Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Veldig trøtt og sliten. :sukk: Jobb om to timer. Fra 13-19.

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer trøtt og sliten!! Er på jobb nå. Starter ni. Fryktelig mye stress her i dag :( Overlev på jobb da, du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Huff, ikke greit å være sliten før man skal på jobb, man skal være det etter jobb. :jepp:

Håper du får en fin, og ikke for slitsom dag i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben gikk bra den! Og etter en flott tur med hunden så fikk jeg slappet av. :)

Nå lager jeg stor, tjukk og god omelett med bacon, ost og krydder med tomatbønner og rundstykker. :jepp:

Skal si tiden går fort om dagen. Nå nærmer jeg meg 14 uker! :)

Dagen i dag går bort til lekse. :sukk:

Edit: Her går det unna! Har allerede skrevet 900 ord, og oppgaven skal være på ca. 2000. Bare brukt en time hittil! Lønner seg jammen å gjøre seg ferdig med alt av reesearch og danne seg et bilde av hvordan oppgaven skal bygges opp før man setter i gang. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med første praksisoppgave! :bolledeig: :bolledeig:

Sankker om å være effektiv! Har bare brukt to timer og et kvarter på 2130 ord! Og det er velskrevne ord også. Er faktisk veldig fornøyd med oppgaven. Har en praksisoppgave igjen nå, og den er litt mer omfattende, men likevel, er halvveid i antall oppgaver! :hoppe:

Nå skal jeg ut og nyte solen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dagen har vært flott, den! Har vært på plantasjen og kjøpt tjue stemor, tre margaritter og to blomster til som jeg ikke vet hva heter. Har plantet alt ut. Noe i bedd og noe i potter/kasser. Ble veldig flott! :)

Så nå er hagen enda et skritt nærmere kjempepen, og den er klar til 17. mai! :)

Så har jeg, en veninne av meg og kjæresten grillet. :) Voffsen har koset seg masse ute i været. Han har vært ute fra ca. klokken to (lang tur) til klokken åtte. Koset seg i hagen og i fjæra etter turen. :) Han gikk ganske langt ut i vannet i dag, så han blir tøffere og tøffere. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Du hadde virkelig en effektiv søndag :jepp:

Det er mer enn hva jeg kan skryte på meg.. Men så hadde vi regnvær også :regn: (hvis jeg kan skylde på det) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kooooselig søndag hos dere 

Plantasjen er genialt! Har også vært der. Er så fint nå med blomster og løv på trærne Me like!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med oppgaven :) Så deilig det må være. Koselig å ha stelt i stand en fin hage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært lite flink til å besøke deg i det siste, men har tenkt på deg. :hug:

Er imponert over hvor effektiv du var med oppgaven. :jepp:

Hva skal/gjorde du på 17. mai? Jeg skal til byen, hvis det ikke regner trollkjerringer. Så skal jeg spise risengrynsgrøt med familien. Det vil si, jeg spisernrisengrynsgrøtnog de spise rømmegrøt. :spise: Om ettermiddagen skal jeg på koltbord hos ei venninne. :)

Håper du har en strålende 17. mai og koser deg masse! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herre Jemini for en skrivefeil i forrige inmlegg. :ler: Gidder ikke rette den fra iPaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å være ferdig med oppgaven! :nigo:

Det har vært litt planting her også, alltid deilig når det går mot vår og fargerike blomsterbed!

Ha en strålende 17. mai! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært lite flink til å besøke deg i det siste, men har tenkt på deg. :hug:

Er imponert over hvor effektiv du var med oppgaven. :jepp:

Hva skal/gjorde du på 17. mai? Jeg skal til byen, hvis det ikke regner trollkjerringer. Så skal jeg spise risengrynsgrøt med familien. Det vil si, jeg spisernrisengrynsgrøtnog de spise rømmegrøt. :spise: Om ettermiddagen skal jeg på koltbord hos ei venninne.

Håper du har en strålende 17. mai og koser deg masse! :flagg:

Heihei! Det er ikke så farlig det, er bare hyggelig når du kan! :)

Jeg liker heller ikke rømmegrøt! Men har du smakt fløyelsgrøt? Det er jo på en måte rømmegrøt uten rømme. Sånn man lager med jevning. Det er jo sååå godt! :jepp:

Ja, men det er typisk meg, det der. Når jeg først kommer i gang, så går det veldig fort. Får skriveånden over meg. Også setter jeg meg ofte inn i stoffer lenge før jeg begynner, og lar det modnes litt i hodet. På den måten får jeg ikke skrivesperre. :)

Har hatt en helt fin 17. mai! :):flagg:

Så deilig å være ferdig med oppgaven!

Det har vært litt planting her også, alltid deilig når det går mot vår og fargerike blomsterbed!

Ha en strålende 17. mai! :flagg:

Ja det er veldig deilig! Blir så fint med blomster. :)

:hoppe: For 14 uker i dag

Ha en fin 17. mai feiring :)

14 uker ja! Tenk det. :) Rart å tenke på at jeg er halvveis om 6 uker! Gosj! :fnise:

Herlighet! allerede 14 uker?!

Og gratulerer med dagen! Ha en flott 17. mai.

Gratulerer med dagen ja!!

Vel..Dagen startet med praksis-jobbing fra halv åtte til halv to. Fikk gå litt tidligere. :) Det var jo litt koselig. Satt store deler av tiden sammen med de andre i stuen og så 17. mai på tv2!

Deretter skyndte jeg meg hjem, og tok på meg (sleit på meg) bunaden! Gikk så opp i nabolaget hvor det var sånn samling med pølser, loddtrekning og sånt. Så dro vi til byen for å gå litt rundt på tivoliet (i Bodø kommer det et tivoli hver 17. mai, så det er tradisjon), og deretter så vi på borgertoget. :) Nå ligger jeg plantet i sofaen. Det er godt, det!

Er artig å se at magen er der nå. Dvs. den krymper så klart om natten, men den er der, ingen tvil om det. For øyeblikket ser det bare ut som at jeg har lagt på meg litt, så de som ikke vet at jeg er gravid tenker vel sitt... :ler:

Lille Frøbel får hår på kroppen nå! Og snaaart kommer Frøbel til å kunne høre oss på utsiden! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeee!!!! 14 uker!!! Håper jeg tar deg igjen snart, hehe:)

Hørtes ut som en bra dag og sofaen er jo bare best da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...