Gå til innhold

Er Charmed noe bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri tv3 da det gikk på tv så har aldri fått sett det før. Vet hva det handler om sånn ca og jeg syns det høres spennende ut og jeg har hørt det er en stor fanbase.

Men er det noe bra? Hvor bra er det? Har selv prøvd å tatt det opp med andre, men de ser bare på meg som om jeg var gal og ber meg holde meg unna, men nekter å gå innpå det.

Noen her som har sett på det og som kan si noe om hva de synes? Hva er bra og dårlig?

Er det mer for gutter eller jenter, eler begge?

Har nettopp sett alt av Buffy og likte det veldig godt da. Litt usikker på om det kan sammenlignes.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sesong 1 til 3 er de klart beste sesongene sesong 4 er grei nok. Men fra og med sesong 5 og til sesong 8 så blir den egentlig ganske kjedelig.

Og Buffy og Charmed kan ikke sammenlignes.

Gjest Raindrops
Skrevet

Veldig jenteserie. Helt ok å se hvis man liker overnaturlige heksegreier og kjeder seg veldig mye. Buffy er i en helt annen klasse.

Jeg har faktisk sett alle episodene av Charmed, men de siste sesongene er egentlig ikke verd å se, med mindre du har veldig lyst til å se hvordan de ender opp til slutt.

AnonymBruker
Skrevet

NEI!!!!!! Den serien suuuuuuuuger!

AnonymBruker
Skrevet

Fulgte med på det når det gikk på TV3, og da var jeg vel 15-16 år. Synes det var kjempespennende da, men etterhvert som jeg ble eldre og sesongene dårligere, slutta jeg. Gidder ikke se noen repriser nå heller..

Det ble ganske gjentagende etterhvert.

Skrevet

Jeg elsket Charmed da jeg var i rette alderen for det. Har aldri likt Buffy.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Buffy er jo legendarisk, og kan ikkje samanliknast med Charmed.

Men Charmed er ei bra serie, spesielt om du har sansen for hekseri og det overnaturlege.

Skrevet

Digger den. :)

Skrevet

Jeg så alle episodene når serien gikk på TV3. Jeg likte serien veldig godt. Men det er fordi jeg liker den type serier.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig jenteserie.

Det må jeg si meg sterkt uenig i.

Gjest Raindrops
Skrevet

Det må jeg si meg sterkt uenig i.

Hvorfor?

Den handler jo om tre heksesøstre som bor sammen, og deres fremskritt (eller mangel på det) i kjærlighetslivet. 50 prosent av serien er jo romantikk, familie og såpe, og eneste grunnen til at den er litt morsom i begynnelsen er jo på grunn av de overnaturlige greiene.

Det finnes helt sikkert en del gutter som ser på serien, men jeg vil fortsatt si at den primært er for jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Buffy er det ikke mange serier som kan måle seg med. Men Charmed har absolutt noe! Jeg kjøpte samledvdboksen, og da jeg så gjennom episodene, var jeg ganske hekta.

Men det er ikke slik som med Buffy, at man (jeg, i allefall...) har lyst til å begynne rett fra start med første sesong igjen etter man har sett siste sesongen.

Jeg anbefaler å gi det et forsøk.

Skrevet

Jeg elsket Buffy, og jeg elsket Charmed. Tettpakket med magi, drama og action. Skader ikke å prøve et par episoder, for å se om det faller i smak!

Jeg liker også serier som Smallville og Supernatural.

Skrevet

Jeg digger Charmed.

Serien er bra, også har vi jo.. some eyecandy der og da...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

He he....nei.

Skrevet

jeg digger charmed! :) så det da det gikk på tv3 og igjen for ikke så lenge siden. virkelig verd å se hvis du liker serier med magisk/overnaturlig tema :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vel sett nesten alle charmed episodene. Begynte å se den for mange år siden, og fremdeles synes jeg det er en bra serie. (Har alle sesongene på dvd.)

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Jeg har sett alle sesongene 4-5 ganger, så ja, jeg syns vel serien er bra :fnise:

Men nå er det jo relativt om hva som er bra. Skuespillet, plottene/historiene, manuskriptet...tja, kan vel diskuteres om det er BRA, men serien er underholdende og man blir glad i karakterene :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en bra serie. Jeg liker både Buffy og Charmed. :Nikke: Charmed går 10:15 hver formiddag på Fem, om du har den kanalen. Akkurat nå sender de jo sesong 7, så det er kanskje litt forvirrende, men iallfall får du en smakebit på hvordan serien er. Eller så kan du følge med på tv-guiden og sjekke når serien starter på sesong 1 igjen på Fem, noe som sikkert ikke tar mer enn noen uker siden de sender én episode om dagen på hverdagene.

Skrevet

Favorittserien ein gong i tida :gjeiper: Før komikken blei så framtredande. Sesong 1-3 hadde meir spenning og betre plot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...