Daudaferd Skrevet 12. mars 2014 #61 Skrevet 12. mars 2014 Har langt tykt hår ned til rumpa, og har det som regel i en slik flette: Det er veldig tungt da, og vurderer nesten å klippe meg snart.
Missi89 Skrevet 12. mars 2014 #62 Skrevet 12. mars 2014 Nettopp gått fra veldig langt hår til oppklipt bob med tung skrå lugg. Elsker det virkelig. Føles så lett. Enkelt å gjøre noe med og alle sier at jg ser yngre ut. Ikke det at jg er gammel. 2
småsei Skrevet 12. mars 2014 #64 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Til fest. Men mitt når til korsryggen. Endret 12. mars 2014 av småsei
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #65 Skrevet 12. mars 2014 Nedenfor skuldrene, helt naturlig, både farger og krøller. Gidder ikke gjøre noe med det, og merkelig nok får jeg masse skryt av menn og mange spørsmål fra kvinner om hva jeg gjør med håret Anonymous poster hash: 45343...331
Querido Skrevet 12. mars 2014 #66 Skrevet 12. mars 2014 Jeg har hår til rett over korsryggen, og har det som regel i flette eller hestehale til vanlig! :-) Har veldig tynt og glatt hår, så er ganske vanskelig å style. Får ofte kommentarer på at jeg burde gjøre noe mer med det når jeg er ute ol, for jeg har veldig ofte bare løst, slett hår. Og det tar jeg selvsagt til etterretning i blant, vil jo ikke se fullstendig kjedelig ut heller!
Wonders Skrevet 20. mars 2014 #67 Skrevet 20. mars 2014 Jenter, jeg har koden hvordan man enkelt gjør hårdagen flott http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=580299 Du trenger ikke ha en kjip strikk i nakken lenger. Det er masse å gjøre uten å bruke lang tid...
K.B.E Skrevet 23. mars 2014 #68 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har langt, naturlig mellomblondt hår som er litt oppklipt. Vanligvis går jeg med det løst.
Gjest Funky Punk Skrevet 23. mars 2014 #69 Skrevet 23. mars 2014 Du som er jente. Hvordan er det du har håret ditt? Hvor langt er det og har du hestehale, det rett ned eller noe til vanlig? Hva liker du best? Og hva liker guttene? Hvor langt hår liker du at jenta har og liker du det best i hestehale eller rett ned? Håret mitt rekker meg til midt på ryggen (det vokser fort! hadde hår ned til rompa på denne tiden i fjor og klippet det til rett under skuldrene) Syns egentlig håret bare er i veien, så det settes opp i en dott eller hestehale. Mannen mi syns jeg er finest når jeg har det løst, men det orker jeg bare ikke. Tror det er på tide å klippe det igjen, få det litt kortere så det er lettere å ha løst
Nordis Skrevet 23. mars 2014 #70 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har langt hår med litt fall til litt nedenfor midten på ryggen. Det vokser veldig fort, så tenker å klippe noen cm snart. Varierer mellom å ha det løst, hestehale eller flette på den ene sida.
Gjest Snuffle Skrevet 23. mars 2014 #71 Skrevet 23. mars 2014 Sånn ca hår har jeg naturlig, litt mindre stylet da selvsagt. Våkner jeg opp med en god hårdag, så er det bare løst resten av dagen. Ellers krøller jeg til brusete deler slik at de blir som resten av håret, eller glatter alt sammen. Går som regel med det løst, i en fiskebensflette eller i en sånn lekker dott oppå hodet. Heldige du.
Sillicious Skrevet 23. mars 2014 #72 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har ganske langt, oppklipt hår. Hater å ha det løst, så helst i hestehale eller ball.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #73 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har kommunegrått halvlangt hår (nedenfor skuldrene). Går nesten alltid med håret løst, gjerne med en hårspenne bak. Angrer på at jeg klippet meg så kort. Var mye enklere å flette det og gjøre mer ut av håret da var langt. Dessuten våknet jeg sjeldent opp med sovesveis Anonymous poster hash: 6dd22...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå