennom nå. Bra lysten er kommet tilbake. Hjelper godt på forholdet det Nå kommer jo bf på besøk snart for ultralyd så kanskje jeg får litt jeg og Det der forholdet våres er så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zeppelin Skrevet 19. mai 2011 #635 Del Skrevet 19. mai 2011 Så fiiin og søt mage du har fått:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. mai 2011 #636 Del Skrevet 20. mai 2011 Åh, deilig babyklump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #637 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Der var du!! Og fiiine lille magen din Oioi, du lærer stadig nye ting ser jeg. Kateter er ikke bare bare, flink du er:) Diabetes er litt interessant. Satte en del insulin og styra med sånt i min forrige karriere:) Heheey, sexlyst er very good Alltid fint når den delen fungerer som man vil. Her står det ikke på lysten men på evnen Mannen sier at han nekter å ødelegge ryggen min enda mer! Så nå må den bli bra snart!! Koselig med kjærestetid Nyt det mens dere kan og vær flinke til å være kjærester når dere blir foreldre også. Alle snakker om det men det er sååå viktig at det kan aldri bli nok fokus på det! Skulle også ønske at alle dere bodde her! Gleder meg litt til å være lengre på vei og kanskje få vite om andre her i byen. Vet i alle fall om to andre som prøver:) Litt kos å ha noen i samme situasjon og kan trille med etterhvert! Klem! Hihi, takk! Er litt artig at den faktisk vises litt nå. Ja det er spennende å lære nye ting! Sykehjemmet jeg er på skal ha enda et kurs, en sånt minilab-kurs. Da får jeg øvd meg på å sette blodprøver og sånt. Såååå skjønn mage! Tørr ikke legge ut min, er for polstra. Det er merkelig det at man blir glad i mennesker man ikke har møtt, men som sagt, vi får jo et innblikk i et annet menneskes liv gjennom dagbøkene. Synes dere alle skulle bodd i nabolaget, og så kunne vi snakket om babyene våre over vannet vi drikker (eller te/kaffe/cola for den som vil). Det hadde blitt rart, men er også morsomt å tenke på. Delphina som viser frem den hoppende magen. Har alltid hatt lyst, men her er man redd for at lillefrøkna får traumer av at mamma og pappa har sex. Høres ut som det går skikkelig bra for tiden, og det å sette kateter må ha vært spesielt. Du er tøff, tror jeg hadde stått traumatisert med kateteret i en hånd og grini. Vaske masse blod har jeg ikke problem med, og å fly inn i smitterom (for smittevask), det synes jeg er artig, men.. Vet ikke om jeg hadde greid det med å sette kateter. Tøffe sykepleierstudent Teriyaki! Hehe, ja det er jo mange som bruker å ha KG-treff, og spesielt de som er gravide, tror jeg. Men det er jo ofte de som bor i Oslo og sånt. Er så mange flere derfra enn f.eks. herfra, hvor det knapt er 40 000 innbyggere. Eller..Mulig det er litt mer nå, vet ikke helt. Kateter var noe jeg hadde gruet meg til, men etter å ha sett på flere ganger så føltes det litt mindre skummelt når det var på tide å gjøre det selv! Hehe, ja de første årene jeg var sammen med min kjære så hadde jeg lyst så og si hele tiden. Vi hadde sex hver dag, og hvis noen sa nei så var det han! Men så har jeg hatt en lengre periode på sikkert et halvt år hvor han har tatt mest initiativ og jeg har sagt mest nei. Så det er deilig å endelig ikke tenke "jaja, det blir jo bra når man først kommer i gang", igjen. Vi har jo vært sammen i snart fire år, så det er klart man opplever jo litt nedturer og sånt i forhold til hvor mye sex man har. Men vi har aldri vært gjennomsnittlig, som da er en til to ganger i uken, alltid ligget godt over Så fin liten mage Nå kommer den bare til å bli større og større Følger litt ekstra med på deg siden vi er nesten like langt på vei. Tenk hvor koselig det hadde vært om vi alle hadde bodd i samme by! Har ingen her som også er gravid så er veldig glad jeg har dere å prate med om det vi går igjennom nå. Bra lysten er kommet tilbake. Hjelper godt på forholdet det Nå kommer jo bf på besøk snart for ultralyd så kanskje jeg får litt jeg og Det der forholdet våres er så rart. Ja den er bra liten for øyeblikket, hehe. Spørs om man synes den er så søt når jeg er høygravid.. Når du nevner det med at vi er nesten like langt på vei..Har du begynt å kjenne spark? Jeg håper virkelig jeg er sikker på at jeg har kjent noe når jeg er kommet dit du er. Så fiiin og søt mage du har fått:) Åh, deilig babyklump Babyklump ja..Det var riktig ord. Endret 20. mai 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. mai 2011 #638 Del Skrevet 20. mai 2011 Koselig at du er tilbake Så spennende det høres ut, alt det du lærer om og praktiserer nå! Og ja, man blir jo på en måte kjent med hverandre her inne, selvom vi har skjulte navn og ikke vet hvem hverandre er, så blir man jo involvert i hverandres liv. Jeg ble foreksempel OPPRINNELIG glad når jeg fant ut at Skytte var gravid igjen. Hehe Hadde egentlig vært super koselig å fått til en sånn "KG - barselgruppe" :) Aww, så søt liten babykul Tror nesten jeg må laste opp et bilde av magen min sånn at du kan se hvordan du kommer til å se ut i uke 18. Haha :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. mai 2011 #639 Del Skrevet 20. mai 2011 Helluu!! Hehe, må le litt Snille, søte Teita over meg her Men man blir jo engasjerte og glade i kgvennenne sine. Noen av jentene her fikk jeg kontakt med som prøver i 2005 og vi har enda litt kontakt vi som fikk barn ca samtidig. Morsomt at dere deler magebilder også Jeg har surfet mye på youtube og kikket på fødselsvideoer Snakk om å være supergravid Men syns det er så fantastisk flott å se! Bortsett fra et keisesnitt som ble litt vel grotesk for selv meg som ikke finnes naturveik! Okei, nå kupper jeg boka di med bablingen min, Teri Vi hørs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 20. mai 2011 #640 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei Teriyaki ! Legger igjen en liten hilsen, håper alt står bra til og at du nyter tiden du er gravid Har fulgt dagboken din en stund, men nå følte jeg for å legge igjen et spor etter meg søt liten mage du har fått forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå