Gå til innhold

Strømpebukse, stay-up`s eller strømper med strømpe holder

Hva skal dere ha under kjolen  

1. 1. Hva skal dere ha under kjolen

• Strømpebukse
      2
    • Stay-up`s
      8
    • Stømper med strømpeholder
      11
    • Disney sokker
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha og hvorfor akkurat det valget ? :tommelsmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysset for Disney sokker, fordi det er den shape`n jeg kommer nærmest. Skal ha knestrømper, nemlig....

Kan ikke forda stay-ups, eller hofteholder strømper. Ankelsokker blir i korteste laget. Skal vrenge av meg knestrømpene før gubben får sjans å se det....

Skrevet

Strømper og strømpeholder - antar i hvert fall det. Ikke lyst til å styre med strømpebukse den dagen, ikke i kombinasjon med pent undertøy. Og har litt varierende erfaringer med stay ups.

Skrevet

Hey, hvor er "ingenting"-valget hen da?

Jeg hadde ikke strømper, og var særs fornøyd med det.

Skrevet
Skal ha knestrømper, nemlig....

Det har jeg søren ikke tenkt på Tex, at jeg kan ha knestrømper under kjolen. Strømper har vært et dilemma for meg. Kan ikke ha strømpeholdere fordi det vil vise gjennom kjolestoffet, og jeg liker heller ikke stay-ups.Kan ikke ha vanlig truse under engang. Trusekanten vil også vise. Må ha en body under.

Skrevet

Jeg skal også ha knestrømper. Hater både stayups og strømpebukser. Syntes begge deler er ubehaglige å gå med. Derfor har jeg tenkt lenge på dette med knestrømper.

Skrevet

Kjærsten min ønsker att jeg skal ha stay ups, hofteholder, og ingen ting mer! Noen som har planer om dette??...

Skrevet

Hvis du mener truseløs.....??

Da ville jeg i tilfelle valgt å ta den av meg etter kirketid. Det kunne ikke falle meg inn å gå truseløs i kirken.

Skrevet
Da ville jeg i tilfelle valgt å ta den av meg etter kirketid. Det kunne ikke falle meg inn å gå truseløs i kirken.

Helt enig! :enig_animasjon: :enig_animasjon:

Skrevet

Stilongs??? hehe...

kommer til å fryse rompa av meg om jeg har strømper eller stay ups på...

Blir litt tykkere stømpebukse...

Her kommer tæring før næring :wink:

Blir så sur når jeg frsyserog har ikke tenkt å være en grinebiter på MIN dag...

Skrevet
Stilongs??? hehe...

Spørs om du ikke bør gå for bunaden allikevel, da... :ler:

Skrevet

Bare dra stilongsen opp til knærne hehe...så den ikke vises :wink:

Skrevet

Korsett og strømpeholdere er planen iallefall :D

Skrevet

Jeg hadde korsett med hofteholder og strømper, det falt absolutt i smak hos mannen :sjarmor::wink:

Skrevet

Her går jeg for stay ups da jeg synes det er mest behaglig

Skrevet

Jeg hadde torsolette med strømpeholdere og strømper. Er fornøyd med det valget!

Skrevet

Jeg hadde også torsolette med stropper til strømper. Jeg liker heller ikke strømper, så jeg brukte strømpebukser til festen var igang, og skiftet til strømper før vi skulle på hotellet ... :D

Ofte blir det sånn opp og ned på stolene i løpet av middagen, og jeg var så redd for at evt. strømper skulle løsne....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...