Gå til innhold

Lille overaskelsen er på utsiden <3

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig at dere jubler sammen med meg! :hoppe: Det er deilig å endelig være 12 uker på vei! Men kjente egentlig ikke noen for for lettelse i mårrest, for jeg har ikke vært det spor engstelig de siste par ukene. Men deilig er det uansett! :jepp:

Nå har jeg vært i praksis i dag, og venter nå på gratengen som står i ovnen. :) Er veldig sliten, så blir godt å slappe av litt. Ellers bør jeg gjøre litt lekse.

Magen poppet litt fram i dag! Vet jo ikke om det bare er luft, men det virker som om den er kommet for å bli. Får se i morgen tidlig om den enda er der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!

I dag har jeg senvakt i praksisen. To til ti. Så sånn kan det gå. Og i morgen har jeg tidligvakt, men må på jobb noen timer etterpå, så det blir tolvtimersdag på meg i morgen. Gleder meg til disse to dagene er over, for da tar jeg helg. :)

Magen forsvant igjen den. Så det blir vel å ta noen uker før jeg får en ordentlig liten kul. Menmen. Gleder meg til det, og til å kjenne spart. Akkurat nå føler jeg meg ikke gravid, tross alt. Vel..Bortsett fra at jeg må på do om natten, da.

Men jeg antar det er like greit at jeg ikke kjenner så mye til det siden jeg er i praksis nå. Så lenge jeg kjenner det om en fem-seks ukers tid. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker enda første gang jeg kjente sparkene fra Minime :rodmer:

Gled deg! (:

Tenker det skal bli godt med helg etter to sene dager ja.

Ha en flott Onsdag i Bodø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Du har jo nådd 12 uker allerede!!! Jeg synes da virkelig du tar meg igjen :nigo:

:strix::strix: Hurra for 12 uker :strix::strix:

Håper formen din er fin, og at du får en super dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med tolv uker! :duskedame:

Takktakk! :hoppe:

Husker enda første gang jeg kjente sparkene fra Minime :rodmer:

Gled deg! (:

Tenker det skal bli godt med helg etter to sene dager ja.

Ha en flott Onsdag i Bodø!

Åh ja det blir nok en opplevelse å kjenne sparkene første gangen. :)

Du har jo nådd 12 uker allerede!!! Jeg synes da virkelig du tar meg igjen :nigo:

:strix::strix: Hurra for 12 uker :strix::strix:

Håper formen din er fin, og at du får en super dag :strix:

Jah, her går det unna! Det virker jo så stor forskjell når den ene er f.eks. 12 uker på vei, mens den andre bare er 7 uker, men så fort man kommer litt lenger så jenver det seg jo litt ut. :)

Da er det nesten helg på meg! Har fire timer jeg skal jobbe i kveld, men bortsett fra det så skal jeg ikke jobbe før mandag! Blir deilig. ;) Dagen ble ikke like lang og hektisk som jeg først trodde. :)

Dagens graviditetsprat: Etter at jeg har nådd 12 uker så har menssmertene kommet sterkere tilbake igjen. Så det er tydelig at livmoren begynner å strekke godt på seg nå. :) Ellers går jeg og venter spent på post fra sykehuset, altså innkalling til UL. Vil bare ha en dato så jeg har det å se fram til! :fnise: Men ellers så har jeg jo første jordmortime 6 juni å se fram til, og det er jo ikke bare bare! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Neeei, det er ikke bare bare :fnise: Er utrolig artig å være hos jm, selv om de som oftest bare sjekker symfyse-fundusmål, urin og du får høre hjertet til fosteret (nok en gang). Liker spesielt det siste, holdt på å grine nå på tirsdag, fordi jeg var så glad at forloveden fikk høre lille apekatten sin for første gang. :fnise:

Det vokser og vokser inni der. Når du er hos jm, så er livmoren din et par cm under navelen. Tenk på det!

Håper du har hatt noen fine dager så langt og at du har en fin fin dag i dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen på å ikke føle seg gravid lenger. Har ikke følt meg gravid på nesten to uker. Men vi er sikkert det, hehe :) Lykke til videre med praksisen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også på tid for Ul. Gleder meg som en unge til å se gullet igjen og til å høre hjerte. Har enda ikke hørt det.

Deilig med langhelg da :) Jeg håper på fint vær så vi kan grille. Elsker å grille :)

Hvordan er det med matlysten din egentlig? Jeg sliter litt med å få i meg nok mat som oftest. Har fått avsmak på ganske mye :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://babystrology.com/baby-tools/baby-tickers/

Det var også en ganske kul ticker!

Har den på babyverden nå, så beholder jeg den jeg har her. :)

Delphina: Ja jeg har jo ikke hørt hjertelyden enda, så ser veldig fram til det! :)

Jeg håper jeg har fått en liten kul da, ja! :) Jeg er jo litt høy, så ser egentlig for meg at jeg får mage litt sent, at babyen ligger litt mer inni meg enn hos de som er lavere.

Teita: hehe, nei ikke sant. Det er litt kjedelig også, for man begynner jo av og til å lure på om ting er i orden. Men nå har jeg ikke hatt noen mer symptomer enn det jeg har nå i det hele og det store, så har egentlig ingen grunn til å være bekymret. Derfor er jeg ikke det heller. :)

nima: Ja det blir så flott! Spesielt gleder jeg meg til å få vite kjønn! Er utrolig spent på akkurat det!!

Matlysten min er det ikke noe å si på! Den er akkurat som før, kanskje enda litt større! :fnise:

Og ang. matlyst og sånt; I morgen skal jeg på prøvetime på et annet treningssenter enn der jeg er medlem. Så får man satse på at jeg kommer meg i treningen igjen! :hoppe: :hoppe:

Nå skal jeg på jobb snart, hadebra! :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har søsteren til samboeren min fått sitt andre barn! Kjedelig at jeg må på jobb sånn at jeg ikke kan være med å besøke den lille. Men får sett han i morgen da. :):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Da blir det ekstra deilig å høre hjertelyden. Synes det å se hjertet slå var litt mindre spennende enn det å høre hjertet, men så er det kanskje preferanser vi alle har.

Du har sikkert fått en liten kul (noe jeg misunner deg for), jeg ser bare ikke min. :fnise: Jeg synes jeg er like "tynn" som alltid, og jeg er nogenlunde høy (1.70m +). :fnise: Ser alle damene som har skikkelig struttemage og jeg har ingenting. :kjefte: Tror vi alle synes på forskjellige tidspunkt uansett. Ingen er like.

Det er jo vanlig at man ikke kjenner seg gravid inntil du kjenner sparkene. Så blir du påmint at det er noen i magen din som vokser. :fnise:

Håper du har en fin vakt i dag :) Og så koselig at du har blitt tante (på en måte). Sier gratulerer jeg! :klemmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om den kulen, jeg. Kanskje en liten antydning til mage, men kan jo godt være det bare er luft og et par av de kiloene jeg har lagt på meg. :fnise: Jeg er forøvrig 174,5 cm. :) Også veide jeg 68 kg da jeg ble gravid (i utgangspunktet 67, men hadde gått opp et kg som jeg holdt på med å bli kvitt), og nå veier jeg 72 kg. Nå legger jeg veldig jevnt på meg, så det er ikke lett å se at jeg har lagt på meg noe som helst. Jeg ser det vel litt, men ingen andre gjør det, ikke en gang kjæresten min.

Men at den kommer snart det i alle fall ingen tvil om. Jeg har hatt veldig mye menssmerter i dag, så det er tydelig at livmoren strekker på seg. Litt stikninger også, men ikke mye.

Jeg var faktisk ikke så opptatt av hjertet på UL. Så fort jordmor sa at hjertet var friskt og sterkt, så var fokuset mitt på armer, bein, fingre, hode, antydningen til nese osv. :)

Nei det er jo ikke uvanlig. Men begynner å bli litt utålmodig nå. :fnise: Føles ut som om jeg har vært gravid i en evighet, så gleder meg veldig til spark nå. Det er jo ikke alle som finner ut av det så tidlig som uke 4, tross alt.

Vakten gikk greit unna, men nå er jeg sliten. Merkelig hvor sliten man blir av bare fire og en halv time jobbing. Blir så lettere sliten nå, og det er irriterende! :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...